zacinająca pompka ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mateusz8884
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn sty 19, 2015 11:15
Lokalizacja: Września

zacinająca pompka ?

Post autor: mateusz8884 » sob maja 23, 2015 21:30

dzisiaj odebrałem auto od mechanika i stwiedził ze ktorys pompowtrysk się zacina jest to możliwe ? powiedział ze bym musiał zdobyć jedena pompke na podmiane bo dawki są w normirie i są mierzone przed wtryskiem i nie idzie zobaczyc który to jest tylko przez podmiane dodam ze objawy sa ze silnik kuleje na biegu jałowym.



Awatar użytkownika
stefano189
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 789
Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
Lokalizacja: Gliwice

zacinająca pompka ?

Post autor: stefano189 » sob maja 23, 2015 21:52

wez Vag-a, zloguj porządnie, i wrzuc do odp. działu. Wtedy bedziemy kminić :D


MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK :D = --- PS / --- Nm

LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

zacinająca pompka ?

Post autor: Michał_1977 » ndz maja 24, 2015 09:17

mateusz8884 pisze: ktorys pompowtrysk się zacina jest to możliwe ?
Chyba mózg mu się zaciął na czas tej wypowiedzi :grin:
Telepanie na jałowych w przypadku ASZ mojego brata ustało częściowo po wymianie uszczelniaczy pompowtrysków,a całkowicie po wymianie uszczelek między pompą tandem,a głowicą. Między pompą a głowicą są 2 uszczelki i jedna ma kształt ósemki.Uszczelnia ona kanał zasilający i powrotny z i do pompek.Jeśli jest już stara,to ciśnienie przebija się z kanału zasilającego do powrotnego i stąd te drgawki.
Bardziej zdziwiony byś był,po podpięciu manometru do pomiaru ciśnienia w tandem pompie. Przy wyższych obrotach rzędu 3-4tyś.wskazówka potrafi tak wariować,że oczopląsu można dostać,a i przy okazji auto traci moc :bajer:
Parę dni temu zmieniłem te 2 uszczelki koledze w ARL-u i drgawki też znikły :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

mateusz8884
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn sty 19, 2015 11:15
Lokalizacja: Września

zacinająca pompka ?

Post autor: mateusz8884 » ndz maja 24, 2015 11:36

mechanik niby sprawdzał ciśnienie paliwa



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

zacinająca pompka ?

Post autor: Michał_1977 » ndz maja 24, 2015 11:55

mateusz8884 pisze:mechanik niby sprawdzał ciśnienie paliwa
Może i sprawdzał,tylko pewnie zaczęła mu skakać wskazówka i sugeruje,że pompa się zacina. Matko moja,skąd się biorą tacy ludzie?... :panna:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

mateusz8884
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn sty 19, 2015 11:15
Lokalizacja: Września

zacinająca pompka ?

Post autor: mateusz8884 » ndz maja 24, 2015 12:21

nie pompa pompowtrysk :D



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

zacinająca pompka ?

Post autor: Michał_1977 » ndz maja 24, 2015 12:49

mateusz8884 pisze:nie pompa pompowtrysk
Nooo,pompowtrysk,sorki. Tak czy siak,to nie zmienia obrazu rzeczy :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

mateusz8884
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn sty 19, 2015 11:15
Lokalizacja: Września

zacinająca pompka ?

Post autor: mateusz8884 » ndz maja 24, 2015 13:23

a ja odkrecałem tą pompe i mam jedną uszczelke mam pompe nowego typu



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

zacinająca pompka ?

Post autor: Michał_1977 » ndz maja 24, 2015 13:35

Masz blachę z wkomponowanymi dwiema uszczelkami o których wcześniej pisałem.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

mateusz8884
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn sty 19, 2015 11:15
Lokalizacja: Września

zacinająca pompka ?

Post autor: mateusz8884 » pn cze 15, 2015 12:05

odkreciłem dzisiaj pompe i mam jedną blaszana uszczelkę.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 167 gości