Strona 1 z 1

padła uszczelka pod głowicą

: pt lip 28, 2006 20:31
autor: moskitq
jutro mechanior rozbiera silnik w poniedziałek będziemy decydować co do wymiany

proszę o wskazówki co mam wymienić przy rozbieraniu

aaa na maniemam tylko 20 km i k********** nie pojade bo nie mam czym

to sie pech nazywa

: pt lip 28, 2006 20:36
autor: Macienty
uszczelniacze zaworowe i sruby mocujace głowice do bloku

: pt lip 28, 2006 23:27
autor: anton:-)
podocierac zawory i uszczelniacze zaworów ale odradzam firme corteco bo to syf zrobia ci sie twarde po 5000 tys km

: sob lip 29, 2006 12:43
autor: Macienty
anton:-) pisze:podocierac zawory i uszczelniacze zaworów ale odradzam firme corteco bo to syf zrobia ci sie twarde po 5000 tys km
jak nie beda powypalane zawory i gnazda to po co docierac?

: sob lip 29, 2006 14:42
autor: greg
macientyvw pisze:jak nie beda powypalane zawory i gnazda to po co docierac?
a skad wiesz że nei będą, uszczelniacze zaworów możesz wymienić bo nic gorszego jak robić tą samą robotę 2 razy.

: ndz sie 06, 2006 19:34
autor: moskitq
autko odebrane :
1. uszczelka pod głowicą między 2 a 3 garem padła/wymiana
2. planowanie głowicy
3. 4 szklanki 3 padły a jedna zablokowana- i dlatego stukał
4. 8 zaworów / wymienione
5. i wszystkie uszczelki od kolektora i inne
6. podkręcenieturbinki do 0,7 bara / a przy okazji dokładne oględziny od strony spalin 100% ok, od strony filtra 99% ok bo lekko wilgotne, luzy minimalne
7. uszczelniacze - wymiana
koszty:

olej filtr - 80 zł
planowanie 50 zł
uszczelki i raszta części 280 zł
robocizna 300 zł

autko działa super jestem zadowolonu za 300km mam podjechać na dokręcenie głowicy


a zapomiałem dodac jakiś paprak co robił poprzednio autko miał uszczelke pod głowicą na silikon wklejone :rotfl:

: ndz sie 06, 2006 20:14
autor: greg
moskitq pisze:autko działa super jestem zadowolonu za 300km mam podjechać na dokręcenie głowi
ja nie dokręcam ... przy jednym dokręcaniu 1 śruba pękła - musiałem ściagac głowicę ponownie - wszyscy mechanicy których znam powiedzieli mi tak nie dociągam śrub ponownie w głwoicy diesla bo śruby pekają

: ndz sie 06, 2006 20:22
autor: tomogolf2
moskitq pisze:uszczelke pod głowicą na silikon
duzo osob tak robi, ale wydaje mi sie ze do diesli to nie ma zastosowania, w benzynie tak bo jest mniejsza kompresja.

: pn sie 07, 2006 00:51
autor: Macienty
greg pisze:ja nie dokręcam ... przy jednym dokręcaniu 1 śruba pękła - musiałem ściagac głowicę ponownie - wszyscy mechanicy których znam powiedzieli mi tak nie dociągam śrub ponownie w głwoicy diesla bo śruby pekają
a stosowales za kazdym razem nowe sruby? ja robilem u siebie i u znajomych uszczelki i jeszcze mi nie pekla a za kadym razem dociagam po 500km :bajer:

: pn sie 07, 2006 06:13
autor: greg
macientyvw pisze:a stosowales za kazdym razem nowe sruby?
tak