Strona 1 z 2

glowica t4

: ndz lut 08, 2015 22:10
autor: indigo1975
Witam, mam silnik 1Y i musze wymienic glowice i chodzi o to ze mam glowice od vw t4 1.9d .Glowica jest prawie identyczna tylko chodzi o to ze w tej z t4 na kazdym zaworze jest tylko 1 sprezyna i jeden gorny talerzyk sprezyny, czy tak to ma byc czy musza byc po 2 sprezyny i dwa te talerzyki pod sprezyny? Dodam ze jak rozebralem ta z t4 to tak bylo

glowica t4

: ndz lut 08, 2015 22:35
autor: VW_seller
Jak są 2 to lepiej .

glowica t4

: ndz lut 08, 2015 23:06
autor: indigo1975
ale czy tak oryginalnie wychodzily te glowice ze jedna sprezyna i jeden talerzyk na 1 zawor?

glowica t4

: pn lut 09, 2015 08:15
autor: VW_seller
może ktoś to robił u mnie w audi są 1 sprężyny a też powinny być 2 . I silnik przez to cicho chodzi ale na zimnym jak mu wdepniesz to się zawory zawiesza .

glowica t4

: pn lut 09, 2015 08:37
autor: Michał_1977
indigo1975 pisze:ale czy tak oryginalnie wychodzily te glowice ze jedna sprezyna i jeden talerzyk na 1 zawor?
Nie martw się,że ktoś coś spieprzył,były takie głowice.
Złóż tą głowicę z T4 z tymi talerzykami i sprężynami z 1Y i będzie git.

glowica t4

: pn lut 09, 2015 14:20
autor: marian6666
Potwierdzam, sam ostatnio się spotkałem z tylko jedną sprężyną.

glowica t4

: pn lut 09, 2015 19:12
autor: markim321
To są takie same silniki z tym że w T4 miał 60km i oznaczenie 1X. Przez to moga się różnić detalami.

glowica t4

: pn lut 09, 2015 21:22
autor: indigo1975
a czy gwintowana sruba z boku glowicy od napinacza paska rozrzadu bedzie pasowac do napinacza nowszego typu bo mam ten nowszy typ a w tej glowicy z t4 byl starszy typ napinacza

glowica t4

: pn lut 09, 2015 21:39
autor: arka10
Zamień szpilki.

glowica t4

: wt lut 10, 2015 14:55
autor: JABcok20
Jak są zawory z trzonkami 8mm sa dwie sprężyny, głowice z t4 mają dodatkowe odpowietrzenie na głowicy zaraz nad skrzynią obok króćca odpowietrzającego. Z tego powodu że silnik jest pochylony inaczej niż w osobówce...

glowica t4

: wt lut 10, 2015 20:20
autor: indigo1975
zawory sa 7mm i jest dodatkowe odpowietrzenie ,myslalem zeby je zaslepic

glowica t4

: wt lut 10, 2015 20:43
autor: JABcok20
Ja mam głowicę z takim odpowietrzeniem w silniku tdi ok 300 konnym więc na pewno nie ma to negatywnego wpływu na żywotność. Daj to trójnikiem do zbiorniczka wyrównawczego. Koszt węży i trójnika będzie znikomy.

glowica t4

: wt lut 10, 2015 21:53
autor: indigo1975
ok tak zrobie, martwi mnie to ze w w tej z t4 jest sruba do napinacza m10 a nie chce zakladac napinacza starego typu bo przy swojej glowicy mam nowy napinacz na srube m8 a nie wiem jakiej srednicy jest otwor w mojej glowicy tej na aucie.Nie mam w okolicy tokarza zeby zrobil taka srube ze w glowicy jest m10 a dalej przechodzi na m8

glowica t4

: wt lut 10, 2015 22:28
autor: JABcok20
Na manualnym napinaczu nie możesz za bardzo napinać paska bo Ci luz na wałku pompy wyrobi...