Tłuczenie przy gaszeniu jak sprzegło wciśnięte jest ok

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
MK2_DZA
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 230
Rejestracja: ndz sty 05, 2014 22:00
Lokalizacja: DZA/DDZ

Tłuczenie przy gaszeniu jak sprzegło wciśnięte jest ok

Post autor: MK2_DZA » ndz lis 02, 2014 18:05

Witajcie. Pacjent to passat b5 1.9tdi 1997r AFN 110km przed chwilą zauważyłem że podczas gaszenia coś tam tłucze się pod maską, jak wcisne sprzegło jest ok. Z tego co wiem w tym silniku nie ma 2masy więc co to by mogło być? Jeśli się mylę prosze o poprawę:)


Moje MK3 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=534603
Moje MK2 -
ETKA ONLINE!
http://ifinterface.com/page/page3.php?langid=1
KLIKAMY "CarProg2", WYBIERAMY AUTO I DALEJ JUŻ Z GÓRKI ;-)

Awatar użytkownika
cross2900
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 593
Rejestracja: pt maja 04, 2012 09:17
Lokalizacja: Großpolen

Tłuczenie przy gaszeniu jak sprzegło wciśnięte jest ok

Post autor: cross2900 » ndz lis 02, 2014 18:09

Jest dwumas i raczej pada z twojego opisu :)



Awatar użytkownika
MK2_DZA
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 230
Rejestracja: ndz sty 05, 2014 22:00
Lokalizacja: DZA/DDZ

Tłuczenie przy gaszeniu jak sprzegło wciśnięte jest ok

Post autor: MK2_DZA » ndz lis 02, 2014 18:12

Ale jak patrze na części i podaje rok passata i wersję silnikową to nie mam 2 masy tylko normalne sprzegło. Docisk łożysko i tarcza więc??


Moje MK3 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=534603
Moje MK2 -
ETKA ONLINE!
http://ifinterface.com/page/page3.php?langid=1
KLIKAMY "CarProg2", WYBIERAMY AUTO I DALEJ JUŻ Z GÓRKI ;-)

marcin998
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: czw mar 10, 2011 21:56

Tłuczenie przy gaszeniu jak sprzegło wciśnięte jest ok

Post autor: marcin998 » ndz lis 02, 2014 18:43

Kolego jak masz AFN to masz też koło dwumasowe, tłuczenie przy gaszeniu bez sprzęgła to potwierdza.
Jak nie chcesz kosztów to gaś i odpalaj samochód z wciśniętym sprzęgłem.



Awatar użytkownika
MK2_DZA
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 230
Rejestracja: ndz sty 05, 2014 22:00
Lokalizacja: DZA/DDZ

Tłuczenie przy gaszeniu jak sprzegło wciśnięte jest ok

Post autor: MK2_DZA » ndz lis 02, 2014 18:52

Ja pierniczę...;/ jak będę gasil i odpalał ze sprzęgłem to ile to wytrzyma?


Moje MK3 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=534603
Moje MK2 -
ETKA ONLINE!
http://ifinterface.com/page/page3.php?langid=1
KLIKAMY "CarProg2", WYBIERAMY AUTO I DALEJ JUŻ Z GÓRKI ;-)

Awatar użytkownika
palio
_
_
Posty: 2897
Rejestracja: wt sty 26, 2010 22:44
Lokalizacja: Siedliska Drugie/Fajsławice
Auto: Ford Mondeo MK3
Silnik: 2.0
Kontakt:

Tłuczenie przy gaszeniu jak sprzegło wciśnięte jest ok

Post autor: palio » ndz lis 02, 2014 18:55

To wywal dwumas i załóż jednomas. Będzie po problemie :bigok:
Zawsze odpalam i gaszę auta ze wciśniętym sprzęgłem. Jakoś mi to nie przeszkadza. Koledzy wyżej mają rację.



Awatar użytkownika
MK2_DZA
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 230
Rejestracja: ndz sty 05, 2014 22:00
Lokalizacja: DZA/DDZ

Tłuczenie przy gaszeniu jak sprzegło wciśnięte jest ok

Post autor: MK2_DZA » ndz lis 02, 2014 18:57

Jesli chcialbym zamienić to na zwykle kolo zamachowe to jakie koszta?


