Strona 1 z 1

Regulacja obrotów biegu jałowego w moim AAZ

: śr lip 26, 2006 19:34
autor: Dj Darecki
Witam

Jak w temacie gdzie ustawić ( czym krecić ) żeby zwiększyć obroty (teraz mam 750-800 ) w moim AAZ 96 rok :chytry:
Fotki mojej pompy :>>>
czasem to nie tą wajchą co jest na wysokości rurki odprawadzającej nadmiar ropy?
ruszyłem ja w prawo i silnik zgasł trzeba pewnie podkrecic w lewo?

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Pozdrawiam

: śr lip 26, 2006 20:10
autor: dziomal

: śr lip 26, 2006 20:16
autor: Dj Darecki
ten rysunek to ja znam ,srubka nr 1 sie kreci ale zobacz na foto u mnie takiej nie ma!
kuwa co za pompa hehe

pozdro

: czw lip 27, 2006 11:34
autor: fryta79
cześć
obroty biegu jałowego ustawia się tą małą lineczką styłu za pompą która odpowiada za regulację dawki paliwa w zależności od temperatury otoczenia, tak mi regulował pompiarz który sprawdzał mi pompe.
tzn. tymi śrubkami tak aby ta lineczka bardziej się wyciągnęła zdięcie nr 3 wkręty na płaski śrubokręt zakontrowane nakrętkami tą z prawej strony patrząc od chłodnicy musisz poluzować i troch wykręcić

: czw lip 27, 2006 12:12
autor: pasiak
fryta79 pisze:obroty biegu jałowego ustawia się tą małą lineczką styłu za pompą która odpowiada za regulację dawki paliwa w zależności od temperatury otoczenia
to się zwie ssanie upraszczając maxymalnie
jeśli miałeś dobrze ustawiony wydatek resztowy pompy to mechanik tylko kosmetycznie ruszyłe przestawiaczem kąta wtrysku i zgolił kase :jezor:

: czw lip 27, 2006 12:24
autor: Igor1
A jak ustawić dobrze wydatek resztowy aby obroty były ok? U mojego znajomego dotkne lekko gaz i obroty ładnie wchodza u mnie jest z 1 cm luzu na pedale i dopeiro obroty rosną. Ale jak ustawie wydatek na dotyk to mam wysokie obroty?? wiec trzeba popuscic srubką od przyspieszacza zapłonu???
Tu mam podobny problem http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=56729 dzwoniłem do pompiarza to chce mi pompe wyciagać zeby sprawdzic :grrr: Inni mówią że przestawia sie kąt wtrysku lub co innego sam nie wiem co robić :crazy:

: czw lip 27, 2006 13:18
autor: fryta79
[quote]fryta79 napisał/a:
obroty biegu jałowego ustawia się tą małą lineczką styłu za pompą która odpowiada za regulację dawki paliwa w zależności od temperatury otoczenia

[quote]Pasik napisał\:to się zwie ssanie upraszczając maxymalnie
jeśli miałeś dobrze ustawiony wydatek resztowy pompy to mechanik tylko kosmetycznie ruszyłe przestawiaczem kąta wtrysku i zgolił kase [/quote][/quote]

pompiarz ustawił mi pompe na parametry z książki i powiedział że żeby zwiększyć moc można zwiększyć dawkę paliwa co wiąże się ze zwiększeniem obrotów które można zmniejszyć regulując tym 'ssaniem' "Zgarnął kase" troche wiary w ludzi. :bigok:

: czw lip 27, 2006 14:06
autor: sebanr1
Igor1 pisze:A jak ustawić dobrze wydatek resztowy aby obroty były ok? U mojego znajomego dotkne lekko gaz i obroty ładnie wchodza u mnie jest z 1 cm luzu na pedale i dopeiro obroty rosną. Ale jak ustawie wydatek na dotyk to mam wysokie obroty?? wiec trzeba popuscic srubką od przyspieszacza zapłonu???
Tu mam podobny problem http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=56729 dzwoniłem do pompiarza to chce mi pompe wyciagać zeby sprawdzic :grrr: Inni mówią że przestawia sie kąt wtrysku lub co innego sam nie wiem co robić :crazy:
Luz na pedale ustawiałem spinką na pancerzu linki. Na samym początku (idąc od strony pedału), tam gdzie przymocowana jest do pompy.