Strona 1 z 1

CADDY z kątem wtrysku nie do ogarnięcia.

: czw gru 04, 2014 23:32
autor: PIT_STOP
Witam,
Mam poważny problem z ustawieniem kąta wtrysku w moim caddy 1,9tdi 90KM
Po ustawieniu rozrządu na blokady, odpaleniu silnika (na dotyk) wartość odczytana na zablokowanym sterowniku wynosi około 250!!!
Wszystko było by fajnie gdyby nie fakt ,że sterownik wyrzyca "błąd początku tłoczenia" czy jakoś tak i auto łapie tryb awaryjny.
W sytuacji gdy ustawię teoretycznie kąt prawidłowo według wykresu (TDI TIMING) zapłon jest ewidentnie opóźniony i uruchomienie silnika graniczy z cudem...
Sprawdzałem już:
-Klin na wale
-sterownik
-nastawnik
-wtryski
-ciśnienie sprężania

Ma ktoś może sęsowne rozwiązanie?

CADDY z kątem wtrysku nie do ogarnięcia. HELP

: pt gru 05, 2014 00:13
autor: bioly05011
czenu na zablokowanym,bierzesz vag com ,login. 12233 ,wchodzisz w basic seting ,grupa 000, wciskasz go i drugie pole masz kąt wtrysku ,przy tym miga kontrolka świec żarowych,niemożliwe by silnik zapalil na dotyk, przy takim przyspieszonym wtrysku

CADDY z kątem wtrysku nie do ogarnięcia. HELP

: pt gru 05, 2014 00:29
autor: PIT_STOP
Zdaję sobie z tego sprawę, ale tak jak napisałem wyżej- ECU odczytuje kąt 250 w sytuacji kiedy nie jest to możliwe...
Pytanie tylko skąd taka wartość?? Aby osiągnąć okolice 50 muszę przestawić pompę o zęba względem blokad.
Wiadomo ,że wtedy jest opóźniony ale według sterownika jest igła mimo że ciężko pali...

Naprawdę sporo TDI-ków przeszło mi przez ręce ale czegoś takiego jeszcze nie widziałem...

CADDY z kątem wtrysku nie do ogarnięcia. HELP

: pt gru 05, 2014 07:52
autor: Michał_1977
Kumpel miał podobny problem,gdy odebreł pompę po regeneracji.Po złożeniu wszystkiego do kupy,rozrząd na znakach,silnik odpalił prawie od strzała.Na słuch ustawiłem mu,żeby silnik chodził poprawnie.Później nagrzanie silnika do 80*C, VAG w łapy i :shock: :shock: :shock: Sytuacja podobna jak u Ciebie.
Zawiózł pompę jeszcze raz do pompiarza,na poczekaniu coś tam zrobili i później już kąt wtrysku wrócił do normy :bajer:

CADDY z kątem wtrysku nie do ogarnięcia. HELP

: pt gru 05, 2014 09:20
autor: bioly05011
ja miałem największy 172 i już ciężko odpalał AFN,ale pompą dało się to skorygować

CADDY z kątem wtrysku nie do ogarnięcia.

: pt gru 05, 2014 10:26
autor: rex_hunt
zobacz jaką temperaturę paliwa wskazuje vag. Miałem kiedyś przypadek że pokazywał -37 st. C i też były problemy z kątem wtrysku . Po wymianie czujnika temperatury wszystko ładnie dało się ustawić

CADDY z kątem wtrysku nie do ogarnięcia.

: ndz gru 07, 2014 22:15
autor: Michał_1977
rex_hunt pisze:zobacz jaką temperaturę paliwa wskazuje vag
Nie tylko paliwa,ale w ogóle temp. płynu jaką uzyskuje.U siostry w ALHbyła siknieta wiązka za kostką od czujnika temp. i też za szlaka nie mogłem ustawić kąta.Wskazania na blat było prawidłowe,ale dla ECU już nie.