padła uszczelka pod głowicą

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
moskitq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: śr sty 04, 2006 16:18
Lokalizacja: pomorskie Starogard Gg.
Kontakt:

padła uszczelka pod głowicą

Post autor: moskitq » pt lip 28, 2006 20:31

jutro mechanior rozbiera silnik w poniedziałek będziemy decydować co do wymiany

proszę o wskazówki co mam wymienić przy rozbieraniu

aaa na maniemam tylko 20 km i k********** nie pojade bo nie mam czym

to sie pech nazywa


*szukaj i pomógł dwa magiczne guziki* :)

Awatar użytkownika
Macienty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 966
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:10
Lokalizacja: BWA

Post autor: Macienty » pt lip 28, 2006 20:36

uszczelniacze zaworowe i sruby mocujace głowice do bloku


"Most perfect silence is when
there´s no need to explain"

Awatar użytkownika
anton:-)
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 644
Rejestracja: wt maja 09, 2006 17:11
Lokalizacja: woj. Lubelskie - Włodawa
Kontakt:

Post autor: anton:-) » pt lip 28, 2006 23:27

podocierac zawory i uszczelniacze zaworów ale odradzam firme corteco bo to syf zrobia ci sie twarde po 5000 tys km


G R U P A L U B E L S K A

Awatar użytkownika
Macienty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 966
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:10
Lokalizacja: BWA

Post autor: Macienty » sob lip 29, 2006 12:43

anton:-) pisze:podocierac zawory i uszczelniacze zaworów ale odradzam firme corteco bo to syf zrobia ci sie twarde po 5000 tys km
jak nie beda powypalane zawory i gnazda to po co docierac?


"Most perfect silence is when
there´s no need to explain"

greg

Post autor: greg » sob lip 29, 2006 14:42

macientyvw pisze:jak nie beda powypalane zawory i gnazda to po co docierac?
a skad wiesz że nei będą, uszczelniacze zaworów możesz wymienić bo nic gorszego jak robić tą samą robotę 2 razy.



Awatar użytkownika
moskitq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: śr sty 04, 2006 16:18
Lokalizacja: pomorskie Starogard Gg.
Kontakt:

Post autor: moskitq » ndz sie 06, 2006 19:34

autko odebrane :
1. uszczelka pod głowicą między 2 a 3 garem padła/wymiana
2. planowanie głowicy
3. 4 szklanki 3 padły a jedna zablokowana- i dlatego stukał
4. 8 zaworów / wymienione
5. i wszystkie uszczelki od kolektora i inne
6. podkręcenieturbinki do 0,7 bara / a przy okazji dokładne oględziny od strony spalin 100% ok, od strony filtra 99% ok bo lekko wilgotne, luzy minimalne
7. uszczelniacze - wymiana
koszty:

olej filtr - 80 zł
planowanie 50 zł
uszczelki i raszta części 280 zł
robocizna 300 zł

autko działa super jestem zadowolonu za 300km mam podjechać na dokręcenie głowicy


a zapomiałem dodac jakiś paprak co robił poprzednio autko miał uszczelke pod głowicą na silikon wklejone :rotfl:


*szukaj i pomógł dwa magiczne guziki* :)

greg

Post autor: greg » ndz sie 06, 2006 20:14

moskitq pisze:autko działa super jestem zadowolonu za 300km mam podjechać na dokręcenie głowi
ja nie dokręcam ... przy jednym dokręcaniu 1 śruba pękła - musiałem ściagac głowicę ponownie - wszyscy mechanicy których znam powiedzieli mi tak nie dociągam śrub ponownie w głwoicy diesla bo śruby pekają



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » ndz sie 06, 2006 20:22

moskitq pisze:uszczelke pod głowicą na silikon
duzo osob tak robi, ale wydaje mi sie ze do diesli to nie ma zastosowania, w benzynie tak bo jest mniejsza kompresja.


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Macienty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 966
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:10
Lokalizacja: BWA

Post autor: Macienty » pn sie 07, 2006 00:51

greg pisze:ja nie dokręcam ... przy jednym dokręcaniu 1 śruba pękła - musiałem ściagac głowicę ponownie - wszyscy mechanicy których znam powiedzieli mi tak nie dociągam śrub ponownie w głwoicy diesla bo śruby pekają
a stosowales za kazdym razem nowe sruby? ja robilem u siebie i u znajomych uszczelki i jeszcze mi nie pekla a za kadym razem dociagam po 500km :bajer:


"Most perfect silence is when
there´s no need to explain"

greg

Post autor: greg » pn sie 07, 2006 06:13

macientyvw pisze:a stosowales za kazdym razem nowe sruby?
tak



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 237 gości