Strumienica a diesel

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Strumienica a diesel

Post autor: To_mas » pn lip 24, 2006 23:41

Witam moj brat sie ze mna sprzecza ze strumienica da jakis efekt po zamontowaniu jej w zwyklym dieslu !! a mi sie wydaje ze nie da !! Probował ktos tego wiecie jak sie to tam prezentuje ?? Bo raczej nie ma czegos takiego jak strumienica do diesli ??



Awatar użytkownika
Macienty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 966
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:10
Lokalizacja: BWA

Post autor: Macienty » wt lip 25, 2006 02:26

mysle ze strumienica zamiast katalizatora powinna nieco poprawic przeplyw spalin i auto troszeczke sie odmuli. to chyba tylko tyle co moze dac strumienica w dieslu, chociaz przy jakims sportwym wydechy w zwyklym klekocie jakies wrazenia dzwiekowe moglyby sie rowniez pojawic :bajer:


"Most perfect silence is when
there´s no need to explain"

pasiak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: pt paź 14, 2005 20:17
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: pasiak » wt lip 25, 2006 08:36

w zwykłym klekocie strumienica przynosi efekt pod warunkiem że jest w odpowiednim miejscu założona ! a TD i TDI efektu wielkiego się nie spodziewaj bo turbo działa już na samym początku jak dobry tłumik i tam spaliny najwięcej tracą a w strumienicy już nie mają czym zyskać na prędkości.


Był passat jest volvo i jeden i drugi ma w znaczku V

Awatar użytkownika
wilk
wilk.vwgolf.pl
wilk.vwgolf.pl
Posty: 1451
Rejestracja: pt lip 29, 2005 13:13
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: wilk » wt lip 25, 2006 09:20



[b][size=134][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=21804&postdays=0&postorder=asc&start=0]MK II GTD Special by wilk - sprzedany[/url][/size][/b]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » wt lip 25, 2006 15:39

Chłopaki nie da żadnego!!! A na dodatek przy spokojnej jeżdzie się zakleji i więcej kłopotu. Kata wywalamy i wspawujemy zwyklą rurę tej samej średnicy. I wtedy czuć różnicę!!!!


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt lip 25, 2006 17:45

macientyvw pisze:chociaz przy jakims sportwym wydechy w zwyklym klekocie jakies wrazenia dzwiekowe moglyby sie rowniez pojawic :bajer:
Własnie mam sport wydech :) taki http://allegro.pl/item116357618_dp100_s ... anio_.html
:PPPP i powiem wam ze jesli jade to nie słychać ze to diesel i jest dźwiek basowy :P i to całkiem niezły którego sie nie spodziwałem zakładając ją w zeszłym styczniu chyba :))

I własnie boje sie ze struymienica moze mi go wyciszyć a nie zwiększyć bo np w TD nie da sie osiągnąć dobrego basowego dźwieku !! Jak myślice ona go zniweluje ??? czy poprawi ??

własnie myślałem tez ze
vw_vandal pisze:przy spokojnej jeżdzie się zakleji i więcej kłopotu
no własnie ja tam zazwyczaj :P oszczędzam autko ale i depnąć sobie lubie :D:)
vw_vandal pisze:Kata wywalamy i wspawujemy zwyklą rurę tej samej średnicy. I wtedy czuć różnicę!!!!
No to jest prawada vw_vandal, mam tak zrobione i po załozeniu wydechu i prstej rurki poczułem roznice i to wyraźnie :)



Awatar użytkownika
Macienty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 966
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:10
Lokalizacja: BWA

Post autor: Macienty » śr lip 26, 2006 01:52

To_mas pisze:Jak myślice ona go zniweluje ??? czy poprawi ??
mysle ze poprawi, katalizator wycisza silnik nieco... :bajer:


"Most perfect silence is when
there´s no need to explain"

Awatar użytkownika
dommarc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 14:03
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Strumienica a diesel

Post autor: dommarc » śr lip 26, 2006 10:02

To_mas pisze:Witam moj brat sie ze mna sprzecza ze strumienica da jakis efekt po zamontowaniu jej w zwyklym dieslu !! a mi sie wydaje ze nie da !! Probował ktos tego wiecie jak sie to tam prezentuje ?? Bo raczej nie ma czegos takiego jak strumienica do diesli ??
ja mam strumienicę od prawie pół roku i nie odczułem poprawy osiągów, ale pogorszenia też nie :)
a przede wszystkim chodziło o to żeby usunąć katalizator w 10 letnim aucie, bo mógł być zapchany, żeby nie było problemów na przeglądach kupiłem strumienicę bo ma obudowę katalizatora

[ Dodano: 26 Lipiec 2006, 10:34 ]
vw_vandal pisze:Chłopaki nie da żadnego!!! A na dodatek przy spokojnej jeżdzie się zakleji i więcej kłopotu. Kata wywalamy i wspawujemy zwyklą rurę tej samej średnicy. I wtedy czuć różnicę!!!!
skąd ta teoria o zaklejaniu ??

u mnie wewnetrzna średnica stumienicy jest taka sama jak średnica rur układu wydechowego, więc trudno było by ją zapchać.


pozdrawiam Dominik

KUPIĘ:
- klapę tylną MK3 kombi najlepiej w kolorze LC3L

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » śr lip 26, 2006 16:09

dommarc, mój kolega zamontował strumienica do Eskorta i po 2 miechach zaczeły się cyry wymontowaliśmy kata i go rozpruliśmy tak tam jest taka średnica jak rura ale on miał takie dziurki które były ułożone w lini skręconej i to zaszło jaką mazią, sadzą. Ogólnie jeżdzi on spokojnie góra 110 km\h z tego co wiem to co jakiś czas diesla trzeba przegonić żeby przeczyścić wydech ;)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw lip 27, 2006 00:15

dommarc pisze:skąd ta teoria o zaklejaniu ??
no bo diesel ma inne spaliny bardziej kopci i brudzi ://
vw_vandal pisze:z tego co wiem to co jakiś czas diesla trzeba przegonić
czasem praktykuuje :PP hheh



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw lip 27, 2006 15:25

To_mas pisze:czasem praktykuuje
Ja 2 razy w tygodniu ile fabryka dała przez 5 km.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw lip 27, 2006 15:29

vw_vandal pisze:To_mas napisał/a:
czasem praktykuuje

Ja 2 razy w tygodniu ile fabryka dała przez 5 km.
tzn ile go tak kręcisz na obrotach ?? ponad 4 tys dochodzisz ??



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw lip 27, 2006 15:40

To_mas, w 1V nie mam obrotka ale kreci się nie samowicie (ogranicza mnie ten zawór bezpieczeństwa), w JR (który ma żona ). Podniosłem ciśnienie do 0.9 bara, 0bróciłem membrankę i zwiększyłem dawkę i zakręciłem zawór bezpieczeństwa to na 2,3 i 4 biegu kręci się ponad 4500 tyś. Myśle żeby zamienić te zawory bezpieczeństwa z żony do mojego :hmm: i na wypłatę muszę kupić ten licznik z obrotkiem.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw lip 27, 2006 15:53

No up sobie licznik z obrotkiem fajna sprawa :D:)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 200 gości