Regulacja obrotów biegu jałowego w moim AAZ

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Regulacja obrotów biegu jałowego w moim AAZ

Post autor: Dj Darecki » śr lip 26, 2006 19:34

Witam

Jak w temacie gdzie ustawić ( czym krecić ) żeby zwiększyć obroty (teraz mam 750-800 ) w moim AAZ 96 rok :chytry:
Fotki mojej pompy :>>>
czasem to nie tą wajchą co jest na wysokości rurki odprawadzającej nadmiar ropy?
ruszyłem ja w prawo i silnik zgasł trzeba pewnie podkrecic w lewo?

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Pozdrawiam


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

dziomal
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: pn gru 13, 2004 22:53
Lokalizacja: Brzozów/Kraków
Kontakt:

Post autor: dziomal » śr lip 26, 2006 20:10




Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » śr lip 26, 2006 20:16

ten rysunek to ja znam ,srubka nr 1 sie kreci ale zobacz na foto u mnie takiej nie ma!
kuwa co za pompa hehe

pozdro


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
fryta79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: czw sty 27, 2005 15:39
Lokalizacja: Gostynin

Post autor: fryta79 » czw lip 27, 2006 11:34

cześć
obroty biegu jałowego ustawia się tą małą lineczką styłu za pompą która odpowiada za regulację dawki paliwa w zależności od temperatury otoczenia, tak mi regulował pompiarz który sprawdzał mi pompe.
tzn. tymi śrubkami tak aby ta lineczka bardziej się wyciągnęła zdięcie nr 3 wkręty na płaski śrubokręt zakontrowane nakrętkami tą z prawej strony patrząc od chłodnicy musisz poluzować i troch wykręcić



pasiak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: pt paź 14, 2005 20:17
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: pasiak » czw lip 27, 2006 12:12

fryta79 pisze:obroty biegu jałowego ustawia się tą małą lineczką styłu za pompą która odpowiada za regulację dawki paliwa w zależności od temperatury otoczenia
to się zwie ssanie upraszczając maxymalnie
jeśli miałeś dobrze ustawiony wydatek resztowy pompy to mechanik tylko kosmetycznie ruszyłe przestawiaczem kąta wtrysku i zgolił kase :jezor:



Awatar użytkownika
Igor1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw gru 16, 2004 18:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Igor1 » czw lip 27, 2006 12:24

A jak ustawić dobrze wydatek resztowy aby obroty były ok? U mojego znajomego dotkne lekko gaz i obroty ładnie wchodza u mnie jest z 1 cm luzu na pedale i dopeiro obroty rosną. Ale jak ustawie wydatek na dotyk to mam wysokie obroty?? wiec trzeba popuscic srubką od przyspieszacza zapłonu???
Tu mam podobny problem http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=56729 dzwoniłem do pompiarza to chce mi pompe wyciagać zeby sprawdzic :grrr: Inni mówią że przestawia sie kąt wtrysku lub co innego sam nie wiem co robić :crazy:



Awatar użytkownika
fryta79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: czw sty 27, 2005 15:39
Lokalizacja: Gostynin

Post autor: fryta79 » czw lip 27, 2006 13:18

[quote]fryta79 napisał/a:
obroty biegu jałowego ustawia się tą małą lineczką styłu za pompą która odpowiada za regulację dawki paliwa w zależności od temperatury otoczenia

[quote]Pasik napisał\:to się zwie ssanie upraszczając maxymalnie
jeśli miałeś dobrze ustawiony wydatek resztowy pompy to mechanik tylko kosmetycznie ruszyłe przestawiaczem kąta wtrysku i zgolił kase [/quote][/quote]

pompiarz ustawił mi pompe na parametry z książki i powiedział że żeby zwiększyć moc można zwiększyć dawkę paliwa co wiąże się ze zwiększeniem obrotów które można zmniejszyć regulując tym 'ssaniem' "Zgarnął kase" troche wiary w ludzi. :bigok:



sebanr1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: ndz maja 15, 2005 20:51
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: sebanr1 » czw lip 27, 2006 14:06

Igor1 pisze:A jak ustawić dobrze wydatek resztowy aby obroty były ok? U mojego znajomego dotkne lekko gaz i obroty ładnie wchodza u mnie jest z 1 cm luzu na pedale i dopeiro obroty rosną. Ale jak ustawie wydatek na dotyk to mam wysokie obroty?? wiec trzeba popuscic srubką od przyspieszacza zapłonu???
Tu mam podobny problem http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=56729 dzwoniłem do pompiarza to chce mi pompe wyciagać zeby sprawdzic :grrr: Inni mówią że przestawia sie kąt wtrysku lub co innego sam nie wiem co robić :crazy:
Luz na pedale ustawiałem spinką na pancerzu linki. Na samym początku (idąc od strony pedału), tam gdzie przymocowana jest do pompy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości