Strona 1 z 1

Golf V 2.0 140ps Bardzo dziwne szarpanie

: śr maja 20, 2015 21:09
autor: dawid1991olsztyn
Witam,przeszukalem calego wujkagogle i nic na ten temat nie znalazlem, a wiec mam taki problem z moim golfem 2.0 TDI 140km, co jakis czas podczas przyspieszania czy plynnej jazdy silnik na biegu, wpada w jakies szarpanie, jest to taka wibracja ze cala buda trzesie, po zgaszeniu silnika nawet w czasie jazdy problem ustepuje i tak sie zdarza co jakis czas. Pare miesiecy temmu mialem podobna sytuacje i go energicznie przeczyscilem (trasa i na kazdym biegu do odcinki) co poskutkowalo tym ze na jakis czas problem zniknal, ale znowu sei pojawil z napisem bodajze absttat werkstat i zrobilem znowu to samo czyli odmulenie silnika, ale co jakis czas szarpanie czy trzesienie nastepuje.

Golf V 2.0 140ps Bardzo dziwne szarpanie SILNIKIEM

: śr maja 20, 2015 21:22
autor: needved
Podłącz pod kompa sprawdź błędy i je tu napisz.
Jaki masz tam silnik? BKD?

Golf V 2.0 140ps Bardzo dziwne szarpanie SILNIKIEM

: czw maja 21, 2015 18:48
autor: dawid1991olsztyn
Silnik BKD, bylem u mechanika niedawno przy wymianie zawieszenia przedniego i jak wpinal mi sie z kompem to nic mu nie wyszlo :otepienie:

Golf V 2.0 140ps Bardzo dziwne szarpanie SILNIKIEM

: sob maja 23, 2015 17:06
autor: 21Golfista21
Przegób wewnętrzny

Golf V 2.0 140ps Bardzo dziwne szarpanie

: pt cze 19, 2015 21:23
autor: dawid1991olsztyn
No i po dluzszej przerwie odebralem od mechanika auto, okazalo sie ze 2 pompowtryskiwacze sa szmelcem, a nastepne dwa pompowtryskiwacze sa w bardzo dobrej kondycj (podejrzewa ze byly regenerowane) a wiec te dwa wtryski pojechaly na regeneracje. Po odbiorze okazalo sie ze problem NIE ZNIKL, i auto znowu wstawilem do warsztatu, jak sie okazalo na regenerowanym pompowtryskiwaczu byla uszkodzona jakas cewka-modul, firma ktora zajmowala sei regeneracja powiedziala ze go nie zrobi, na szczescei oddali kase i zalatwiony byl nowy pompowtryskiwacz. Auto zostalo zlozone i okazal sie znowu inny problem po pierwsze golf pali na postoju wieksza dawke paliwa 0.7l wczesniej 0.5l i w czasie jazdy do okolo litra ropki wiecej, ale jest problem bo przy przyspieszaniu na 4,5,6 biegu od 80k/h czuc ze auto drży i teraz sie zastanawiam od czego to moze byc?? Albo do regulacji sa pompowtryskiwacze albo jest tez opcja przegubu z prawej storny bo ma lekki luz i moge nim poruszac.
Koledzy co moze byc : ((