Strona 1 z 2

ktos pomoze wykryc usterke? 1,9Tdi 90km film

: sob kwie 04, 2015 10:58
autor: mamarco
Witam! Szukam kogoś kto mógłby pomoc ustalić co padło w 1,9Tdi 90km
silnik odpala bez problemu Ale cały czas na luzie przerywa (podczas jazdy jest ok dzieje się to tylko na luzie ) jak np. zatrzymam się na światłach to przerywa i sam wchodzi na wysokie obroty czasami ma bardzo opóźnioną reakcje na pedał gazu wciskasz do dechy na luzie a dopiero za jakieś 2 sekundy jest reakcja
Wie ktoś może co to może być lub może polecić mi kogoś z okolic Wawy Otwocka do kogo mógłbym podjechać i mógłby na to zobaczyć co mogło się podziać?
Auto nie kopci tylko przy przerywaniu na luzie czasami z rury poleci czarny dym.
Pozdrawiam
Sorrki zapomnialem dodac Silnik 1,9tdi 1Z AHU VP

ktos pomoze wykryc usterke? 1,9Tdi 90km

: sob kwie 04, 2015 12:13
autor: darwaz
A może coś więcej? Nie napisałeś nawet jaki to silnik. Po samochodzie się nikt nie domyśli skoro masz swapa w mk1.

ktos pomoze wykryc usterke? 1,9Tdi 90km

: sob kwie 04, 2015 13:08
autor: maks149
Na początek zobacz czy rozrząd nie przeskoczył :hmm:
i sprawdź kąt wtrysku .

Re: ktos pomoze wykryc usterke? 1,9Tdi 90km

: sob kwie 04, 2015 13:15
autor: darwaz
maks149 pisze:Na początek zobacz czy rozrząd nie przeskoczył :hmm:
i sprawdź kąt wtrysku .
A po czym wnioskujesz że to silnik VP a nie PD ? Kolega napisał tylko 1.9TDI 90 koni. To może być i VP i PD.

Re: ktos pomoze wykryc usterke? 1,9Tdi 90km

: sob kwie 04, 2015 14:01
autor: mamarco
darwaz pisze:
maks149 pisze:Na początek zobacz czy rozrząd nie przeskoczył :hmm:
i sprawdź kąt wtrysku .
A po czym wnioskujesz że to silnik VP a nie PD ? Kolega napisał tylko 1.9TDI 90 koni. To może być i VP i PD.
To znaczy ze w VP lubi przeskoczyć rozrzad?
Dziwna sprawa bo u mnie jak mu zawieje ze tak powiem,raz odpali i smiga dobrze w calym zakresie obrotow,raz od dolu wogole zamulony nie chce jechac dopiero po chwili dobrze przyspiesza a teraz z tym szarpaniem na wolnych i samoczynnym dodawaniem gazu...
Samochod uzywam max 1-2 razy w tygodniu a tak to stoi sobie pod chmurka to chyba nie ma jakiegos znaczenia ? gdzies wyczytalem ze komp w nich nie lubi wilgoci,no ale tyle jest tematow w sieci ze mozna by rozebrac caly silnik na czesci 1 bo ludzie rozne przyczyny pisza...

ktos pomoze wykryc usterke? 1,9Tdi 90km

: sob kwie 04, 2015 14:08
autor: maks149
darwaz, Wydaje mi się że nawet jeśli to SWAP to i tak nie PD bo 90km PD były w golfach V a to moim zdaniem za nowa konstrukcja do swapa ale to tylko moje zdanie i nim się sugerowałem
mamarco pisze:To znaczy ze w VP lubi przeskoczyć rozrzad?
w każdym silniku może się to zdarzyć ! nie tylko w VP. Na początek DIAGNOZA !

ktos pomoze wykryc usterke? 1,9Tdi 90km

: sob kwie 04, 2015 17:31
autor: mamarco
Krotki filmik moze ktos bedzie wiedzial co jest grane moze to tylko przeplywka bo praktycznie zero reakcji jak ja odpinam zobaczcie na filmie !!
" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: ktos pomoze wykryc usterke? 1,9Tdi 90km FILM

: sob kwie 04, 2015 20:53
autor: krzycho85
Jakie błędy na VAGu?

