Strona 1 z 2

gaśnie

: sob lip 22, 2006 22:38
autor: kropek
sorry że nie o dieslu ale działu lpg to chyba nikt nie przegląda, może wy pomożecie

mój kolega magolfa II 1.3 na wielopunktowym wtrysku
proble jest taki: jak silnik jest zimny i doda mu się lekko gazu to gaśnie, a jak wciśnie się gaz w podłogę to nie
P.S. golf jest bez instalacji gazowej
z góry dzięki

: sob lip 22, 2006 23:46
autor: Macienty
nie tu z takimi tematami!

: sob lip 22, 2006 23:59
autor: kropek
jak usunąć temat ?
nie wiem jak to zrobić albo ślepy jestem

: ndz lip 23, 2006 00:06
autor: Macienty
moderator to zrobi

: ndz lip 23, 2006 00:08
autor: kropek
to dobrze, jeszcze raz przepraszam za kłopot

: ndz lip 23, 2006 09:41
autor: vw_vandal
kropek, zamieszcz go w dziale technicznym.kropek, kiedyś miałem bendzynkę i też tak mi się zachowywał. Zawsze go odpalałem i czekałem jakieś 3 min silnik się nagrzał i bylo git. A z tego co wiem jak odpalisz silnik nie możesz nim gazować !! bo olej musi się rozprowadzić. Też tak kiedyś myślałem, że ten silnik ma automatyczne ssanie dodajądz mu gazu zwiększasz mu dawkę paliwa i się dławi, więc odpalałem i czekałem 3 min. i z głowy.

: ndz lip 23, 2006 21:03
autor: kropek
vw_vandal pisze:kropek, zamieszcz go w dziale technicznym
dzięki, o tym to nie pomyślałem :-k
vw_vandal pisze:Zawsze go odpalałem i czekałem jakieś 3 min silnik się nagrzał i bylo git
nie uważasz, że to trochę bez sensu tak codzień czekać 3 min zanim silnik się zagrzeje, ile to paliwa idzie wpiz...u :), ja też kiedyś miałem benzynkę na wtrysku i nie było takich problemów, wsiadałem, odpalałem i jechałem
w dieslu wujas miał podobnie, tyle że mu nie gasł, okazało się że filtr oleju
wydaje mi się że najpierw możnaby filtry wymienić i zobaczyć co będzie się działo
mechanik z serwisu toyoty mówił że któryś wtryskiwacz może być walnięty

[ Dodano: 23 Lip 2006 21:12 ]
kropek pisze:kropek, zamieszcz go w dziale technicznym
już to zrobiłem także, jak coś to można pisać tam, a ten temat niechby moderator usunął bo faktycznie lipa

: pn lip 24, 2006 16:23
autor: vw_vandal
kropek, ja tak podeszlem do tematu jak miałem bendzynkę.
kropek pisze:mechanik z serwisu toyoty mówił że któryś wtryskiwacz może być walnięty
Myśle że jak by wtryskiwacz był walnięty to na wolnych obrotach byś czuł jak obroty falują.

: pn lip 24, 2006 21:43
autor: kropek
ja nie wiem, nawet nie widziałem samochodu, bo jak wcześńiej pisałem to samochód kumpla. a tak przy okazji to on jest na jednopunktowym wtrysku, jego brat mi powiedział.
kumpel kupił kupa, a mówiłem kup diesla :)
to nie, bo niby nie ma buta, chociaż nigdy wcześniej dieslem nie jeździł :)

: wt lip 25, 2006 15:29
autor: vw_vandal
kropek, nie ma buta :rotfl: to grubo w błędzie jest !!

: wt lip 25, 2006 18:10
autor: kropek
vw_vandal pisze:kropek, nie ma buta :rotfl: to grubo w błędzie jest !!
a co ty nie powiesz :) jeżdziłem wcześniej benzyną, a teraz dieslem i chyba za nic bym go zamienił, a ciekawe co by było jakby mój nie byłby eco diesel ;) :bajer:

: wt lip 25, 2006 18:23
autor: vw_vandal
kropek, robisz kilka prostych modów i twój ECO zostawia w tyle bendzyne. Wiem o czym mówie!! Ja sprowadzilem swojego w tamtym roku za psie pieniądze stał w krzakach w komisie w Hanowerze. Zima grubo -20 i zgadnij tylko ten odpalił za pierwszym uderzeniem rozrusznika. W domu pod masko wylukałem, że ma pompe bez grzybka z kwitowałem że niemcowi padła i zalożył od diesla. Kupiłem pompę autko zrobilo się żywsze teraz jestem na forum kupę rzeczy się dowiedziałem o swoim 1V. Dzięki Zaprzalowi moje autko to mała rakieta. Jeśli chcesz coś kręcić to daj znać pomogę jak umiem.

: wt lip 25, 2006 18:37
autor: kropek
Jeśli chcesz coś kręcić to daj znać pomogę jak umiem.
dzięki, ale to właściwie samochód ojca, a za bardzo funduszy nie mam żeby coś w nim robić, narazie te 60 PS wystarczy, bo mocniejszym nie jeździłem :)
a co do podkręcania 1V to tu chyba z milion postów jest :)
pozdrawiam

: wt lip 25, 2006 18:43
autor: vw_vandal
kropek, nie to nie :)