Strona 1 z 1

Po podłączeniu czujnika temp. golf nie odpala!

: ndz lut 01, 2015 12:30
autor: marizdebski
Witam, mam problem ze swoim golfem 4 tdi (90km), mianowicie jeśli mam podlączoną wtyczkę do czujnika temperatury auto kręci kręci ale nie odpala a gdy odłącze wtyczkę dłuzej grzeje świece ale przynajmniej odpala, zamierzam wybrać sie do elektryka podpiąc pod vag ale może ktoś z forum juz mial taka usterke lub wie co moze byc jej przyczyna? pozdrawiam

Po podłączeniu czujnika temp. golf nie odpala!

: ndz lut 01, 2015 13:19
autor: Haki
Dobry ten czujnik zamontowałeś ?? Sprawa trochę dziwna .. ale stawiam na uwalony czujnik ... i błędy z VAG-a bo na bank wypluje coś jeszcze
Na razie czekamy aż zdiagnozujesz autko .... i opiszesz co wywaliło

Po podłączeniu czujnika temp. golf nie odpala!

: ndz lut 01, 2015 17:23
autor: marizdebski
Kupiłem niedawno ten samochód razem z tym objawem, czujnika jeszcze nie zmieniałem, jeżdzę na odłączonym póki co, a ostatnio rozgrzałem silnik podpiąłem na postoju i np temp na zegarach pokazuje więc jest możliwe, że mimo wskazywania temperatury i tak może być uszkodzony?

Po podłączeniu czujnika temp. golf nie odpala!

: pn lut 02, 2015 00:01
autor: grinio
Na pewno nie pali ?
Pokręć dłużej, może masz "problem z odpalaniem na ciepłym silniku"?.
Poszukaj takiego tematu i poczytaj
Pozdrawiam

Po podłączeniu czujnika temp. golf nie odpala!

: pn lut 02, 2015 00:23
autor: Sztomel
Niestety nie napisałeś czy problem występuje tylko na zimnym czy też na ciepłym silniku - jeśli tylko na zimnym to masz zbyt opòźniony kąt wtrysku a jeśli również na ciepłym to wina leży w elektryce a nie w czujniku.

Po podłączeniu czujnika temp. golf nie odpala!

: pn lut 02, 2015 13:05
autor: marizdebski
byłem na Vag-u, przy sprawdzeniu podpiąłem czujnik i nie wywalało jego błędu więc już sam nie wiem, ale za to wywaliło 01268 - zawór regulacji dawki paliwa, i teraz pytanie co z tym zrobić? podczas jazdy dziś odczułem jak by tak przerywał troszkę przy wkręcaniu na obroty, no i ogólnie jest taki mdły, kąt wtrysku przy odpalonym silniku wskazywał wartość 1.32 tdc ( nie wiem co to znaczy :grin: ), dodam jeszcze że po rozgrzaniu silnika dziś udało mi się go odpalić na podłączonym czujniku, długo kręcił ale zapalił.

Po podłączeniu czujnika temp. golf nie odpala!

: pn lut 02, 2015 14:03
autor: 21Golfista21
skąd jesteś? podjedź do kogoś kto ma o tym pojęcie.

Po podłączeniu czujnika temp. golf nie odpala!

: pn lut 02, 2015 14:12
autor: marizdebski
Biała Podlaska. zamierzam podjechać tylko muszę znaleźć kogoś kumatego..

Re: Po podłączeniu czujnika temp. golf nie odpala!

: pn lut 02, 2015 19:32
autor: Haki
marizdebski pisze:Biała Podlaska. zamierzam podjechać tylko muszę znaleźć kogoś kumatego..

Jedź do kolegi MUNIOR jest z Lubartowa ... :bajer: i pomyśleć ,że 2tyg temu byłem 2dni w Białej ...
Zdiagnozowałbym Ci autko ....

Re: Po podłączeniu czujnika temp. golf nie odpala!

