Golf V PLUS 1.9 TDI BXE - przeróbka

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Jasko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pn kwie 21, 2008 12:36
Lokalizacja: Świnoujście
Kontakt:

Golf V PLUS 1.9 TDI BXE - przeróbka

Post autor: Jasko » pt cze 12, 2015 09:40

Witam jak w temacie, obecnie na oryginalnym sofcie, 105km. Zastanawiałem się nad urozmaiceniem troszkę parametrów, także poczytałem i teraz pytania:

1 - Czy można wstawić wtryski 0.216 BOSCHA? Do tego silnika? - jesli tak czy trzeba go mapować by odczuć różnicę? Oraz jakie są plusy i minusy takiej operacji?
2 - Czy można wstawić turbo GT1749VB [ 150km ] do tego silnika? - i oczywiście analogicznie, za i przeciw?
3 - Czy po wstawieniu i wtrysków i turbo, będzie ten silniczek jakoś sobie pracował dość ładnie?
4 - Czy przydał by się większy IC, pod taką modernizację?


Pozdawiam.



Awatar użytkownika
AndrzejP4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr sie 08, 2007 19:42
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Golf V PLUS 1.9 TDI BXE - przeróbka

Post autor: AndrzejP4 » pt cze 12, 2015 11:38

Przede wszystkim zorientuj się jaki masz silnik bo na pewno nie masz wtrysków lecz PD. Większość informacji znadziesz na forum



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14208
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Golf V PLUS 1.9 TDI BXE - przeróbka

Post autor: Michał_1977 » pt cze 12, 2015 13:33

AndrzejP4 pisze:Przede wszystkim zorientuj się jaki masz silnik
Przecież napisał w tytule-BXE.
Ja z tym silnikiem nic bym nie robił,a co najwyżej wymienił na inny. Dlaczego?
A dlatego http://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?t=7582" onclick="window.open(this.href);return false;


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Jasko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pn kwie 21, 2008 12:36
Lokalizacja: Świnoujście
Kontakt:

Golf V PLUS 1.9 TDI BXE - przeróbka

Post autor: Jasko » pt cze 12, 2015 13:56

rocznik 2008. BXE 1.9 TDI z przebiegiem około 360.000+ bez żadnych oznak zmęczenia. Pomiar na hamowni wskazał 102km, wiec jak na taki przebieg, bosko. Turbina dobra, bez żadnych przecieków, lekko siorbie olej, ale to każdy siorbie. Średnio z tego co widzę, około 250ml na 20.000 - 25.000 km. Od początku w silniku wymieniano, w terminie olej, rozrząd i rolki. Jedyna wada w czasie użytkowania, raz na tyle ile ma przejechane nie załączyła się turbinka. Auto szło do 100km/h z przymułem i nie chciało więcej. Ponowne uruchomienie silnika i było ok. Po powrocie do domu, komputer wskazał jakiś błąd w silniku ( nie pamiętam jaki to było jakieś 60 - 80 tyś km temu ) i do tej pory jeździ bez żadnych usterek. Od początku lany olej Motula i do tej pory leje full syntetyka.



Awatar użytkownika
needved
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 831
Rejestracja: ndz gru 11, 2011 23:15
Lokalizacja: Augustów

Golf V PLUS 1.9 TDI BXE - przeróbka

Post autor: needved » pt cze 12, 2015 15:39

Jak chcesz robić moc to zacznij od kompletu nowych panewek korbowodowych i głównych oraz śrub przynajmniej korbowodowych.
Wtedy możesz powiedzmy spać spokojnie i zapodać program, ale jeżeli turbo już teraz siorbie olej to po wirusie za długo nie pochodzi.



Awatar użytkownika
Jasko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pn kwie 21, 2008 12:36
Lokalizacja: Świnoujście
Kontakt:

Golf V PLUS 1.9 TDI BXE - przeróbka

Post autor: Jasko » pt cze 12, 2015 16:08

Nie wiem czy turbo ssie olej, Ogólnie "silnik" wcina, nie dużo ale jednak trochę. Turbo jest suche. Jaka mniej więcej jest cena nowych panewek do korby i głównych?



Awatar użytkownika
needved
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 831
Rejestracja: ndz gru 11, 2011 23:15
Lokalizacja: Augustów

Golf V PLUS 1.9 TDI BXE - przeróbka

Post autor: needved » pt cze 12, 2015 23:52

Etka online http://ifinterface.com/page/page3.php?langid=1
szukasz numerów części
A tu sprawdzasz ceny http://www.getem.pl/index.php?action=katalog&kat=5 możesz też od razu zamówić :bajer:



Awatar użytkownika
AndrzejP4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr sie 08, 2007 19:42
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Re: Golf V PLUS 1.9 TDI BXE - przeróbka

Post autor: AndrzejP4 » sob cze 13, 2015 00:26

Michał_1977 pisze:
AndrzejP4 pisze:Przede wszystkim zorientuj się jaki masz silnik
Przecież napisał w tytule-BXE.
Ja z tym silnikiem nic bym nie robił,a co najwyżej wymienił na inny. Dlaczego?
A dlatego http://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?t=7582" onclick="window.open(this.href);return false;
Napisał w tytule BXE, a szuka wtryskiwaczy 0,216..... To niech się zorientuje co ma, bo jak nie potrafi rozróżnić PD od VP to niech lepiej nie bierze się za "tjunink"



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 162 gości