Strona 1 z 1

Problem z Turbo AFN zacina

: śr sie 26, 2015 15:10
autor: Czubaka93
Witam, tak jak w temacie problem mam z turbinką.. Przepływka wymieniona, filtr czysty, egr czysty, dolot do turbo czysty. Podciśnenia podłączone wszystkie są całe, jest wszystko szczelne.. Turbina dopiero łapie po 3 tysiącach a czasem łapie wcześniej ale to np na dwójce i potem 3ka juz od 3tyś. Pocisnąlem mu troche na prostej od 1 do 5 i potem zaczeła zacinać , raz łapać raz nie. Silnik jest po chipie na około 150koni. I jeszcze jedno, gdy zamieniłem na n75 podłączenia, na dolny dałem turbo, na górny do zaworu, turbina ładowała 100% i samochód się odpychał..

Problem z Turbo AFN zacina

: śr sie 26, 2015 19:59
autor: italiano_83
Coś robiłeś z tym turbo ?

Problem z Turbo AFN zacina

: śr sie 26, 2015 20:25
autor: Czubaka93
Nic, turbo nie było nawet wykręcane. Jedynie co to psiknięte było na oczyszczenie ale nic więcej

Problem z Turbo AFN zacina

: śr sie 26, 2015 20:49
autor: italiano_83
To masz problem z podciśnieniem, albo się mechanizm kierownic zwiesił i tyle w temacie, wszystko da się sprawdzić wystarczy poruszać sztangą.

Problem z Turbo AFN zacina

: czw sie 27, 2015 13:15
autor: Czubaka93
Nowy objaw, wyczyściłem n75 i n18, ładuje już ładnie od 2tyś aleeee... Przerywa, ładuje nagle przestaje, potem zaraz znowu ładuje i tak sobie ładuje nie ładuje..

Problem z Turbo AFN zacina

: czw sie 27, 2015 21:31
autor: Sztomel
Czubaka93 pisze:I jeszcze jedno, gdy zamieniłem na n75 podłączenia, na dolny dałem turbo, na górny do zaworu, turbina ładowała 100% i samochód się odpychał..
ale tak właśnie powinno to być podpięte czyli dolny króciec w N75 oznaczony jako OUT łączy się wężykiem z gruchą przy turbo, górny oznaczony jako VAC łączy się wężykiem z zaworkiem jednokierunkowym oraz akumulatorem podciśnienia a trzeci króciec oznaczony jako ATM łączy się wężykiem poprzez trójnik z obudową filtra powietrza.

Re: Problem z Turbo AFN zacina

: czw sie 27, 2015 23:53
autor: Czubaka93
Sztomel pisze:
Czubaka93 pisze:I jeszcze jedno, gdy zamieniłem na n75 podłączenia, na dolny dałem turbo, na górny do zaworu, turbina ładowała 100% i samochód się odpychał..
ale tak właśnie powinno to być podpięte czyli dolny króciec w N75 oznaczony jako OUT łączy się wężykiem z gruchą przy turbo, górny oznaczony jako VAC łączy się wężykiem z zaworkiem jednokierunkowym oraz akumulatorem podciśnienia a trzeci króciec oznaczony jako ATM łączy się wężykiem poprzez trójnik z obudową filtra powietrza.
Obrazek
Tak man podłączone

Problem z Turbo AFN zacina

: pt sie 28, 2015 12:00
autor: Sztomel
Teraz rozumiem, opisywałeś króćce patrząc na odwrócony do góry nogami N75 - oczywiście masz dobrze podłączone wężyki.

Problem z Turbo AFN zacina

: pt sie 28, 2015 14:17
autor: Czubaka93
Tak jak mówisz.. Musze poszukać kogoś kto ma sprawny n75 i go podłączyć do siebie i wtedy będzie jasne czy to n75 czy trzeba szukać dalej. Bo on nie wyłącza turbiny, nie musze włączyć i wyłączyć silnika, ona po prostu przerywa. Sztanga chodzi podnosi sie ładnie wszystko

Problem z Turbo AFN zacina

: pt sie 28, 2015 21:24
autor: spawak87
Panowie czy ten schemat to na pewno jest dobry ? Bo według tego schematu to mam źle podłącze .
http://majsterek-debesciak.pl/zdjecia/podcisnieniaa.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Mam zamienione miejscami turbo z pompą vacum , czy wtedy turbo nie będzie działać tak jak powinno ?

Problem z Turbo AFN zacina

: pt sie 28, 2015 22:24
autor: Czubaka93
Ja miałem przez chwile tak podłączone, napieprzało mi 100% ładowania. Więc to taka ryzykowna jazda jest bo jak go zbutujesz to możesz zajechać turbine i ją po prostu rozwalić

Problem z Turbo AFN zacina

: sob sie 29, 2015 01:42
autor: Sztomel
Co to pitolisz. Przecież masz dobrze podłączone podciśnienia wg tego schematu.

Problem z Turbo AFN zacina

: sob sie 29, 2015 18:56
autor: Czubaka93
No ja mam , ale przez chwile miałem na odwrót tak jak kolega mówi że ma i wtedy miałem ładowania 100% :)