: wt lut 03, 2015 00:17
autor: grinio
marizdebski pisze: dodam jeszcze że po rozgrzaniu silnika dziś udało mi się go odpalić na podłączonym czujniku, długo kręcił ale zapalił.
Jest problem z mapami startowymi. Ktoś nie wiedział jak sobie poradzić więc wypiął czujnik i problem pozornie rozwiązał. Musisz znaleść kogoś siedzącego w temacie żeby to ogarnął bo to dość złożony problem.
Pozdrawiam

Po podłączeniu czujnika temp. golf nie odpala!

: wt lut 03, 2015 00:25
autor: munior
marizdebski pisze:byłem na Vag-u, przy sprawdzeniu podpiąłem czujnik i nie wywalało jego błędu więc już sam nie wiem, ale za to wywaliło 01268 - zawór regulacji dawki paliwa, i teraz pytanie co z tym zrobić? podczas jazdy dziś odczułem jak by tak przerywał troszkę przy wkręcaniu na obroty, no i ogólnie jest taki mdły, kąt wtrysku przy odpalonym silniku wskazywał wartość 1.32 tdc ( nie wiem co to znaczy :grin: ),
U kogo Ty byłeś na tym vagu ? :shock: ,skoro nadal nic nie wiesz ..... po co wogóle jezdzić do takich ludzi ? skoro nawet nie potrafią zinterpretować tego co widzą :shock: Przecież po podłaczeniu vaga ,można zobaczyć wszystkie interesujace nas parametry ,jak dawka ,kąt wtrysku w nastawach podstawowych ,dokładne temperatury paliwa ,płynu i powietrza w dolocie ...to czy pompa wyprzedza kąt wtrysku jak należy ....i wiele innych ważnych parametrów w czasie jazdy ...no ręce opadają ,jak czytam coś takiego :panna: byłeś i nadal nic nie wiesz
grinio pisze:Jest problem z mapami startowymi
to akurat można szybciutko wykluczyć ,właśnie odpinając czujnik temp. dla kompa...ale jak mimo to kręci kilka sekund ,to juz raczej nie wina map startowych,tylko raczej sekcji tłoczącej w pompie...jak podejrzewamy coś takiego ,to można spróbować schłodzić rozgrzaną głowiczkę wodą ,jak po tym zabiegu ,zdecydowanie szybciej zaskoczy ...to mamy praktycznie pewność ,ze to winna sekcji tłoczacej

Po podłączeniu czujnika temp. golf nie odpala!

: wt lut 03, 2015 00:35
autor: grinio
munior pisze:grinio napisał(a):
Jest problem z mapami startowymi

to akurat można szybciutko wykluczyć ,właśnie odpinając czujnik temp. dla kompa...ale jak mimo to kręci kilka sekund ,to juz raczej nie wina map startowych,tylko raczej sekcji tłoczącej w pompie
Źle sie wyraziłem :) można to naprawić korygując mapy startowe.
Co do sekcji tłoczącej hmm nie koniecznie winna jest pompa. Miałem to samo u siebie więc trochę zagłębiłem się w temacie.
nowy akumulator,zwiększona dawka startowa vagiem, aż w końcu pomogła regeneracja rozrusznika :)
pozdrawiam

Po podłączeniu czujnika temp. golf nie odpala!

: wt lut 03, 2015 00:42
autor: munior
grinio pisze:Źle sie wyraziłem
Dobrze się wyraziłeś ,wszystko jest jasne i wszystko co piszesz się zgadza...jak zbyt wolno kreci ,to oczywista sprawa że w autach ze "skaszanionymi " mapami startowymi ,odpalenia to nie przyspieszy ,a wręcz przeciwnie ...więc kwestia sprawnego rozrusznika i akumulatora ,to kwestia priorytetowa .W skrajnych przypadkach ,trzeaba "hehłać " rozrusznikiem ok.5 sekund ,bo kiedyś sobie sprawdziłem...poprawienie map ,skraca ten czas do ok 1,5 sek ...bo jak wiadomo auta z dwumasą ,nigdy nie odpalają z tzw.półobrotu ,jak to ma miejsce w poczciwych 1z czy ahu ,bez dwumasu :hmm: o czym niektórzy właściciele aut z dwumasem ,nie wiedzą ,i dziwią się czemu nie pali z półobrotu :hmm: