Na przykładzie była taka
a nowa jest taka

Było dobrze auto jechało jak jeb... zero muła po zmianie biegu jakiś tydzien nagle zaczeło auto strasznie przeładowywać. Najcześciej 1, 2 biegu nieraz na 3 ale to rzadko jak sie na ok 2 tys obr wtepnie gaz turbo wstaje ekspresowo. Zaczyna przeładowywać patrzac na zegar leci poza skale kupa dymu za mną i łopatki chyba nie mają siły wrócić takie ciśnienie i musze odpuścić gaz depwne znów i później już leci ok na dalszych biegach.
Myślałem co to jest, podciśnienia sprawdzałem N75 zmieniałem aż wkońcu zmieniłem Map sensor i problem znikł ucieszyłem sie ale po czasie znów temat wrócił znów przeładowuje go jakby uszkadzało map sensor i mu sie doładowania pier... Rozkręciłem troche sztange ale temat wraca, jak poprawnie ustawić ramie? wiem że musze je wykręcić ale to dzieje sie właśnie na pierwszych biegach jak sie szybko silnik wkręca dalej już nie przeładowuje go lei idealnie bez zastanowienia po zmianie biegu.
Logi zrobiłbym ale to na 3 czy 4 biegu powinno być wiec niewiem czy pokaże przeładowanie.
wiec logi zrobiłem:
na 3 biegu
http://vaglog.pl/log_205391.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_205390.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_205389.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_205388.html" onclick="window.open(this.href);return false;
4 bieg
http://vaglog.pl/log_205392.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_205393.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_205394.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_205395.html" onclick="window.open(this.href);return false;