Strona 1 z 1
3.0 TDI wąż podcisnienia- problem
: sob lip 18, 2015 18:25
autor: sajlos
11.jpg
Witam!
Drodzy użytkownicy, gdzie mam podłączyć ten długi wąż który wychodzi z trójnika od pompy vacu. Załaczam zdjęcie. Dodam, że kiedy zatykam ten wąż to klapka na silniku od egr sie zamyka, widać ją z góry obok filtra oleju.
Pozdrawiam.
3.0 TDI wąż podcisnienia- problem
: sob lip 18, 2015 19:50
autor: Sztomel
Więcej szczegółów proszę : jakie auto, model, rocznik, kod silnika.
Re: 3.0 TDI wąż podcisnienia- problem
: sob lip 18, 2015 21:22
autor: sajlos
VW Phaeton 2005r 3.0 TDI 224 KM, kod silnika BMK
3.0 TDI wąż podcisnienia- problem
: sob lip 18, 2015 22:02
autor: Sztomel
Ten wężyk (nr 16) musi iść do elektrozaworu podciśnieniowego (oznaczonego nr 19) zamocowanego pod wspornikiem zawieszenia silnika z lewej strony (patrząc od strony kierowcy) tak jak na tym rysunku :
http://images.neoriginal.ru/index.php?c ... d4f58e1ee1" onclick="window.open(this.href);return false;
a potem idzie poprzez rozgałęźnik na dwie poduszki silnika :
http://thumbs2.ebaystatic.com/d/l225/m/ ... 3gYxAQ.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 3.0 TDI wąż podcisnienia- problem
: sob lip 18, 2015 22:18
autor: sajlos
Jutro rzucę tam okiem i napisze co i jak.
Re: 3.0 TDI wąż podcisnienia- problem
: ndz lip 19, 2015 18:51
autor: sajlos

Dzięki za poświecenie uwagi i pomoc!
