Burczenie spod maski i nieprzyjemne wibracje

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

greg

Post autor: greg » śr sie 09, 2006 13:32

odpalić auto i na kanale obleć ręką dookoła wydech - musi gdzieś wylatywać powietrze. Burczenie nie jest czasem związane z niedomkniętym zaworem recyrkulacji spalin?



Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » śr sie 09, 2006 16:25

no to wymień metalowy łącznik wydechu zeby sie upewnić mozesz wieczorem jak bedzie ciemno przegazować auto bo czytałem na forum ze komuś nawet płomienie szły z łącznika i bedziesz wiedział o co chodzi


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

NiCom
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: pt gru 03, 2004 01:21
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: NiCom » śr sty 17, 2007 23:31

Paczka doszedłeś co to bylo z tym warczeniem i wibracjami??



Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » pt sty 19, 2007 00:21

Skoro to koło zębate się obluzowało to zapewne uszkodziło nieco klin na wale. Ja bym się nie cieszył za wcześnie. Sama wymiana koła może się okazać nie wystarczająca. Przekonasz się jak stanie sie niedługo to samo(oby nie). Także obserwuj co jakis czas to koło. Najlepszą metoda na pewne naprawienie tego jest wymiana wału na taki od TDI. Mniej pewna to przeróbka(obróbka) wału na taki klin jak w TDI i założenie koła zębatego od TDI. Niektórzy bawią sie też w napawanie wału, ale to ponoć wystarcza na kilka tys. kilometrów.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 242 gości