Zerwany pasek klinowy silnik zgasł
: pt maja 01, 2015 14:41
Witam mam pytanie
wczoraj odpalając mojego golfa IV silnik 1.9 tdi oznaczenie AGR
na początku odpaliłem auto i następnie ruszając zauważyłem że ciężko chodzi kierownica prawdopodobnie padło mi wspomaganie a następnie silnik zgasł i już nie odpalił
po wepchaniu na kanał zauważyłem pękniętą śrubę od rolki mocującej napinacz ta plastikowa pod kołem alternatora (odleciała)co spowodowało zsunięcie i poszczerbienie paska po zdjęciu dekielka plastikowego w środku była pęknięta śruba i część została w obudowie po wyjęciu jej założyłem nowy pasek nowe koło napinacza ale silnik już nie odpalił
Nadmieniam że stary pasek nie urwał się jedynie był postrzępiony
Mam pytanie czy jest możliwe by po spadnięciu paska co było wynikiem urwanej rolki mógł pasek sie wkręcić i zastopować silnik co spowodowało przeskoczenie rozrządu czy może to coś innego, bo sam już nie wiem
Od pewnego czasu też miałem problem ze świeceniem świec żarowych tak jakby nagrzewały się kilkanaście sekund natomiast wcześniej było to może 4 do 5 sekund
za wszelkie porady z góry dziękuję
Z tego co się dowiadywałem prawdopodobnie przyczyną zgaśnięcia silnika było to że pasek się wkręcił w jakiś wałek i zablokował silnik ale to tylko domysły aco jeden mechanik to coś innego i nikt nie wie co jest
wczoraj odpalając mojego golfa IV silnik 1.9 tdi oznaczenie AGR
na początku odpaliłem auto i następnie ruszając zauważyłem że ciężko chodzi kierownica prawdopodobnie padło mi wspomaganie a następnie silnik zgasł i już nie odpalił
po wepchaniu na kanał zauważyłem pękniętą śrubę od rolki mocującej napinacz ta plastikowa pod kołem alternatora (odleciała)co spowodowało zsunięcie i poszczerbienie paska po zdjęciu dekielka plastikowego w środku była pęknięta śruba i część została w obudowie po wyjęciu jej założyłem nowy pasek nowe koło napinacza ale silnik już nie odpalił
Nadmieniam że stary pasek nie urwał się jedynie był postrzępiony
Mam pytanie czy jest możliwe by po spadnięciu paska co było wynikiem urwanej rolki mógł pasek sie wkręcić i zastopować silnik co spowodowało przeskoczenie rozrządu czy może to coś innego, bo sam już nie wiem
Od pewnego czasu też miałem problem ze świeceniem świec żarowych tak jakby nagrzewały się kilkanaście sekund natomiast wcześniej było to może 4 do 5 sekund
za wszelkie porady z góry dziękuję
Z tego co się dowiadywałem prawdopodobnie przyczyną zgaśnięcia silnika było to że pasek się wkręcił w jakiś wałek i zablokował silnik ale to tylko domysły aco jeden mechanik to coś innego i nikt nie wie co jest