(Film) Dymienie na biało przy odpalaniu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
(Film) Dymienie na biało przy odpalaniu
Witam .
Golf 4 , alh , 90km .
Silnik dymi na biało podczas odpalania .
Egr zaślepiony , brak błędów na komputerze , kąt wtrysku 51* .
Nie mam pojęcia co może być przyczyną , proszę o pomoc.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Odpalanie o godzinie 14 przy temp około 25 stopni , wyobraźcie sobie co jest przy np 5 stopniach
Golf 4 , alh , 90km .
Silnik dymi na biało podczas odpalania .
Egr zaślepiony , brak błędów na komputerze , kąt wtrysku 51* .
Nie mam pojęcia co może być przyczyną , proszę o pomoc.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Odpalanie o godzinie 14 przy temp około 25 stopni , wyobraźcie sobie co jest przy np 5 stopniach
(Film) Dymienie na biało przy odpalaniu
Witaj,
bierze Ci olej czy nic nie dolewasz od wymiany do wymiany?
Raczej turbina, chociaż na zimnym silniku jak zakopci na niebiesko to zazwyczaj uszczelniacze zaworowe nie jest to jednoznaczne oglądając filmik na telefonie ;D
Wg mnie jedno z dwóch .
Natomiast poczekaj na inne opinie
bierze Ci olej czy nic nie dolewasz od wymiany do wymiany?
Raczej turbina, chociaż na zimnym silniku jak zakopci na niebiesko to zazwyczaj uszczelniacze zaworowe nie jest to jednoznaczne oglądając filmik na telefonie ;D
Wg mnie jedno z dwóch .
Natomiast poczekaj na inne opinie
Live to Ride .... Ride to Live !
(Film) Dymienie na biało przy odpalaniu
Witam,
U mnie zawsze z rana przy pierwszym odpaleniu puszcze dymka, w garażu widać jakby błękit, na zewnątrz już nie jestem pewien czy błękit czy szary. Jeśli błękit to pewnie coś ze spalanym olejem!?
Oleju po przejechaniu ok. 9tyś. km za wiele nie wziął. Miałem wlane trochę ponad górną granicę (wiem wiem nie wskazane, ale jakoś tak wyszło), a po 9 tyś. jest na dopuszczalnym max. Czyli jakieś 3-4mm na bagnecie.
Turbina nie tak dawno czyszczona chodzi jak trzeba, wymieniona też grucha.
Jakiś czas temu znowu strasznie kopcił do czasu rozgrzania silnika, ale tak mocno jak lokomotywa. Przyczyną były pompowtryski, po wymianie oringów i regulacji objaw zniknął. Nie zauważyłem czy również w tym czasie już puszczał dymka!
Co jest teraz bardziej prawdopodobne, że znowu przyczyną tego dymka są pompki, czy coś z uszczelniaczami zaworowymi, pierścieniami olejowymi, uszczelka pod głowicą, albo sama głowica jest problemem?
Gdzie szukać? Odkąd kopcił mi przez jakiś czas tak, że aż wstyd było go odpalać, jestem na tym punkcie przewrażliwiony i chciałbym ten problem rozwiązać, aby nie stał się przyczynkiem większej usterki.
Z góry dzięki za odpowiedzi.
U mnie zawsze z rana przy pierwszym odpaleniu puszcze dymka, w garażu widać jakby błękit, na zewnątrz już nie jestem pewien czy błękit czy szary. Jeśli błękit to pewnie coś ze spalanym olejem!?
Oleju po przejechaniu ok. 9tyś. km za wiele nie wziął. Miałem wlane trochę ponad górną granicę (wiem wiem nie wskazane, ale jakoś tak wyszło), a po 9 tyś. jest na dopuszczalnym max. Czyli jakieś 3-4mm na bagnecie.
Turbina nie tak dawno czyszczona chodzi jak trzeba, wymieniona też grucha.
Jakiś czas temu znowu strasznie kopcił do czasu rozgrzania silnika, ale tak mocno jak lokomotywa. Przyczyną były pompowtryski, po wymianie oringów i regulacji objaw zniknął. Nie zauważyłem czy również w tym czasie już puszczał dymka!
