Strona 1 z 2
Problem z N108, pompa?
: sob sie 08, 2015 15:58
autor: deskjet
Witam
Koledzy prosze o pomoc. Jakis czas temu robilem logi, wszystko ok tylko zaniepokoily mnie log dynamiczny gr 004 tj n108 nie radzi sobie z przestawieniem kata, bo wysterowanie chyba jest na max
Logi na 3 biegu
http://vaglog.pl/log_224754.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_227893.html" onclick="window.open(this.href);return false;
No i co dziwne na 4 biegu chyba jest lepiej?
http://vaglog.pl/log_224755.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_227894.html" onclick="window.open(this.href);return false;
O co chodzi? Winny zawor czy zbierac kase na druga pompe badz naptawe tej?
Problem z N108, pompa?
: sob sie 08, 2015 17:39
autor: italiano_83
Jaki jest ustawiony statyczny kąt wtrysku ? Wartość ?
Re: Problem z N108, pompa?
: sob sie 08, 2015 18:15
autor: deskjet
W BS ok 60
Problem z N108, pompa?
: sob sie 08, 2015 18:19
autor: italiano_83
Masz może wcześniejsze logi grupy 004, przy cirka 60 górę powinien wysterować w miarę dobrze, a tu z dołu i z góry odstaje.
Re: Problem z N108, pompa?
: ndz sie 09, 2015 00:04
autor: deskjet
Mam loga zrobionego pol roku po zakupie auta, pozniej jak robilem logi jakos zawsze omijalem gr 004 i tu chyba blad.
http://vaglog.pl/log_51034.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Problem z N108, pompa?
: ndz sie 09, 2015 10:13
autor: bzdzioch1
na początek w tej sytuacji sprawdziłbym drożność układu paliwowego.. oraz czy nie ciągnie powietrza przez ten nieszczęsny filtr z pseudo podgrzewaczem.. następnie zaworek ciśnienia wewnętrznego oraz przelewowy i sitko na n108..
Problem z N108, pompa?
: ndz sie 09, 2015 10:26
autor: stefano189
1. sprawdź sitko na N108
2. podmień zawór przelewowy na nastawniku.
3. Zloguj auto. Jeśli wysterowanie nie spadnie, to sprawdź zawór ciś. wew. Może się wysypał ?
Jeśli on będzie ok, to znaczy że albo " kończy " się pompa wstępna, albo masz gdzieś powietrze ( chociaż mało prawdopodobne żeby powietrze miało wpływ na kąt dynamiczny )
Problem z N108, pompa?
: ndz sie 09, 2015 10:45
autor: bzdzioch1
stefano189 pisze:chociaż mało prawdopodobne żeby powietrze miało wpływ na kąt dynamiczny )
ma i to bardzo duży wpływ...
Problem z N108, pompa?
: ndz sie 09, 2015 11:40
autor: stefano189
bzdzioch1 pisze:ma i to bardzo duży wpływ...
w takim układzie zamontuj filtr paliwa PP838 i problem z głowy.
Problem z N108, pompa?
: ndz sie 09, 2015 11:44
autor: bzdzioch1
stefano189 pisze: paliwa PP838
u mnie już od dawna taki siedzi

Re: Problem z N108, pompa?
: ndz sie 09, 2015 13:46
autor: daniel.wwe
Jak koledzy wyzej zacznij od zmiany filtra na ten od mk2. U mnie kiedys bylo podobnie.. wymienilem filtr na nowy, oringi na tym pseudo podgrzewaczu i dalej N108 nie radzil sobie mimo ze w przezroczystym przewodzie jakos specjalnie duzo powietrza z paliwem nie szlo. Zmienilem filtr na ten od mk2 i problem znikl.
Ewentualnie moze masz zasyfiony filtr paliwa i efekt bedzie podobny
Problem z N108, pompa?
: pt sie 21, 2015 00:04
autor: Maggot
Jakieś inne objawy ? brak mocy w jakimś obszarze obrotów odczuwasz ?
Kiedy filtr paliwa zmieniałeś ?
ps. włączaleś test n108 vagiem - charakterystyka pracy zmienia się wyczuwalnie ?
Re: Problem z N108, pompa?
: pt sie 21, 2015 06:51
autor: deskjet
Wlasnie o to chodzi ze niby jest wszystko ok, ale patrzac na logi jest cos nie halo. Na filtrze zrobione 25tys, ale zostal juz wymieniony na ten bez tego pseudo podgrzewacza. Logow jeszcze nie robilem bo laptop trafil do serwisu, ale na filtrze z podgrzewaczem jak zgasilem auto to paliwko jakby troche sie cofalo i w przewodzie byl zawsze babel powietrza, na PP838 powietrza brak. To dziwne bo jak kupuje sie nowy filtr to sa nowe oringi na podgrzewacz a i tak bable sie robia. Dzisiaj moze pozycze laptopa i zaloguje. Jak zrobic ten test n108?
Problem z N108, pompa?
: pt sie 21, 2015 09:15
autor: Maggot
deskjet, w vagu wchodzisz engine i bodajże "output test", jeśli coś pomyliłem niech ktoś poprawi

Później dajesz "start/next" i testowane są poszczególne elementy .
m.in. n108 . (podczas testu powinna się zmianiać charakterystyka silnika dość znacząco - z twardej głośnej pracy, na miękką dużo cichszą)