dlaczego za mała dawka paliwa?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
dlaczego za mała dawka paliwa?
witam
Moj tdi akurat to nie golf bo passat 1.9 avf 131. Pisze do was bo nieraz Wasze forum pomogło mi ustalic odnosnie awarii w golfie,notabebe najlepsze autko jakie mialem i mam.
jakiś czas temu miałem problem z brakiem mocy, różnie kombinowałem ale mechanik podmienił mi pompki na swoje i okazało się że moc wrócila. Dlatego odesłałem swoje do regeneracji i wyszło że trzeba zrobić 4 (za mało paliwa wtryskiwały)trudno naprawiłem kupe kasy poszło, mechanik zamontował i autko ucichło, ładnie pali, przyspiesza nie najgorzej ale:
-spalanie na postoju 1,0- 1,1l/h
-w logu 001 poz 2 (injected quantity) wartość 8,0 mg/R i czasami wiecej a norma od 3,0 do 9,0
Takie same wartości były przed naprawą jak również na pompkach mechanika.
Wydaje mi się że dawka paliwa jest za mała..mimo że mieści sie w normach.
Również wskazania FIS przekłamuje srednie spalanie wynosi 7,5 do 8,0 l na 100 a komp pokazuje ok 10 litrów...
Co może być przyczyną tego stanu?? Na co zwrocic uwage? Czy tak mozna jezdzic? Nie wplynie to na silnik badz pompki?
Filtr paliwa wymieniony 2 tys temu.Pomóżcie bo boje sie że zaraz te pompki sie zajada..
Moj tdi akurat to nie golf bo passat 1.9 avf 131. Pisze do was bo nieraz Wasze forum pomogło mi ustalic odnosnie awarii w golfie,notabebe najlepsze autko jakie mialem i mam.
jakiś czas temu miałem problem z brakiem mocy, różnie kombinowałem ale mechanik podmienił mi pompki na swoje i okazało się że moc wrócila. Dlatego odesłałem swoje do regeneracji i wyszło że trzeba zrobić 4 (za mało paliwa wtryskiwały)trudno naprawiłem kupe kasy poszło, mechanik zamontował i autko ucichło, ładnie pali, przyspiesza nie najgorzej ale:
-spalanie na postoju 1,0- 1,1l/h
-w logu 001 poz 2 (injected quantity) wartość 8,0 mg/R i czasami wiecej a norma od 3,0 do 9,0
Takie same wartości były przed naprawą jak również na pompkach mechanika.
Wydaje mi się że dawka paliwa jest za mała..mimo że mieści sie w normach.
Również wskazania FIS przekłamuje srednie spalanie wynosi 7,5 do 8,0 l na 100 a komp pokazuje ok 10 litrów...
Co może być przyczyną tego stanu?? Na co zwrocic uwage? Czy tak mozna jezdzic? Nie wplynie to na silnik badz pompki?
Filtr paliwa wymieniony 2 tys temu.Pomóżcie bo boje sie że zaraz te pompki sie zajada..
dlaczego za mała dawka paliwa?
Przede wszystkim należy zwrócić uwagę na wskazania temperatur w grupie 007 a najlepiej jest zlogować tę grupę od razu po uruchomieniu zimnego silnika aż do jego rozgrzania w trakcie jazdy do temperatury roboczej, którą silnik już powinien osiągnąć po przejechaniu około 15 km. Zwrócić należy zwłaszcza uwagę na wskazania temperatury paliwa i cieczy chłodzącej.
dlaczego za mała dawka paliwa?
nie udało sie zrobic logów na zimnym ale na ciepłym temp paliwa to 71,7 intake air temp 26,1. ok?
dlaczego za mała dawka paliwa?
witam
dziś przestawiłem kąt synchro z -1,1 na 0,0 i pojawiła sie wartość paliwa na poziomie 6,1 do 6,7 mg/r oraz spalanie na postoju spadło do 0,8 . Ucieszyłem się ale jak sie okazało było to na chwile poniewaz zaraz wróciło do normy, spalanie jest 0,9 a watość paliwa 7,1 do 7,7mg/r.
Zrobiłem logi gr 000,007 przy autku zimnym na drodze do rozgrzania sie.Zobaczcie czy wszystko ok.
http://vaglog.pl/log_191701.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wydaje mi sie ze to jednak trzeba soft ruszyc pod pompki, jak uwazacie?
dziś przestawiłem kąt synchro z -1,1 na 0,0 i pojawiła sie wartość paliwa na poziomie 6,1 do 6,7 mg/r oraz spalanie na postoju spadło do 0,8 . Ucieszyłem się ale jak sie okazało było to na chwile poniewaz zaraz wróciło do normy, spalanie jest 0,9 a watość paliwa 7,1 do 7,7mg/r.
Zrobiłem logi gr 000,007 przy autku zimnym na drodze do rozgrzania sie.Zobaczcie czy wszystko ok.
http://vaglog.pl/log_191701.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wydaje mi sie ze to jednak trzeba soft ruszyc pod pompki, jak uwazacie?
dlaczego za mała dawka paliwa?
jeszcze autko posiada dwa błedy w canie:
2 Faults Found:
00476 - Control Module for Fuel Pump (J538)
49-00 - No Communications
00463 - Control Module for Digital Sound Package (J525)
49-00 - No Communications
Czy moga miec jakis wpływ?
2 Faults Found:
00476 - Control Module for Fuel Pump (J538)
49-00 - No Communications
00463 - Control Module for Digital Sound Package (J525)
49-00 - No Communications
Czy moga miec jakis wpływ?
- palio
- _
- Posty: 2897
- Rejestracja: wt sty 26, 2010 22:44
- Lokalizacja: Siedliska Drugie/Fajsławice
- Auto: Ford Mondeo MK3
- Silnik: 2.0
- Kontakt:
dlaczego za mała dawka paliwa?
00476 - błąd sterownika pompy paliwa. Sprawdź przekaźnik pompy. Błąd sterownika pompy może mieć wpływ na dawkę.
00463
Jest to moduł sterujący pamięcią ustawienia siedzenia. Pojawia się ten błąd po wykasowaniu ?? Może kiedyś miałeś regulowane elektrycznie siedzenia i ktoś odłączył, może ktoś próbował podłączyć. Generalnie było przy tym grzebane lub ktoś skopał instalacje tego. Przejmować się nie musisz, bez tego autko będzie nadal sprawne
00463
Jest to moduł sterujący pamięcią ustawienia siedzenia. Pojawia się ten błąd po wykasowaniu ?? Może kiedyś miałeś regulowane elektrycznie siedzenia i ktoś odłączył, może ktoś próbował podłączyć. Generalnie było przy tym grzebane lub ktoś skopał instalacje tego. Przejmować się nie musisz, bez tego autko będzie nadal sprawne
dlaczego za mała dawka paliwa?
a czy jak przekaźnik byłby uszkodzony to pompa by nie działała??bo po przekreceniu kluczyka słychac jak zasysa.
A jak sprawdzic ten przekaźnik?
A jak sprawdzic ten przekaźnik?
dlaczego za mała dawka paliwa?
a moze miec taki wpływ? Pompa wtedy chodziła by??
Czy ogolnie jazda na takiej wartości paliwa wpływa negatywnie na silnik,pompki itd? Niby w normie jest..
Czy ogolnie jazda na takiej wartości paliwa wpływa negatywnie na silnik,pompki itd? Niby w normie jest..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 161 gości