Co jest teraz bardziej prawdopodobne, że znowu przyczyną tego dymka są pompki, czy coś z uszczelniaczami zaworowymi, pierścieniami olejowymi, uszczelka pod głowicą, albo sama głowica jest problemem?
Gdzie szukać? Odkąd kopcił mi przez jakiś czas tak, że aż wstyd było go odpalać, jestem na tym punkcie przewrażliwiony i chciałbym ten problem rozwiązać, aby nie stał się przyczynkiem większej usterki.
Z góry dzięki za odpowiedzi.
Re: (Film) Dymienie na biało przy odpalaniu
Mogą to być uszczelniacze zaworowe, ale trudno określić czy na pewno.
Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka
Live to Ride .... Ride to Live !
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
(Film) Dymienie na biało przy odpalaniu
Mengog pisze:Raczej turbina
to uszczelniacze jużnie trzymaja moja rada jexdzić nic nie robić by nie zaszkodzić można delikatnie przyśpieszyć kąt wtrysku by lepiej łapał
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów
tylu idiotów
(Film) Dymienie na biało przy odpalaniu
Aha panowie zapomniałem na śmierć , przy demontażu turba zauważyłem ze z kanału wydechowego 4 cylindra się "leje" , oczywiście wymieniłem uszczelkę , ale tam wyglądało ze leje się coś z cylindra reszta była sucha .
(Film) Dymienie na biało przy odpalaniu
Uszczelniacze zaworowe do wymiany.
Golf 2 1.6D - sama frajda, Golf 1.8GL AAM - niezawodny
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro
(Film) Dymienie na biało przy odpalaniu
Przepływomierz wyzionął ducha , pokazywał 550 zamiast 270 a po czyszczeniu wpada w tryb serwisowy i ustala sobie jaką daną wartość i się jej trzyma np 10 :/
Daje foto bloków pomiarowych :
http://wrzucaj.net/images/2015/09/19/20150919085852.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Daje foto bloków pomiarowych :
http://wrzucaj.net/images/2015/09/19/20150919085852.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
(Film) Dymienie na biało przy odpalaniu
co ma piernik do wiatraka
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów
tylu idiotów
(Film) Dymienie na biało przy odpalaniu
Uszczelniacze zaworowe i tak bd wymieniał , ale myślałem ze to może mieć coś wspólnego byłem przekonany ze na podstawie danych z przepływomierza ustalana jest dawka paliwa .
Re: (Film) Dymienie na biało przy odpalaniu
Przeplywka nie wpływa znacząco na dawki paliwa. Jak masz ją uszkodzona to auto nie będzie jechało jak powinno turbina też nie będzie pracowała w pełnym zakresie. Ale paliwa nie zwiększy
Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka
Live to Ride .... Ride to Live !
Re: (Film) Dymienie na biało przy odpalaniu
Mengog pisze:Przeplywka nie wpływa znacząco na dawki paliwa. Jak masz ją uszkodzona to auto nie będzie jechało jak powinno turbina też nie będzie pracowała w pełnym zakresie. Ale paliwa nie zwiększy
Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka
Zaloz wskaznik od doladowania, odepnij przeplywke i zobacz jak turbo bije. U mnie przy okolo 4tys bylo 1,5bar a auto w ogole nie jechalo. Nadal twierdzisz ze dawka nie jest ucinana jak przeplywka pokazuje stala wartosc 550?
(Film) Dymienie na biało przy odpalaniu
http://vaglog.pl/log_234237.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_234236.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ogólnie namieszane w tych logach , turbo się wyłącza za późno wstaje , przepływka pokazuje za mało ? Nie wiem czy dobrze odczytuje
Proszę o analize i ewentualną winę .
http://vaglog.pl/log_234236.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ogólnie namieszane w tych logach , turbo się wyłącza za późno wstaje , przepływka pokazuje za mało ? Nie wiem czy dobrze odczytuje
Proszę o analize i ewentualną winę .
(Film) Dymienie na biało przy odpalaniu
Przepływomierz ewidentnie zaniża pomiar. Turbina masz rację, masz zmienną geometrię, sprawdź wężyki ciśnieniowe, być może też że kierownice w turbinie lekko zapieczone.
viewtopic.php?f=88&t=351270" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 132 gości