VNT w AHU i sterownik z podciśnieniem
: wt maja 05, 2015 21:46
Witam.
Zabrałem się za konwersję na VNT mojego vento 1.9TDI AHU. Uzbierałem już wszystkie graty (łącznie z trubiną GTB1756VK), i mam kilka pytań na które nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Mianowicie:
1. Mam sterownik o oznaczeniu 028906021BF, czy jest to sterownik 16 bitowy? Czy muszę zmienić na sterownik z AFN? W jakim celu podpina się do niego wężyk podciśnienia? Co z nim w wypadku zmiany na VNT? (Autko będzie strojone w firmie, która już kilkanaście razy to robiła, chcę się dobrze przygotować)
2. Podpinam wszystko zgodnie ze schematem sztomel-a
[IMG=http://imagizer.imageshack.us/v2/150x10 ... 193338.jpg][/IMG]
Czy mogę pozostać przy obecnym zaworze n18? (N75 kupiłem nowy z białą główką bodajże od AWX)
3. Jak zmienić ten schemat, gdy chcę usunąć EGR (chodzi bodajże o zawór n239)?
Sorry za zieloność ale nie mam samochodu przy sobie póki co a chcę poznać temat.
Zabrałem się za konwersję na VNT mojego vento 1.9TDI AHU. Uzbierałem już wszystkie graty (łącznie z trubiną GTB1756VK), i mam kilka pytań na które nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Mianowicie:
1. Mam sterownik o oznaczeniu 028906021BF, czy jest to sterownik 16 bitowy? Czy muszę zmienić na sterownik z AFN? W jakim celu podpina się do niego wężyk podciśnienia? Co z nim w wypadku zmiany na VNT? (Autko będzie strojone w firmie, która już kilkanaście razy to robiła, chcę się dobrze przygotować)
2. Podpinam wszystko zgodnie ze schematem sztomel-a
[IMG=http://imagizer.imageshack.us/v2/150x10 ... 193338.jpg][/IMG]
Czy mogę pozostać przy obecnym zaworze n18? (N75 kupiłem nowy z białą główką bodajże od AWX)
3. Jak zmienić ten schemat, gdy chcę usunąć EGR (chodzi bodajże o zawór n239)?
Sorry za zieloność ale nie mam samochodu przy sobie póki co a chcę poznać temat.