Jak w temacie plynu ubywa tylko przy większych prędkościach przy normalnej jezdzie trzyma stan na 1500km dolalem około litr płynu.
Zauwazylem ze blok silnika jest mokry jak na foto
Sprawdz metalowa rurke wchodzaca w blok silnika z prawej str termostatu czy nie puszcza. Jest tam oring. U mnie puszczal i tez mialem plynem zafajdolony blok.
Jakby co to oring zaleznie od rocznika Nr 06B121687 20.5x5.5 lub N 90365302 20x3
Ostatnio zmieniony wt lip 14, 2015 10:58 przez daniel.wwe, łącznie zmieniany 1 raz.
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców”
Nie ma co gdybać. Na tej fotce nie widać źródła wycieku i chodź obudowa termostatu i wąż do niego dochodzący są suche to nie jest wykluczone, że płyn będzie sikał z tego węża od termostatu przez mikropęknięcie. Odpal silnik i podnieś mu obroty. Na wyższych obrotach powinieneś zauważyć skąd sika płyn.
Plyn puszcza przy dluzszych trasach z wiekszymi predkosciami. A dostep tam nie nalezy do najwygodniejszych nie wiem czy da sie ta rurke wyciagnac bez sciagana pompy:x