[1Z] Ciężko odpala i brakuje mocy w okolicy 3k rpm.
: pt lis 14, 2014 16:18
Cześć
Problem wystąpił po 400 kilometrowej trasie z większą prędkością niż zwykle (140-160km/h). Samochód odpala po kilku obrotach wałem, wcześniej odpalał od kopa niezależnie od temperatury.
Sprawdziłem vagiem, pokazał błąd:
00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent
Po usunięciu błędu jest niby lepiej, ale błąd wraca.
Kąt wtrysku sprawdzony, w normie (48-51). Do tego od mniej więcej 3000 obrotów auto nie chce jechać, dusi się, turbina przestaje działać. Prędkość maksymalna to 120-140km/h, w zależności od humoru silnika. Z tego co poczytałem na forum i w Internecie może to być wina kąta (odpada, bo jest sprawdzony) albo pompy. Sprawdziłem wężyki ciśnieniowe i wszystkie są całe, ale mimo tego zastanawiam się nad ich wymianą (dla pewności). Dodam że egr jest zaślepiony.
Zrobiłem logi statyczne
http://vaglog.pl/log_193072.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_193073.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_193074.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_193075.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_193076.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_193071.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Logi robiłem pierwszy raz, jeśli coś zrobiłem źle proszę mnie poprawić.
Proszę o pomoc i sugestie.
Problem wystąpił po 400 kilometrowej trasie z większą prędkością niż zwykle (140-160km/h). Samochód odpala po kilku obrotach wałem, wcześniej odpalał od kopa niezależnie od temperatury.
Sprawdziłem vagiem, pokazał błąd:
00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent
Po usunięciu błędu jest niby lepiej, ale błąd wraca.
Kąt wtrysku sprawdzony, w normie (48-51). Do tego od mniej więcej 3000 obrotów auto nie chce jechać, dusi się, turbina przestaje działać. Prędkość maksymalna to 120-140km/h, w zależności od humoru silnika. Z tego co poczytałem na forum i w Internecie może to być wina kąta (odpada, bo jest sprawdzony) albo pompy. Sprawdziłem wężyki ciśnieniowe i wszystkie są całe, ale mimo tego zastanawiam się nad ich wymianą (dla pewności). Dodam że egr jest zaślepiony.
Zrobiłem logi statyczne
http://vaglog.pl/log_193072.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_193073.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_193074.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_193075.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_193076.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_193071.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Logi robiłem pierwszy raz, jeśli coś zrobiłem źle proszę mnie poprawić.
Proszę o pomoc i sugestie.