Szatpiący 2.0 TDI BKD
: pn lip 13, 2015 21:49
Witam,
Podczas obciążenia silnik szarpie. Jest to prawdopodobnie wina nieszczelności pompowtrysku (przy gnieźnie pompowtryku). Dwa razy wymieniałem już uszczelniacze, gniazdo było docierane wałkiem ale problem wraca. Może być to wina pękniętej głowicy przy samym gnieździe pompowtrysku? Przy ostatnim ściągnięciu PD było widać przedmuch pomiędzy PD a głowicą ale po wymianie uszczelniaczy i docieraniu gniazda od wiosny do teraz było okej. Z logów wartość 3 PD obiega ciut od reszty.
Podczas obciążenia silnik szarpie. Jest to prawdopodobnie wina nieszczelności pompowtrysku (przy gnieźnie pompowtryku). Dwa razy wymieniałem już uszczelniacze, gniazdo było docierane wałkiem ale problem wraca. Może być to wina pękniętej głowicy przy samym gnieździe pompowtrysku? Przy ostatnim ściągnięciu PD było widać przedmuch pomiędzy PD a głowicą ale po wymianie uszczelniaczy i docieraniu gniazda od wiosny do teraz było okej. Z logów wartość 3 PD obiega ciut od reszty.