dobór grubosci uszczelki pod glowice 1,6 td
: ndz sie 30, 2015 09:16
pisałem w istniejącym temacie ale zero odzewu może tu ktoś zauważy i jakos pomoze :smoke:miałem zalozona uszczelke z aaz na 3 dziury(ok 2 lata temu, auto pięknie odpalalo i dobrze jezdzilo, tylko draznil mnie brak mocy z dolu i siwe kopcenie przy pojawieniu się doladowania)
obecnie sciaglem glowice bo zapomniałem wyciagnac blokady z pompy przy ustawieniu rozrządu
zaczalem mierzyc wystawanie tlokow to najwięcej wystaje tlok ok 0,6mm wiec pasuje zalozyc usczelke na 1 otwor, a nie jak miałem wcześniej na 3, tylko problem pojawia się w doborze uszczelki bo rozni producenci maja inne grubości dla poszczególnych dziur
elring ma takie
1 otwor - 1,53mm
2 otwory - 1,57mm
3 otwory - 1,61mm
glaser m takie,
1 otwor - 1,6mm
2 otwory- 1,65mm
3 otwory- 1,7mm
najciensza z glasera jest jak najgrubsza z elringa
zastanawiam się jeszcze która zalozyc, z aaz czy ori? czy prze uszczelce z aaz nie zmiejszy się stopien sprężania co pociągnie za sobą objawy jak miałem , czyli slaby dol i lekkie kocpenie na siwo w momencie pojawienia się doładowania, jezdizlem na doładowani ok 1,5 bara i raczej zmniejszać niebede
obecnie sciaglem glowice bo zapomniałem wyciagnac blokady z pompy przy ustawieniu rozrządu
zaczalem mierzyc wystawanie tlokow to najwięcej wystaje tlok ok 0,6mm wiec pasuje zalozyc usczelke na 1 otwor, a nie jak miałem wcześniej na 3, tylko problem pojawia się w doborze uszczelki bo rozni producenci maja inne grubości dla poszczególnych dziur
elring ma takie
1 otwor - 1,53mm
2 otwory - 1,57mm
3 otwory - 1,61mm
glaser m takie,
1 otwor - 1,6mm
2 otwory- 1,65mm
3 otwory- 1,7mm
najciensza z glasera jest jak najgrubsza z elringa
zastanawiam się jeszcze która zalozyc, z aaz czy ori? czy prze uszczelce z aaz nie zmiejszy się stopien sprężania co pociągnie za sobą objawy jak miałem , czyli slaby dol i lekkie kocpenie na siwo w momencie pojawienia się doładowania, jezdizlem na doładowani ok 1,5 bara i raczej zmniejszać niebede