[MK4 ASV] Obroty biegu jałowego

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

[MK4 ASV] Obroty biegu jałowego

Post autor: zygimar » śr sie 09, 2006 07:57

Witam
Mój Golf 4 ma ustawione obroty biegu jałowego na 950 obr/min. Czy to czasem nie za dużo??
Jaką wartość powinien mieć ustawioną i gdzie sie to ustawia??
Ostatnio zmieniony pn lis 13, 2006 17:09 przez zygimar, łącznie zmieniany 1 raz.


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Re: Obroty biegu jałowego

Post autor: Grzesiekk1982 » śr sie 09, 2006 10:55

zygimar pisze:Witam
Mój Golf 4 ma ustawione obroty biegu jałowego na 950 obr/min. Czy to czasem nie za dużo??
Jaką wartość powinien mieć ustawioną i gdzie sie to ustawia??
Witam.
Z danych wynika 875-950, że mieści się w normie. Po włączeniu klimatyzacji sterownik nieco podnosi obroty. Pomiar był przy włączonej?

[ Dodano: 09 Sie 2006 11:40 ]
A tak w ogóle dawka dla obrotów biegu jałowego w TDi zależy od sterownika i nie wiem czy da się tak mechanicznie regulować jak np w 1.9 TD AAZ.
Ostatnio zmieniony czw sie 17, 2006 16:13 przez Grzesiekk1982, łącznie zmieniany 2 razy.



zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: zygimar » śr sie 09, 2006 11:48

Co to jest za programik??
Mozesz go udostepnic??


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » śr sie 09, 2006 12:26

@@@
Ostatnio zmieniony czw sie 17, 2006 16:11 przez Grzesiekk1982, łącznie zmieniany 1 raz.



zygimar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: wt lip 11, 2006 09:43
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: zygimar » śr sie 09, 2006 12:51

A ile to zajmuje pamięci?? Może na poczte byś wysłał.


GOLF 4 TDI 110 KM Silnik ASV.

Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » ndz lis 12, 2006 14:10

po rozruchu silnika wartość wynosi około 900-950 rpm a później już normalnie 800-850 rpm.

pzdr


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Awatar użytkownika
DJ Tomekk
Born for Diesel
Born for Diesel
Posty: 206
Rejestracja: sob lut 12, 2005 18:00
Lokalizacja: RZEszów Estates
Kontakt:

Post autor: DJ Tomekk » ndz lis 12, 2006 14:28

Johny1984 pisze:po rozruchu silnika wartość wynosi około 900-950 rpm a później już normalnie 800-850 rpm.

pzdr
u mnie jest dokladnie tak samo :grin:


[url=http://imageshack.us][img]http://img92.imageshack.us/img92/4581/3jx4.gif[/img][/url]

JESTEŚ Z PODKARPACIA??? ZAPRASZAMY NA WWW.VAG-PODKARPACIE.PL

Johny1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
Lokalizacja: Łomianki / VaWa
Kontakt:

Post autor: Johny1984 » ndz lis 12, 2006 19:56

DJ Tomekk pisze:u mnie jest dokladnie tak samo
to chyba w każdym sprawnym aucie to norma, ale znając życie mało jest takich... u mnie jest oki, ale co innego nawala :(

pzdr


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Awatar użytkownika
b4k
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 11:35
Lokalizacja: OśVWięcim | KrakóVW
Kontakt:

Post autor: b4k » wt paź 20, 2009 19:31

Johny1984 pisze:po rozruchu silnika wartość wynosi około 900-950 rpm a później już normalnie 800-850 rpm.
Czyli jak mam 950 rpm jak silnik jest juz cieply to jest zle? Wlasciwie to po odpaleniu mam nawet wiecej niz 950 rpm a pozniej caly czas 950 i nic a nic nie mniej i nic a nic nie wiecej i zawsze tyle samo. Czy wlasciciele ASV moga podac swoje wartosci "wolnych" obrotow?



Awatar użytkownika
mirdek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: pn maja 26, 2008 10:09
Lokalizacja: małopolska MSD

Post autor: mirdek » wt paź 20, 2009 20:34

ja mam w borze silnik asz 950 cały czas i ktoś kiedyś na forum pisał ze tak ma być


Nawet nie wiem czy wiesz
Nasze życie to dym
Ucieka nam między palcami
Ty i ja to trójkąty o czterech bokach
Ty i ja to ognie świecy
Gasnące na mrugnięcie oka....

Awatar użytkownika
b4k
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 11:35
Lokalizacja: OśVWięcim | KrakóVW
Kontakt:

Post autor: b4k » wt paź 20, 2009 21:32

Poszukam jeszcze, bo np w Touranie 105PS widzialem kolo 900, u kumpla w Stilo JTD kolo 850 wiec 950 troche mnie martwi.



Awatar użytkownika
mateo86
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: śr sty 14, 2009 14:27
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: mateo86 » wt paź 20, 2009 22:39

U mnie w ALH obroty cały czas na ciepłym stoją równo 903( sprawdzone na Vagu) a u mojej dziewczyny AXR z tego co widac na obrotomierzu to stoją na 950..
Ostatnio zmieniony wt paź 20, 2009 22:40 przez mateo86, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » śr paź 21, 2009 00:16

tu macie link do wartości wolnych obrotów w silnikach VP oraz PD (na dole strony), po wybraniu rodzaju silnika w tabelce spójrzcie na wartość opisaną jako Motordrehzahl in U/min.
Jednak 950 dla obydwu rodzai silników (VP i PD) to ciut ponad normę przy skrzyni manualnej :
http://www.dieselschrauber.de/Solldaten_Main.html
Ostatnio zmieniony śr paź 21, 2009 00:16 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » śr paź 21, 2009 00:28

Sztomel, a co by było gdyby czyjnik temp cieczy chłodzącej był walnięty - nie mialby deko podwyższonych obrotów?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 185 gości