Nietypowe szarpanie , brak pomysłów - pomocy !
: sob sty 03, 2015 20:29
Witam .
Wiem że to już kolejny temat o szarpaniu, ale wydaje mi się że dosyć nietypowy.
Moje autko to toledo 1.9 tdi 1z , 275tyś przebiegu .
Na wiosnę walczyłem z szarpaniem :
wtryski nowe od muszki.d ( wyszlo 136 koni na t15 wiec zdrowo)
nastawnik zdjety , nie bylo co czyscic
wszystkie przewody paliwowe nowe
filtr bez podgrzewacza
okablowanie sprawdzone
wszystkie logi , korekcje bajka
NO kompletnie nie ma się do czego doczepić ...
Mimo tego musiałem wypiąc pin od ECU co podaje predkość na kompa .
Dalej szarpał
Przekodowałem na automat i było git .
Do niedawna , znowu pojawiło się szarpanie
Pomyślalem więc że to wtrysk sterujący bo już przecież nic wiecej nie może się zchrzanić .
Dzisiaj jednak podmieniłem sterujacy i dalej szarpie !! daje gaz na okolo 2.5-3.0 tys obr i czuć na jałowym jak nim rzuca , podczas jazdy to samo , na kazdym biegu dostanie zawsze jakies czkawki , nie ma zaleznosci od tego czy wciskam lekko czy staram sie trzymac stala predkość.
Do tego 3 razy mialem sytuacje że na rozgrzanym do 90 stopni silniku krecąc go do 4500 nagle silnik przyduszało tak jakby mu paliwa braklo
NIgdy wczesniej tak nie miałem ... - może to jest jakiś TIP, ale mi on nic nie mówi.
NIe mam już pomysłu , pompa wydaje się idealna , czy to zimny czy cieply pali na dotyk - dosłownie .
Nie kopci na śmieszne kolory , pracuje cicho .
Mimo to szarpie i to doprowadza mnie do szewskiej pasji.
Proszę o pomoc , podpowiedzi
Oczywiście dla pomocnych polecą "+" .
Pozdrawiam Wronek
Wiem że to już kolejny temat o szarpaniu, ale wydaje mi się że dosyć nietypowy.
Moje autko to toledo 1.9 tdi 1z , 275tyś przebiegu .
Na wiosnę walczyłem z szarpaniem :
wtryski nowe od muszki.d ( wyszlo 136 koni na t15 wiec zdrowo)
nastawnik zdjety , nie bylo co czyscic
wszystkie przewody paliwowe nowe
filtr bez podgrzewacza
okablowanie sprawdzone
wszystkie logi , korekcje bajka
NO kompletnie nie ma się do czego doczepić ...
Mimo tego musiałem wypiąc pin od ECU co podaje predkość na kompa .
Dalej szarpał
Przekodowałem na automat i było git .
Do niedawna , znowu pojawiło się szarpanie
Pomyślalem więc że to wtrysk sterujący bo już przecież nic wiecej nie może się zchrzanić .
Dzisiaj jednak podmieniłem sterujacy i dalej szarpie !! daje gaz na okolo 2.5-3.0 tys obr i czuć na jałowym jak nim rzuca , podczas jazdy to samo , na kazdym biegu dostanie zawsze jakies czkawki , nie ma zaleznosci od tego czy wciskam lekko czy staram sie trzymac stala predkość.
Do tego 3 razy mialem sytuacje że na rozgrzanym do 90 stopni silniku krecąc go do 4500 nagle silnik przyduszało tak jakby mu paliwa braklo
NIgdy wczesniej tak nie miałem ... - może to jest jakiś TIP, ale mi on nic nie mówi.
NIe mam już pomysłu , pompa wydaje się idealna , czy to zimny czy cieply pali na dotyk - dosłownie .
Nie kopci na śmieszne kolory , pracuje cicho .
Mimo to szarpie i to doprowadza mnie do szewskiej pasji.
Proszę o pomoc , podpowiedzi
Oczywiście dla pomocnych polecą "+" .
Pozdrawiam Wronek