podwyższone obroty na ciepłym ATD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Lampart
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 540
Rejestracja: pn wrz 13, 2010 18:32

podwyższone obroty na ciepłym ATD

Post autor: Lampart » pt wrz 18, 2015 09:56

Witam, Dziś zauwazyłem taki problem w żony golfie IV ATD- gdy silnik zimny obroty trzyma idealnie -900 lecz gdy silnik osiągnie 90 stopni to obroty jałowego są lekko ponad tysiąc.
Gdzie szukać problemu?

sionik pracuje ładnie, nie jest katowany itp


oswoić autyzm, http://www.michalautyzm.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

seria ALH 90 km-->>soft-->>127km-->>wtryski ASV+ ASO Damian ppp ==145km :okej: :satan:

Obrazek

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

podwyższone obroty na ciepłym ATD

Post autor: Sztomel » pt wrz 18, 2015 10:18

Szukaj przyczyny w przerwie instalacji łączącej sterownik silnika z czujnikiem G62 temperatury cieczy chłodzącej lub uszkodzeniu ww. czujnika. Diagnoza Vagiem potwierdzi moje wskazanie.


Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14138
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

podwyższone obroty na ciepłym ATD

Post autor: Michał_1977 » sob wrz 19, 2015 16:03

Sztomel pisze:Diagnoza Vagiem potwierdzi moje wskazanie.
Mam we warsztacie ATD w A3 i też obroty fiksowały.Po zmianie czujnika,jak ręką odjął :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

wojtix90
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn paź 29, 2012 12:24

podwyższone obroty na ciepłym ATD

Post autor: wojtix90 » ndz wrz 20, 2015 13:35

Dwa miesiące temu miałem podobny problem. Po podłączeniu VAGa pojawił się błąd dotyczący czujnika temperatury cieczy chłodzącej (G62/G2). Koszt takiego czujnika+oring to 162zł (aso) - czujnik firmy ELTH Made in Luxembourg. Wcześniej miałem jakiegoś chinola, wytrzymał kilka miesięcy.



Awatar użytkownika
Lampart
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 540
Rejestracja: pn wrz 13, 2010 18:32

Re: podwyższone obroty na ciepłym ATD

Post autor: Lampart » pn wrz 21, 2015 08:41

to dużo zapłoaciłeś- właśnie dzwoniłęm do skody 108 zł czujnik.

http://motoplatforma.com/index.php?d=produkt&id=1223" onclick="window.open(this.href);return false; znacie tą stronę? niby oryginał Elth i tylko 37 zł ... a tam 108 to różnica

czyli na 100% to czujnik nawala?


oswoić autyzm, http://www.michalautyzm.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

seria ALH 90 km-->>soft-->>127km-->>wtryski ASV+ ASO Damian ppp ==145km :okej: :satan:

Obrazek

wojtix90
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn paź 29, 2012 12:24

podwyższone obroty na ciepłym ATD

Post autor: wojtix90 » pn wrz 21, 2015 22:40

Widziałem tą stronkę, ale ja nie zaryzykowałem. Żeby mieć 100% pewność to proponuje podłączyć interfejs diagnostyczny i sprawdzić na Vagu czy czasem nie rzuca jakimiś błędami. Pamiętaj, że do VW czujnik G62 ma dwie różne końcówki kwadratową i okrągłą, musisz zweryfikować jaki masz u siebie.



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

podwyższone obroty na ciepłym ATD

Post autor: Sztomel » wt wrz 22, 2015 04:30

Końcówki (kwadratowa czy półokrągła to jest jeden szczegół) ale jest jeszcze jeden szczegół - czujnik czy tylko instalacja do niego - to jest problem. Wymienisz czujnik a tu nadal okaże się, że błąd nadal występuje bo jest np. przerwany kabel do niego idący i co wtedy ? Czujnik wymienisz na kolejny sprawny błąd nadal będzie aktywny. Trzeba też przejrzeć omomierzem na aktywność diody sam przewód do niego idący od sterownika silnika.


Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14138
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

podwyższone obroty na ciepłym ATD

Post autor: Michał_1977 » śr wrz 23, 2015 03:25

Sztomel pisze:Końcówki (kwadratowa czy półokrągła to jest jeden szczegół)
Z tego co się orientuję,to kwadratowe występowały w VP.Natomiast w PD były już te półokrągłe.
Sztomel pisze:czujnik czy tylko instalacja do niego - to jest problem
Dokładnie,też przez to przechodziłem.Jakieś 25cm od kostki,był przerwany kabel,a to często w mk4 się zdarza :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Lampart
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 540
Rejestracja: pn wrz 13, 2010 18:32

Re: podwyższone obroty na ciepłym ATD

Post autor: Lampart » sob paź 03, 2015 09:26

Michał_1977 pisze:
Sztomel pisze:Końcówki (kwadratowa czy półokrągła to jest jeden szczegół)
Z tego co się orientuję,to kwadratowe występowały w VP.Natomiast w PD były już te półokrągłe.
Sztomel pisze:czujnik czy tylko instalacja do niego - to jest problem
Dokładnie,też przez to przechodziłem.Jakieś 25cm od kostki,był przerwany kabel,a to często w mk4 się zdarza :bajer:
mam dwamk4 vp i pd i w obu takie same czujniki są
vp z 2001r pd 2003


oswoić autyzm, http://www.michalautyzm.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

seria ALH 90 km-->>soft-->>127km-->>wtryski ASV+ ASO Damian ppp ==145km :okej: :satan:

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 146 gości