Strona 1 z 1

Problem z zaworem n109

: śr mar 04, 2015 20:58
autor: ridernr
Witam , robiłem generalny remont silnika 1z , wymieniłem pierścienie , panewki , remont głowicy został zrobiony , oraz założyłem pompe wtryskową od ASV. Auto stało sie strasznie słabe i wyrzuca bład 1237 zaworka n109, więc ecu jest w trybie awaryjnym. wymieniłem zaworek na nowy , dalej to samo , zmieniałem ecu dalej to samo , zmieniłem nawet przekaźnik 109 i brak poprawy , sprawdziłem wiązke od kostki przy silniku do ecu i jest przejscie na przewodzie od zawroka do ecu.Już nie mam sił ani pomysłow czemu tak sie dzieje :(

Problem z zaworem n109

: śr mar 04, 2015 23:46
autor: rotkeh
Problem już opisywany na forum tak samo silnik 1Z :
viewtopic.php?t=76518" onclick="window.open(this.href);return false;

Problem z zaworem n109

: czw mar 05, 2015 07:12
autor: ridernr
Czytałem już to , ale u mnie ani wymiana ani czyszczenie zaworu nie pomogło , paliwo tankuje tylko na orlenie , filtr paliwa nowy .Napiecie dochodzi do zaworu , jak robie test vagieg to auto gaśnie

Problem z zaworem n109

: czw mar 05, 2015 20:51
autor: rotkeh
Po załączeniu stacyjki masz 12v na kabelku do N109.? Mierzone miernikiem , może ten zawór nie otwiera całkowicie , i przez to takie szopki ,

Problem z zaworem n109

: czw mar 05, 2015 22:27
autor: ridernr
Jest takie same napiecię jak jak na aku