Re: ktos pomoze wykryc usterke? 1,9Tdi 90km FILM

: sob kwie 04, 2015 23:53
autor: mamarco
krzycho85 pisze:Jakie błędy na VAGu?
Jescze nie podpinany mam problem z win 8 nie chce smigac kabel...

mamarco pisze:
krzycho85 pisze:Jakie błędy na VAGu?
Jescze nie podpinany mam problem z win 8 nie chce smigac kabel...
Dobra kabel ogarniety dopiero na win 7 32bit smiga ehh... Wyswietla blad nieznany blad 2056 i to tak bardzo duzo na raz ze az program scielo wczesniej wyskoczyl blad mechaniczny wentylatora dmuchawy a potem juz tlko nieznany blad 2056 na programie vag 409,1
I co o tym myslicie panowie?

ktos pomoze wykryc usterke? 1,9Tdi 90km FILM

: ndz kwie 05, 2015 09:39
autor: Haki
Błąd 02056

" z translatora "

Motor voor Differentieel Blokkering, min aansluiting

zainstaluj VAG-a 3.11 i zrób diagnozę ...

Ps --- wykonaj logi autka statyczne i dynamiczne i zapodaj do działu " DIAGNOSTYKA "

ktos pomoze wykryc usterke? 1,9Tdi 90km FILM

: ndz kwie 05, 2015 12:45
autor: maks149
Przychodzi mi do głowy jeszcze uwalona cewka indukcyjna w nastawniku ale to by kontrolka od świec mrugała i nie wiem czy aż tak dużą rozbieżność obrotów by powodowała :/
tak czy owak może coś logi powiedzą :hmm:

Re: ktos pomoze wykryc usterke? 1,9Tdi 90km FILM

: ndz kwie 05, 2015 13:28
autor: mamarco
Haki pisze:Błąd 02056

" z translatora "

Motor voor Differentieel Blokkering, min aansluiting

zainstaluj VAG-a 3.11 i zrób diagnozę ...

Ps --- wykonaj logi autka statyczne i dynamiczne i zapodaj do działu " DIAGNOSTYKA "
no i lipa VAG 3.11 laczy sie z kablem ale z autem juz nie nic nie dam rady diagnozowac :( tym programem...

maks149 pisze:Przychodzi mi do głowy jeszcze uwalona cewka indukcyjna w nastawniku ale to by kontrolka od świec mrugała i nie wiem czy aż tak dużą rozbieżność obrotów by powodowała :/
tak czy owak może coś logi powiedzą :hmm:
Moze i mruga kontrolka,tego nie wiem bo swap est zrobiony na liczniku od benzyny i tam nie mam kontrolki swiec zarowych...
mamarco napisał(a):
VAG 3.11 laczy sie z kablem ale z autem juz nie nic nie dam rady diagnozowac :( tym programem...

ktos pomoze wykryc usterke? 1,9Tdi 90km film

: pn kwie 06, 2015 09:03
autor: Michał_1977
mamarco pisze: VAG 3.11 laczy sie z kablem ale z autem juz nie nic nie dam rady diagnozowac :( tym programem...
Bzdury wypisujesz. Tym programem i kablem za 40zł łączysz się z wszystkimi TDI z mk4. Kasujesz błędy,robisz logi. Masz wszystko co potrzeba,żeby zdiagnozować ten silnik. Crack'owałeś program?

Używaj funkcji EDYTUJ! Nie piszemy posta pod postem,pkt.9 reg. forum.

Re: ktos pomoze wykryc usterke? 1,9Tdi 90km film

: pn kwie 06, 2015 12:13
autor: mamarco
Michał_1977 pisze:
mamarco pisze: VAG 3.11 laczy sie z kablem ale z autem juz nie nic nie dam rady diagnozowac :( tym programem...
Bzdury wypisujesz. Tym programem i kablem za 40zł łączysz się z wszystkimi TDI z mk4. Kasujesz błędy,robisz logi. Masz wszystko co potrzeba,żeby zdiagnozować ten silnik. Crack'owałeś program?

Używaj funkcji EDYTUJ! Nie piszemy posta pod postem,pkt.9 reg. forum.
Sorki za post pod postem juz sie poprawiam!
Moze i bzdury pisze ale chodzi mi tu konkretnie o moj przypadek nie pisze ze program jest zly bo moze tylko wersja ktora ja mam jest lipna..
Ale ok do tematu Dzisiaj testowalem VCDS 1,0 i tak odczytal jakies bledy ale zaraz po tym program sie wiesza (brak odpowiedzi wyswietla) oto bledy jakie mam :
5 Bledow
00550 start of injection regulation
17-10 control difference intermittent
00575 intake manifold pressure
17-10 control difference intermittent
00513 engine speed Sensor (g28)
27-10 implausible signal intermittent
01268 Quantity adjuster (n146)
17-10 control difference intermittent
00527 intake manifold temperature sensor (g72)
30-00 open or short to plus
I to tyle wie ktos co go boli?