Przestawiony rozrząd? GOLF III 1.9 TD AAZ 93r.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

patrycjusz_m
Nowicjusz
Nowicjusz

Post autor: patrycjusz_m » pt lis 28, 2014 17:40

Jako że jest to mój pierwszy post to na wstępie witam wszystkich..

Od razu zaznaczam że jestem laikiem w temacie motoryzacji.Ale już wielu rzeczy się dowiedziałem czytając wasze posty. :-)

Problem-jak w temacie.Kilka miesięcy temu kupiłem golfika.Ze względu na brak wiedzy,podstawowe czynności po zakupie samochodu(wymiana filtrów,rozrządu) zleciłem koledze-mechanikowi.I jako nieświadomy przez te kilka miesięcy jeździłem sobie i pozornie wszystko było ok...Zacząłem coraz więcej czytać m.inn. o problemach jakie występują w tych modelach...
1)U mnie drgania kierownicą na biegu jałowym przy obrotach rzędu ok.900 obr/min. przy 1000 obrotów problem znika(temat wielokrotnie wałkowany,rozwiązaniem może być podkrecenie obrotów na pompie wtryskowej.OK)
2)Delikatne bulgotanie z pod jednego wtryskiwacza(wykręcenie,sprawdzenie,czyszczenie ew.regeneracja.OK)
3)Najważniejsze..Z braku zajęcia postanowiłem sobie obejrzeć rozrząd.I to co mnie zdziwiło i dało do myślenia przedstawiam na zdjęciach poniżej..Pomiędzy znacznikami na kole wałka rozrządu jest 18 zębów,natomiast na kole pompy wtryskowej-14.Czy to jest normalne,można z tym jeździć?I jak ewentualnie to naprawić?.......Jeśli to istotne to koło pasowe wału nie ma luzów.PozdrawiamObrazekObrazek

Awatar użytkownika
bzdzioch1
Użytkownik
Użytkownik

Post autor: bzdzioch1 » pt lis 28, 2014 19:13

Zostaw kolego te zęby w spokoju... uzyj blokady do pompy, wałka rozrządu wał na znak ustaw i wtedy patrz czy jest dobrze.. :hmm:

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Kontakt:

Post autor: munior » pt lis 28, 2014 21:35