Strona 1 z 1

Regeneracja turbiny-kolejne problemy

: wt wrz 01, 2015 21:59
autor: zegzii
Witam, kilka dni temu zregenerowałem turbine( mechanik powiedział, że wirnik i łopatki są w opłakanym stanie). Przed regeneracja, auto bardzo kopciło, mniej mocy na niskich obrotach jak i po załączeniu turbiny. Po regeneracji, auto przyspiesza wyraźnie po 1800 obrotach lecz słabo się zbiera na niskich obrotach. Zauważyłem ,że nadal kopci (w lusterku widzę chmurkę). Co dalej robić? Co sprawdzić? Jutro jade do mechanika powiedzieć o wszystkim lecz czego to mogą być objawy? Myślałem że po regeneracji wszystko bedzie ok. Pozdrawiam i z gory dziekuje

Regeneracja turbiny-kolejne problemy

: śr wrz 02, 2015 08:34
autor: Adamm
dziura w dolocie ?

Regeneracja turbiny-kolejne problemy

: śr wrz 02, 2015 09:41
autor: zegzii
Dodam, że jak pojechałem pierwszy raz na diagnoze to mechanik coś tam ruszył turbine, auto zaczeło mieć moc tylko mechanik uprzedził mnie że to jest na krótką mete, na niskich obrotach super jechał plus po 1800obrotow wciskał w fotel i nie kopcił tak, ale po kilku dni jazdy wróciło do normy wszystko. Co on tam mógł zrobić?

Re: Regeneracja turbiny-kolejne problemy

: śr wrz 02, 2015 11:00
autor: Probe041
Zmień mechanika

Regeneracja turbiny-kolejne problemy

: śr wrz 02, 2015 15:23
autor: zegzii
Wróciłem od mechanika, otóż powiedział, że wtedy ruszył turbiną aby dmuchała maksymalnie lecz gdy jest tak ustawiona to wpada w notlauf, przejechał się autem, mówi że wszystko ok, zbiera się tak jak powinien. Dla mnie jakoś zbierał się szybciej na niższych obrotach. Może zrobić logi dynamiczne? Jeśli tak to której grupy? Z gory dzieki i pozdrawiam

Regeneracja turbiny-kolejne problemy

: czw wrz 03, 2015 08:11
autor: Sztomel
Zloguj dynamicznie po dwie grupy jednocześnie czyli 003 z 011 i 008 z 010 i te logi w zupełności wystarczą by zdiagnozować problem z doładowaniem turbo.

Regeneracja turbiny-kolejne problemy

: pt paź 30, 2015 00:50
autor: elmel
Sprawdź dokładnie dolot zwłaszcza na przewodach metalowych w miejscu spawania mocowania. Logi grupy 003 i 011 pokażą prace turbo. Głowna przyczyna to nieszczelny dolot lub sterowanie turbo