Moje MK3 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=534603
Moje MK2 -
ETKA ONLINE!
http://ifinterface.com/page/page3.php?langid=1
KLIKAMY "CarProg2", WYBIERAMY AUTO I DALEJ JUŻ Z GÓRKI ;-)

Awatar użytkownika
palio
_
_
Posty: 2897
Rejestracja: wt sty 26, 2010 22:44
Lokalizacja: Siedliska Drugie/Fajsławice
Auto: Ford Mondeo MK3
Silnik: 2.0
Kontakt:

Tłuczenie przy gaszeniu jak sprzegło wciśnięte jest ok

Post autor: palio » ndz lis 02, 2014 19:04

Koło ze śrubami z 1z (numery 273 C) + tarcza docisk i łożysko.



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2828
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Tłuczenie przy gaszeniu jak sprzegło wciśnięte jest ok

Post autor: bioly05011 » ndz lis 02, 2014 20:08

ja bym sprawdził klapkę gaszącą może nie domyka się lub wężyk słabo trzyma spróbuj ręcznie zamknąć klapkę i zobacz


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Tłuczenie przy gaszeniu jak sprzegło wciśnięte jest ok

Post autor: munior » ndz lis 02, 2014 21:39

bioly05011 pisze:ja bym sprawdził klapkę gaszącą
To byś jej długo musiał szukać ,w tym silniku :chytry:
bo nie występuje :hmm: a co do objawów ,to jak poprzednicy pisali ,ewidentnie dwumas


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2828
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Tłuczenie przy gaszeniu jak sprzegło wciśnięte jest ok

Post autor: bioly05011 » pn lis 03, 2014 08:24

w sumie masz rację w afnie nie ma klapki :banghead: jest elektro-zawór na pompie


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Awatar użytkownika
MK2_DZA
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 230
Rejestracja: ndz sty 05, 2014 22:00
Lokalizacja: DZA/DDZ

Tłuczenie przy gaszeniu jak sprzegło wciśnięte jest ok

Post autor: MK2_DZA » pn lis 03, 2014 17:58

Gdyby juz jednak przyszlo do wymiany to co polecacie? Zostac przy 2masie czy zamieniać na zwykle


Moje MK3 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=534603
Moje MK2 -
ETKA ONLINE!
http://ifinterface.com/page/page3.php?langid=1
KLIKAMY "CarProg2", WYBIERAMY AUTO I DALEJ JUŻ Z GÓRKI ;-)

Awatar użytkownika
palio
_
_
Posty: 2897
Rejestracja: wt sty 26, 2010 22:44
Lokalizacja: Siedliska Drugie/Fajsławice
Auto: Ford Mondeo MK3
Silnik: 2.0
Kontakt:

Tłuczenie przy gaszeniu jak sprzegło wciśnięte jest ok

Post autor: palio » pn lis 03, 2014 18:03

Ja bym zmienił. Choćby dlatego, że są mniejsze koszty ewentualnej naprawy.



Awatar użytkownika
ja4rqu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 635
Rejestracja: czw kwie 22, 2010 15:14
Lokalizacja: Okolice Przemyśla

Tłuczenie przy gaszeniu jak sprzegło wciśnięte jest ok

Post autor: ja4rqu » pn lis 03, 2014 22:59

jeżeli auto jest seryjne i takie ma pozostać, to zdecydowanie dwumasa. Jazda jest bardziej komfortowa, jeżeli ma być silnik modowany, to sztywne koło. Chociaż w zasadzie przy prawidłowej ekploatacji to i dwumasa wytrzyma 60-100kkm po modyfikacjach. Ale to już sam musisz zdecydować. Ja zmieniłem na sztywne koło, zrobiłem 60 tys km i przy mocy 155km i 356nm na 4-5 biegu czasem się śliźnie. Zmieniłem bo nie miałem $$ na dwumase. Teraz raczej pozostałbym przy DM.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 157 gości