Strona 1 z 1

Czy IC pomoże ? MK3 AAZ

: pn cze 22, 2015 15:40
autor: MateuszCBR
Witam, posiadam MK3 1.9 TD AAZ. Silniczek lekko pomodzony, zwiększona dawka paliwa, pin w pompie wtryskowej i wykręcone turbo. I tu moje pytanko, gdy silnik jest chłodnawy turbo dmucha 1.4 bara lecz im dłużej jeżdżę ciśnienie jest o wiele mniejsze. Po około godzinki jazdy po mieście dmucha już 0,4 - 0,5 bara max. Czy duży intercooler w zderzaku rozwiąże sprawę ? Planuję zakupić coś takiego http://allegro.pl/intercooler-450x180x6 ... 05011.html Co o tym sądzicie ? Pozdrawiam :hmm:

Czy IC pomoże ? MK3 AAZ

: pn cze 22, 2015 18:34
autor: M98DNM
o.4/5 bara ?
masz ewidentnie coś nie tak
po godzinie jazdy kopci na czarno ? traci na mocy ? nie gwizda Ci coś w dolocie ?
intercooler tu nic nie da , co najwyzej w gorące dni i to przy wyzszych prędkościach bo po mieście tego nie odczujesz

Czy IC pomoże ? MK3 AAZ

: pn cze 22, 2015 19:28
autor: MateuszCBR
Ogólnie kopci na czarno tylko przy deptaniu tak do 2 tys. obrotów, przy wyższych obrotach już nic nie kopci ale to przez zwiększoną dawkę. W chłodniejsze dni turbinka dmucha troszkę więcej i ogólnie czuć że autko lepiej się odpycha :bajer: Co do gwizdania to delikatnie słychać turbinkę cały czas, przy zmianie biegów słychać też cichutko ,, pssss '' ( nie posiadam blow off`a )

Czy IC pomoże ? MK3 AAZ

: pn cze 22, 2015 22:21
autor: M98DNM
z tym spadkiem doładowania to cos jest nietak i to nie wina temperatury pod maską
spróbuj skręcic sobie ogranicznik obciążeniowy na pompie i podkręć troche dawke paliwa tak o 10 procent obrotu śruby

Czy IC pomoże ? MK3 AAZ

: wt cze 23, 2015 14:36
autor: MateuszCBR
M98DNM, nie moge już zwiększać dawki paliwa bo będę miał za wysokie obroty a wszystkie możliwe regulacje do obniżenia obrotów się skończyły :satan:

Czy IC pomoże ? MK3 AAZ

: wt cze 23, 2015 19:31
autor: M98DNM
no okej, ja mam obroty okolo 940 / min , turbo mi ładuje 1.6 peak a potem spada o jakies o.2 o.3 bara (przy szybkim wciśnięciu gazu) , turbo jest napędzane spalinami , a spaliny są jak jest paliwo

Czy IC pomoże ? MK3 AAZ

: czw cze 25, 2015 16:15
autor: MateuszCBR
Teraz mam 1000 / min. Czy jest jeszcze jakaś metoda na zwiększenie dawki nie podnosząc obrotów ? Oczywiście o ile to by rozwiązało mój problem z ciśnieniem w turbo :kac:

Nikt nie wie ? Nikt nie pomoże ? Dlaczego tak turbinka gubi cisnienie :los2:

Czy IC pomoże ? MK3 AAZ

: czw cze 25, 2015 16:33
autor: Havan
Mogę wysnuć taką teorię ale proszę nie brać tego zbytnio na poważnie...

Może jest taka sytuacja że gdy motor się nagrzeje sprawność silnika sie poprawia i pin w LDA tak wchodzi że blokuje dawke przez co spada boost bo nie ma paliwa. Wkońcu boost pin nie jest elementem tuningowym tylko ogranicznikiem i może w tym przypadku źle działa.

Czy IC pomoże ? MK3 AAZ

: pt cze 26, 2015 19:13
autor: M98DNM
Ogranicznikiem ? Boost pin zwieksza dawke wraz ze wzrostem doladowania, ewentualnie moze byc tak ze go nie docierales i sie blokuje w gornym polozeniu i nie zwieksza dawki, wyciag go i przeszlifuj dolna czesc papierem sciernym o gradacji gdzies 800 w gore do 2000 i przy montazu nawilz go ropą, mozesz tez sprawdzic czy wezyk od lda nie jest gdzies zagiety lub pekniety

Czy IC pomoże ? MK3 AAZ

: sob cze 27, 2015 07:15
autor: Michał_1977
MateuszCBR, IC nie zaszkodzi zamontować,nawet wskazane,ale to nie poprawi wskazań dmuchawki. Ewidentnie coś jest w niej skopane.
Napisz mi tu jaką masz tą suszarkę-producent i model,oraz sprawdź jak zachowuje się jej wirnik-luz poprzeczny i osiowy :bajer:

Czy IC pomoże ? MK3 AAZ

: ndz cze 28, 2015 21:57
autor: MateuszCBR
Michał_1977, turbinka to garrett k14, sprawdzałem luzy to minimalne da się wyczuć ale myślę że tragedii nie ma.