Uszkodzony N239
: ndz wrz 20, 2015 22:59
Witam
Szukałem ale nic nie znalazłem na ten temat, od tygodnia jestem posiadaczem golfa IV 1,9 TDI AH, jak narazie mam problem z notlaufem, ale dziś zauważyłem że zawór który jest obok turbiny bodajże N239 nie ma podłączonych żadnych węży tzn króćce do których te wężyki powinny wchodzi ułamały się i ich nie ma...
Mam pytanie czy to może powodować Notlauf, jak konkretnie się ten zawór nazywa czy jeżeli powiem w sklepie N 239 będą wiedzieli o co chodzi, jakiej średnicy kupić wężyki, schemat podłączenia już znalazłem, czy jeżeli dźwignia tej gruszki która jest przy EGR się rusza to może oznaczać że kierownice w turbo są ok, pytam bo chce dać auto do mechanika na rozrząd i oleje a nie wiem czy zlecić też czyszczenie turbo?
Sorry że tyle pytań ale dopiero uczę się tego samochodu.
Szukałem ale nic nie znalazłem na ten temat, od tygodnia jestem posiadaczem golfa IV 1,9 TDI AH, jak narazie mam problem z notlaufem, ale dziś zauważyłem że zawór który jest obok turbiny bodajże N239 nie ma podłączonych żadnych węży tzn króćce do których te wężyki powinny wchodzi ułamały się i ich nie ma...
Mam pytanie czy to może powodować Notlauf, jak konkretnie się ten zawór nazywa czy jeżeli powiem w sklepie N 239 będą wiedzieli o co chodzi, jakiej średnicy kupić wężyki, schemat podłączenia już znalazłem, czy jeżeli dźwignia tej gruszki która jest przy EGR się rusza to może oznaczać że kierownice w turbo są ok, pytam bo chce dać auto do mechanika na rozrząd i oleje a nie wiem czy zlecić też czyszczenie turbo?
Sorry że tyle pytań ale dopiero uczę się tego samochodu.