Strona 1 z 1

Problem z przeladowaniem turbo ARL

: pn lut 23, 2015 16:01
autor: sloiveg
Witam , mam problem z ogarnieciem przeladowania turbiny w mk 4 - mam turbo od ARL w silniku AGR , mam program, wtryski 216 , sprzeglo g60
chodzi o to ze na wskazniku auto gauge zamiast tak jak powinno byc 1.1. Bara pokazuja sie czaem wyzsze a czasem nizsze parametry , najczesciej jest to powyzej 1.6 - 2.0 Bara . zalozylem turbine regenerowana i dostalem przykaz od znajomego bym dodal na in plus dwa obroty bączka zeby go wydłuzyc o 2 ogroty ) ,od turbo, wtedy mialo byc lepiej, robilem z kolega kilka prob odrkecilem 2 razy nic 4 razy praktycznie to samo 6 razy auto wogole sie nie zbieralo, wic wrocilem spowrotem do punktu wyjscia, mialem jechac do ptrzestojenia ale jest tak samo i znow mi podepnie pod kompa i wyjdzie ze ostro przeladowuje, Mam pytanie co moze byc przyczyna tego problemu, wczsniej mialem turbo ASZ i dmuchalo do 1.1 caly czas teraz dmucha duzo wiecej i czesto ptrzestaje dzizlac ( po wcisnieciu gazu do dechy i przytrzymaniu na obrotach w czasie jazdu przeladowuje sie i odcina turbo) prosze o pomoc i porady bo lekko sie wkurzam

Problem z przeladowaniem turbo ARL

: pn lut 23, 2015 16:09
autor: Michał_1977
sloiveg, a ty nie wiesz,że suszarka z ARL ma sterowanie podciśnieniem,a w AGR jest sterowana ciśnieniem? Jakim cudem ma to hulać? :bajer:

Problem z przeladowaniem turbo ARL

: pn lut 23, 2015 17:44
autor: Haki
sloiveg, ba nawet jest porada co jeszcze trzeba dołożyć by Turbina VNT działała jak należy w aucie w którym pierwotnie siedziała suszarka WG :chytry:

Re: Problem z przeladowaniem turbo ARL

: pn lut 23, 2015 23:52
autor: deskjet
sloiveg pisze:wczsniej mialem turbo ASZ i dmuchalo do 1.1 caly czas teraz dmucha duzo wiecej
Panowie przeciez jak mial turbo od ASZ'a i bylo ok to uklad musi miec przerobiony :bajer:

Problem z przeladowaniem turbo ARL

: śr lut 25, 2015 10:35
autor: sloiveg
chodzilo mi normalnie bez problemow z taurbina od ASZ a teraz przeladowuje i czesto wylącza sie turbina wlasnie przez ta przypadłosc , nie koledzy nie wiedzialem nieststy ze pierwotna turbina miala sterowanie cisnieniem a z ARL podcisnieniem.. no i dalej nie wiem co mam zrobic ...

Problem z przeladowaniem turbo ARL

: śr lut 25, 2015 13:34
autor: italiano_83
sloiveg pisze:no i dalej nie wiem co mam zrobic ...
Zacznijmy od początku te opowieść, bo na razie jest pewne niedomówienie a więc :

A. Kupiłeś już auto z już zainstalowaną turbosprężarką ASZ

B. Sam ją zainstalowałeś

I teraz ten soft był robiony przed założeniem turbo ASZ czy po jego założeniu ?

Silnik AGR jest wyposażony w turbosprężarkę typu WG ( czyli z zaworem upustowym - który upuszcza spaliny) i jest sterowane ciśnieniem.
Turbo ASZ/ARL i wszelkie inne VNT są sterowane podciśnieniem- więc dokładnie odwrotnie niż w AGR.

Więc trzeba przerobić układ w agr aby mógł sterować turbo ASZ/ARL inaczej nie powinno przeładowywać, a mieć niedoładowanie po całości.

Problem z przeladowaniem turbo ARL

: sob lut 28, 2015 10:42
autor: sloiveg
uKLAD JET PRZEROBIONY, AUTO MIALO SOFT POD TURBO z ASZ a teraz ja zalozylem turbo ARL i przeladowuje i pozno wstaje, bylem u mehcanika i stwierdzil ze to wina zaluzji ze si eprawie nie otwieraja, a turbo zregenerowane dopiero ma 1.5 miesiaca, bede musial je wyciagac i dac zeby mi sprawdzili Ci ktorzy je regenerowali, ale znaja zycie to oczywiscie bedzi e moja wina ze zaluzje sie nie otwieraja bo durnie zwsze znajda cos zeby sie wylgac, ale czas pokzaze w przyszlym tygodniu daje go , muza je wyslac i tam ocenia czemu nie dziala, a tym czasem bede jezdzic mpk mam nadzieje ze to te zaluzje a nie inna rzecz