Zasada działania trybu awaryjnego
: pt wrz 18, 2015 11:46
Nie wiem czy w dobrym dziale piszę, ale ten pasował najbardziej.
Może ktoś opisać jak działa tryb awaryjny obcinając ciśnienie doładowania w turbo? Powiedźmy, że auto przeładowuje przez zapieczone kierowniczki przez co przez kilka sekund pompuje ponad normę zadaną w ECU. W tym czasie ECU odpuszcza N75, ale kierownice nadal stoją w max doładowaniu. Patrząc po logach innych użytkowników, widać jak przechodzi w tryb awaryjny poprzez zbicie ciśnienia do atmosferycznego.
Teraz pytanie na jakiej zasadzie to ciśnienie jest zbite?
Może ktoś opisać jak działa tryb awaryjny obcinając ciśnienie doładowania w turbo? Powiedźmy, że auto przeładowuje przez zapieczone kierowniczki przez co przez kilka sekund pompuje ponad normę zadaną w ECU. W tym czasie ECU odpuszcza N75, ale kierownice nadal stoją w max doładowaniu. Patrząc po logach innych użytkowników, widać jak przechodzi w tryb awaryjny poprzez zbicie ciśnienia do atmosferycznego.
Teraz pytanie na jakiej zasadzie to ciśnienie jest zbite?