Czy przewody paliwowe muszą być takie kręte w TDI?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Skrzak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1520
Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
Lokalizacja: Wilno
Auto: Bora kombi Highline
Silnik: ARL

Czy przewody paliwowe muszą być takie kręte w TDI?

Post autor: Skrzak » wt cze 23, 2015 16:20

Może to śmieszne pytanie ale jestem po wymianie jednego przewodu króciutkiego od paliwa i jednego dłuższego od cieczy chłodzącej i przed wymianą tych dwóch przy filtrze paliwa bo już się pocą . Zastanawiam się czy w MK4 TDI (chyba wszystkie wersje) te przewody są takie kręte, pozawijane (np od zbiornika wyrównawczego do rurek z przodu silnika) w jakimś celu? Czy mogę spokojnie wymieniając poprowadzić je najkrótszą drogą?



srubox
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: śr lis 25, 2009 15:33
Lokalizacja: Tczew

Czy przewody paliwowe muszą być takie kręte w TDI?

Post autor: srubox » wt cze 23, 2015 18:30

Możesz je poprowadzić krótszą drogą ale nie tak żeby o coś obcierały czy były napięte.



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Czy przewody paliwowe muszą być takie kręte w TDI?

Post autor: italiano_83 » wt cze 23, 2015 22:07

Po to są powykręcane żeby leżały na swoim miejscu, a po drugie to silnik podczas jazdy pracuje, za każdym razem jak dodaje i ujmujesz gazu i zmieniasz bieg, a cała ta plątanina kabli i przewodów wraz z nim - chodzi o to, aby po roku czy trzech nie nastąpiło zmęczenie materiału i pęknięcia.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Skrzak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1520
Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
Lokalizacja: Wilno
Auto: Bora kombi Highline
Silnik: ARL

Czy przewody paliwowe muszą być takie kręte w TDI?

Post autor: Skrzak » wt cze 23, 2015 22:27

Nie no rozumiem doskonale, tylko po prostu to co jest z tymi przewodami w AXR to chyba lekka przeginka:

Obrazek

Patrzcie i na przewody od zbiornika wyrównawczego i te idące do filtra paliwa, chyba nie trzeba aż tak zawijać? Z resztą takiego przewodu ciętego z metra chyba nie da się tak pozaginać to tylko ori w ASO tak mają i kosztują 100pln/metr. Nie chodzi mi też o oszczędność przewodów, bo kosztują 8pln/metr tylko o wygodę, żeby np łukiem poprowadzić przewód a nie się wygłupiać jak VW.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości