dobór przepływki
: czw cze 11, 2015 00:28
Witam. Skończył mi się MAF. Po wymontowaniu odczytałem numery na obudowie: 0 280 217 121 , 06A 906 461 zaś wkład ma oznaczenie F 00C 2G2 056. Z tego co już ustaliłem to oryginał zamontowany od nowości w moim AJM-ie 115KM (MK4). I tu mam kilka pytań:
1. czy MAF oferowany w serwisie VW jest tej samej jakości co np. z InterCars"a? Pytam, bo rozpiętość cenowa jest dość duża. W VW cena 747 zł a w IC 390 zł. W obu sklepach oferują MAF o oznaczeniu 0 281 002 757 Bosch'a (nowe oznaczenie). Z serwisu pudełko jest w logo VW a z IC opakowanie żółte Bosch.
2. czy ktoś ma porównanie obu części, czy nie różnią się jakością a jedynie w serwisie płacimy za opakowanie z logo VW?
3. w planach mam tuning mocy do ok. 130-140KM i tu pytanie czy wcześniej wymieniowy MAF będzie odpowiedni czy lepiej poszukać zalecany do jednostek 130 lub 150KM ?
Na chwilę obecna założony mam MAF od skody 1,8T ale widzę, że więcej pali (nie miałem innego wyjścia bo auto cały czas potrzebne więc założyłem jaki miałem). Proszę o odpowiedzi i nie kasowanie tematu (szukałem ale nic konkretnego nie znalazłem). Dzięki.
1. czy MAF oferowany w serwisie VW jest tej samej jakości co np. z InterCars"a? Pytam, bo rozpiętość cenowa jest dość duża. W VW cena 747 zł a w IC 390 zł. W obu sklepach oferują MAF o oznaczeniu 0 281 002 757 Bosch'a (nowe oznaczenie). Z serwisu pudełko jest w logo VW a z IC opakowanie żółte Bosch.
2. czy ktoś ma porównanie obu części, czy nie różnią się jakością a jedynie w serwisie płacimy za opakowanie z logo VW?
3. w planach mam tuning mocy do ok. 130-140KM i tu pytanie czy wcześniej wymieniowy MAF będzie odpowiedni czy lepiej poszukać zalecany do jednostek 130 lub 150KM ?
Na chwilę obecna założony mam MAF od skody 1,8T ale widzę, że więcej pali (nie miałem innego wyjścia bo auto cały czas potrzebne więc założyłem jaki miałem). Proszę o odpowiedzi i nie kasowanie tematu (szukałem ale nic konkretnego nie znalazłem). Dzięki.