Problem z przeladowaniem turbo ARL
: pn lut 23, 2015 16:01
Witam , mam problem z ogarnieciem przeladowania turbiny w mk 4 - mam turbo od ARL w silniku AGR , mam program, wtryski 216 , sprzeglo g60
chodzi o to ze na wskazniku auto gauge zamiast tak jak powinno byc 1.1. Bara pokazuja sie czaem wyzsze a czasem nizsze parametry , najczesciej jest to powyzej 1.6 - 2.0 Bara . zalozylem turbine regenerowana i dostalem przykaz od znajomego bym dodal na in plus dwa obroty bączka zeby go wydłuzyc o 2 ogroty ) ,od turbo, wtedy mialo byc lepiej, robilem z kolega kilka prob odrkecilem 2 razy nic 4 razy praktycznie to samo 6 razy auto wogole sie nie zbieralo, wic wrocilem spowrotem do punktu wyjscia, mialem jechac do ptrzestojenia ale jest tak samo i znow mi podepnie pod kompa i wyjdzie ze ostro przeladowuje, Mam pytanie co moze byc przyczyna tego problemu, wczsniej mialem turbo ASZ i dmuchalo do 1.1 caly czas teraz dmucha duzo wiecej i czesto ptrzestaje dzizlac ( po wcisnieciu gazu do dechy i przytrzymaniu na obrotach w czasie jazdu przeladowuje sie i odcina turbo) prosze o pomoc i porady bo lekko sie wkurzam
chodzi o to ze na wskazniku auto gauge zamiast tak jak powinno byc 1.1. Bara pokazuja sie czaem wyzsze a czasem nizsze parametry , najczesciej jest to powyzej 1.6 - 2.0 Bara . zalozylem turbine regenerowana i dostalem przykaz od znajomego bym dodal na in plus dwa obroty bączka zeby go wydłuzyc o 2 ogroty ) ,od turbo, wtedy mialo byc lepiej, robilem z kolega kilka prob odrkecilem 2 razy nic 4 razy praktycznie to samo 6 razy auto wogole sie nie zbieralo, wic wrocilem spowrotem do punktu wyjscia, mialem jechac do ptrzestojenia ale jest tak samo i znow mi podepnie pod kompa i wyjdzie ze ostro przeladowuje, Mam pytanie co moze byc przyczyna tego problemu, wczsniej mialem turbo ASZ i dmuchalo do 1.1 caly czas teraz dmucha duzo wiecej i czesto ptrzestaje dzizlac ( po wcisnieciu gazu do dechy i przytrzymaniu na obrotach w czasie jazdu przeladowuje sie i odcina turbo) prosze o pomoc i porady bo lekko sie wkurzam