Przestawiony rozrząd? GOLF III 1.9 TD AAZ 93r.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

patrycjusz_m
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt lis 14, 2014 12:29
Lokalizacja: biała podlaska

Przestawiony rozrząd? GOLF III 1.9 TD AAZ 93r.

Post autor: patrycjusz_m » pt lis 28, 2014 17:40

Jako że jest to mój pierwszy post to na wstępie witam wszystkich..

Od razu zaznaczam że jestem laikiem w temacie motoryzacji.Ale już wielu rzeczy się dowiedziałem czytając wasze posty. :-)

Problem-jak w temacie.Kilka miesięcy temu kupiłem golfika.Ze względu na brak wiedzy,podstawowe czynności po zakupie samochodu(wymiana filtrów,rozrządu) zleciłem koledze-mechanikowi.I jako nieświadomy przez te kilka miesięcy jeździłem sobie i pozornie wszystko było ok...Zacząłem coraz więcej czytać m.inn. o problemach jakie występują w tych modelach...
1)U mnie drgania kierownicą na biegu jałowym przy obrotach rzędu ok.900 obr/min. przy 1000 obrotów problem znika(temat wielokrotnie wałkowany,rozwiązaniem może być podkrecenie obrotów na pompie wtryskowej.OK)
2)Delikatne bulgotanie z pod jednego wtryskiwacza(wykręcenie,sprawdzenie,czyszczenie ew.regeneracja.OK)
3)Najważniejsze..Z braku zajęcia postanowiłem sobie obejrzeć rozrząd.I to co mnie zdziwiło i dało do myślenia przedstawiam na zdjęciach poniżej..Pomiędzy znacznikami na kole wałka rozrządu jest 18 zębów,natomiast na kole pompy wtryskowej-14.Czy to jest normalne,można z tym jeździć?I jak ewentualnie to naprawić?.......Jeśli to istotne to koło pasowe wału nie ma luzów.PozdrawiamObrazekObrazek



Awatar użytkownika
bzdzioch1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: ndz mar 17, 2013 20:16
Lokalizacja: Szczecinek/Krosino

Przestawiony rozrząd? GOLF III 1.9 TD AAZ 93r.

Post autor: bzdzioch1 » pt lis 28, 2014 19:13

Zostaw kolego te zęby w spokoju... uzyj blokady do pompy, wałka rozrządu wał na znak ustaw i wtedy patrz czy jest dobrze.. :hmm:



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Przestawiony rozrząd? GOLF III 1.9 TD AAZ 93r.

Post autor: munior » pt lis 28, 2014 21:35

bzdzioch1 pisze:Zostaw kolego te zęby w spokoju... uzyj blokady do pompy, wałka rozrządu wał na znak ustaw i wtedy patrz czy jest dobrze.. :hmm:
Dokładnie ...skąd wytrzasnąłeś tą metodę na liczenie zębów :panna: zamach na znak ,blokada w koło pompy i wałek rozrzadu i to jest jedyna metoda ...a kąt wtrysku sprawdzamy "na zegar" jak mieści się w przedziale 0,9 -1mm to zostawiamy ...bo po kazdej wymianie paska w td czy d ,kąt się zawsze rozjedzie ...w tdi komputer trochę poprawi ,ale też dopiero jak już odpali,bo statycznego kąta,który jest ważny przed odpaleniem , też nie poprawi ...w td i d nie poprawi żadnego ,bo kompa nie ma ,więc kąt musi być idelanie ustawiony mechanicznie :hmm:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

patrycjusz_m
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt lis 14, 2014 12:29
Lokalizacja: biała podlaska

Re: Przestawiony rozrząd? GOLF III 1.9 TD AAZ 93r.

Post autor: patrycjusz_m » sob lis 29, 2014 12:55

Dzięki Panowie za poradę.Tak jak już pisałem jestem zielony w temacie.A z tymi znakami to błędnie wywnioskowałem czytając niektóre posty na ten temat.....W poniedziałek posprawdzam.Pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 84 gości