łożysko przód mkII

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

piter13
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 481
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 20:02
Kontakt:

łożysko przód mkII

Post autor: piter13 » pt lip 28, 2006 10:28

witam ,mam pytanie wyje mi lozysko z przodu przy skrecie w lewo czy jest to prawe lozysko zepsute czy lewe ? prawe wymienialem 3 tygodnie temu ,czy jest mozliwe ze juz sie rozsypalo? lozysko tanie cx za 50zl ,wciskane na prasie bez kombinacji mlotkami.



greg

Post autor: greg » pt lip 28, 2006 13:54

wychodzi na lewe. Ja ostatnio wymieniałem znajomemu prawe (bo wyło) próbna jazda i okazało się że lewe też do wymiany



Awatar użytkownika
piecu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 18:38
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: piecu » pt lip 28, 2006 19:36

chcesz sie upewnić to samochód na podnośnik i poruszaj lewym kołem, nie ma nic pewniejszego. A ja miałem kiedyś takie coć że zmieniłem łożysko ale było coś walnięte i go trafio po tysiącu km, ale wątpie by u ciebie było to samo.


SPRZEDAM CZESCI DO MK1 GTI i nie tyko http://www.vw-youngtimer.pl/forum/viewtopic.php?t=4606&start=0

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=56976 Posiadacze mk1 łączcie się ;)

piter13
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 481
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 20:02
Kontakt:

Post autor: piter13 » pt lip 28, 2006 20:45

ale oprocz piasty co tam moze byc zepsute, podnoszenie kola nic mi nie daje bo nic nie slychac ze buczy ,dopiero przy jezdzie sie odzywa i jak skrecam w lewo to bardziej wyje i nie wiem teraz bo wymienialem prawe lozysko gówniane bo gówniane ale nowe , a ktos pisal ze jak sie skreca w lewo to wyje prawe i na odwrot ,i mam problem bo nie wiem ktore wymienic?

[ Dodano: Pią Lip 28, 2006 20:48 ]
na podnosniku te lewe kolo troche ciezej sie obracalo niz prawe ale nie wiem czy ma to cos wspolnego moze hamulce bardziej opcieraly



arka10
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 794
Rejestracja: pt lip 21, 2006 20:45
Lokalizacja: Poznań

Post autor: arka10 » pt lip 28, 2006 21:25

Podnieś przód obie strony do góry, zaciągnij ręczny hamulec , włącz 4 bieg i póść sprzęgło , daj trochę gazu. Tam jest popsute gdzie buczy . Przy wciskaniu piasty nie zapomnij o podparciu wewnętrznej strony łozyska . Powodzenia .



piter13
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 481
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 20:02
Kontakt:

Post autor: piter13 » pt lip 28, 2006 22:08

arka10 pisze:Podnieś przód obie strony do góry, zaciągnij ręczny hamulec , włącz 4 bieg i póść sprzęgło , daj trochę gazu. Tam jest popsute gdzie buczy . Przy wciskaniu piasty nie zapomnij o podparciu wewnętrznej strony łozyska . Powodzenia .
no troche hardkorowy pomysl ale nie mam nawet dobrego podnosnika ,dwoch lewarkow czy koziolkow a reczny slabiutki, chyba pozostanie mi wymieniac na chybił trafił



Awatar użytkownika
anton:-)
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 644
Rejestracja: wt maja 09, 2006 17:11
Lokalizacja: woj. Lubelskie - Włodawa
Kontakt:

Post autor: anton:-) » pt lip 28, 2006 23:24

piter13, kolego kazda inna firma tylko nie CX po dwóchtygodniach sie rozsypało


G R U P A L U B E L S K A

piter13
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 481
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 20:02
Kontakt:

Post autor: piter13 » pt lip 28, 2006 23:42

anton:-) pisze:kolego kazda inna firma tylko nie CX po dwóchtygodniach sie rozsypało
czyli obstawiasz ze to te badziewie cx sie rozwaliło? nawet miesiaca nie jezdzilem na tym lozysku



Awatar użytkownika
piecu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 18:38
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: piecu » sob lip 29, 2006 12:58

piter13 pisze:podnoszenie kola nic mi nie daje bo nic nie slychac ze buczy
u mnie dało, poruszałem kołem, sprawdziłem czy ma luzy boczne i wyszło. nie chodzi o to czy buczy lecz czy ma luzy boczne, jak tak to łożysko, lub jak napisałeś piasta. Ale jak poszła piasta to i łożysko na szmelc bo będzie wyrobione od środka. Jak sie okaże że koło ma luzy boczne to zciąg okło i sprawdz czy piasta nie przesuwa się w łożysku w przud i w tył, jak tak to i piasta do wymiany (jest już wyrobiona - przerabiałem to u mnie) to kup i piaste i nowe łożysko. Jak jest bardzo wyrobiona piasta tp powinno widać to jak ją wyprasujesz z łożyska.


SPRZEDAM CZESCI DO MK1 GTI i nie tyko http://www.vw-youngtimer.pl/forum/viewtopic.php?t=4606&start=0

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=56976 Posiadacze mk1 łączcie się ;)

piter13
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 481
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 20:02
Kontakt:

Post autor: piter13 » sob lip 29, 2006 13:19

no dzis bede robił to sie okarze,mam nadzieje ze bedzie dobrze ,kupilem lozysko optimala .



Awatar użytkownika
anton:-)
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 644
Rejestracja: wt maja 09, 2006 17:11
Lokalizacja: woj. Lubelskie - Włodawa
Kontakt:

Post autor: anton:-) » sob lip 29, 2006 17:31

piter13 pisze:no dzis bede robił to sie okarze,mam nadzieje ze bedzie dobrze ,kupilem lozysko optimala .
bardzo dobra firma :bajer:


G R U P A L U B E L S K A

piter13
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 481
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 20:02
Kontakt:

Post autor: piter13 » sob lip 29, 2006 20:02

Ale dzis mam niefart wykrecilem cala tą piaste z macpersona ,sworznia wachacza i drazka kierowniczego jade do mechanika aby zmienil na prasie lozysko a tu sie okazuje ze wyjechal i robota wstrzymana do poniedzialku
.
piecu pisze:sprawdz czy piasta nie przesuwa się w łożysku w przud i w tył, jak tak to i piasta do wymiany
no wasnie luzow nie bylo ale puknołem mloteczkiem w piaste to chodzi w lozyku do przodu i tyłu.to znaczy ze piasta tez do wymiany i dlatego tak szybko rozlecialo sie poprzednie lozysko ,czy tylko zbieg okolicznosci???



arka10
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 794
Rejestracja: pt lip 21, 2006 20:45
Lokalizacja: Poznań

Post autor: arka10 » sob lip 29, 2006 20:29

Jeśli odkręciłeś piastę od Mcpersona to masz jeszcze zbierzność do ustawienia. Co do wymiany piasty.Naprawiam Golfy od 20 lat i jeszcze nie trafiłem zepsutej piasty(chyba że po wypadku na koło). Ten luz na piaśćie zniknie gdy skręcisz łożysko nakrętką od półosi napędowej.(30kgm)
Powodzenia.



BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » sob lip 29, 2006 21:01

arka10 pisze:Jeśli odkręciłeś piastę od Mcpersona to masz jeszcze zbierzność do ustawienia. Co do wymiany piasty.Naprawiam Golfy od 20 lat i jeszcze nie trafiłem zepsutej piasty(chyba że po wypadku na koło). Ten luz na piaśćie zniknie gdy skręcisz łożysko nakrętką od półosi napędowej.(30kgm)
Powodzenia.
dobrze prawi !
daj mu punkta :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 78 gości