1.9 BLS Ustawienie rozrządu - kąt synchronizacji
: ndz cze 21, 2015 14:18
Witam
Mam pytanie dla bardziej doświadczonych.
Wymieniałem ostatnio rozrządu w Golfie z silnikiem 1.9 BLS. Rozrząd wymieniałem za pomocą blokad. Sprawdziłem przed rozbiórką rozrządu kąt synchronizacji i wynosił -3.4. Jak się okazało, poprzedniej wymiany ktoś dokonał za pomocą malowanych znaków.
Po wymianie rozrządu za pomocą przyrządów kąt synchronizacji wynosi -3.9. Mam w związku z tym pytanie.
1. Czy możliwe, że wadliwie były wykonane blokady i spowodowały takie przesunięcie rozrządu?
2. Czy korygować ten kąt synchronizacji ręcznie czy pozostawić taki jaki jest?
pozdrawiam
Damian
Mam pytanie dla bardziej doświadczonych.
Wymieniałem ostatnio rozrządu w Golfie z silnikiem 1.9 BLS. Rozrząd wymieniałem za pomocą blokad. Sprawdziłem przed rozbiórką rozrządu kąt synchronizacji i wynosił -3.4. Jak się okazało, poprzedniej wymiany ktoś dokonał za pomocą malowanych znaków.
Po wymianie rozrządu za pomocą przyrządów kąt synchronizacji wynosi -3.9. Mam w związku z tym pytanie.
1. Czy możliwe, że wadliwie były wykonane blokady i spowodowały takie przesunięcie rozrządu?
2. Czy korygować ten kąt synchronizacji ręcznie czy pozostawić taki jaki jest?
pozdrawiam
Damian