Problem z Turbiną, zaworem N75
: sob cze 20, 2015 13:38
Witam
Posiadam Golf IV 110 KM z roku 2000 , pisałem na forum o problem z powodu braku mocy przy prędkości 110 km/h, Zrobiłem parę rzeczy i chciałem się doradzić. No to tak moja pompa Vacum miała zerwany króciec to wymieniłem ją na nową, wąż od gruszki był dziurawy wymieniłem go no i problem jest dalej. Pomyślałem no to turbina pewnie winna tz. łopatki kierownic zapieczone, lecz podpiąłem przewód od gruszki bezpośrednio blisko pompy vacum omijając zawory i sztanga na biegu jałoowym idzie maksymalnie do Siebie po wyłączeniu puszcza czyli jest ok. I teraz tak zamieniłem te zaworki N75 z N18 i dalej to samo ( nie wiem czy jest możliwe aby te zaworki były padnięte oby dwa no i nie chcę go niepotrzebnie rozbierać ) no to wziąłem odpiąłem wąż od wyjścia z zaworu idący do gruszki włączyłem silnik no i ledwo ledwo tworzy się podciśnienie nie ma szans żeby dzwignęło sztange . Na biegu jałowym oczywiście nie wiem czy tak ma być proszę o jakieś sugestie Pozdrawiam
Posiadam Golf IV 110 KM z roku 2000 , pisałem na forum o problem z powodu braku mocy przy prędkości 110 km/h, Zrobiłem parę rzeczy i chciałem się doradzić. No to tak moja pompa Vacum miała zerwany króciec to wymieniłem ją na nową, wąż od gruszki był dziurawy wymieniłem go no i problem jest dalej. Pomyślałem no to turbina pewnie winna tz. łopatki kierownic zapieczone, lecz podpiąłem przewód od gruszki bezpośrednio blisko pompy vacum omijając zawory i sztanga na biegu jałoowym idzie maksymalnie do Siebie po wyłączeniu puszcza czyli jest ok. I teraz tak zamieniłem te zaworki N75 z N18 i dalej to samo ( nie wiem czy jest możliwe aby te zaworki były padnięte oby dwa no i nie chcę go niepotrzebnie rozbierać ) no to wziąłem odpiąłem wąż od wyjścia z zaworu idący do gruszki włączyłem silnik no i ledwo ledwo tworzy się podciśnienie nie ma szans żeby dzwignęło sztange . Na biegu jałowym oczywiście nie wiem czy tak ma być proszę o jakieś sugestie Pozdrawiam