Zna sie ktoś na Abs-ie w mk2 ????

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
DDR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 00:38
Lokalizacja: Pyskowice koło Gliwic/Śląsk
Kontakt:

Zna sie ktoś na Abs-ie w mk2 ????

Post autor: DDR » pt lip 21, 2006 02:23

Na począteczek pytanie czy zna sie ktoś wogóle na tym,przerabiał coś samodzielnie,usuwał usterki badz coś podobnego ?? Od dwóch miesięcy świeci kontrolka ab-su non stop.Wcześniej świeciła tak "do 30km/h abs działał - pedał chodził prawidłowo,kontrolka nieświeciła,jak przekroczyłem taką mniej więcej prędkosć zapalała sie kontrolka.Teraz od jakiegoś czasu świeci non stop.Za co najpierw sie zabrać na co zwrócić uwage ??



greg

Post autor: greg » pt lip 21, 2006 10:09

na poczatek trzeba ustalić czy wszystkie czujniki sa dobre - ja to zrobiłem tak że odpiąłem kabelki- zamiast kabelków podpiąłem coś takiego http://allegro.pl/item116084918_miernik ... c_555.html nastawiając na pomiar rezystancji - na jednym z czujników nie wykazało nic więc go wymieniłem i było po sprawie



Awatar użytkownika
DDR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 00:38
Lokalizacja: Pyskowice koło Gliwic/Śląsk
Kontakt:

Post autor: DDR » pt lip 21, 2006 10:32

Wjeżdżałeś na kanał ? odpinałeś kabelki przy kołach ?? teraz niewiem jaki mam abs bo wiem że jest 2 i 4 kanałowy,będe musiał popatrzeć przy kołach bodajże co i jak ... spróbuje na początek zrobić to twoim sposobem.Powiedz mi czy jak jeden czujnik jest zwalony może już niechodzić całość :>


VR6
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1252547#1252547
Polo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4118201#4118201
Serwer cs 1.6
[url=http://www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/b_560x95.png[/img][/url]

greg

Post autor: greg » pt lip 21, 2006 10:43

dokładnie - awaria 1 czujnika - koniec pracy ABS. Druga możliwość zaśniedziały wtyczki ale to przy okazji zobaczysz, 3 możliwość - któryś kabelek przetarty i podczas jazdy rozłącza - nie przekazując impulsów. Ale moim zdaniem chyba pada jednak któyś z czujników.

[ Dodano: Pią Lip 21, 2006 10:44 am ]
DDR pisze:Wjeżdżałeś na kanał
nie - zdejmowałem po kolei koła i odpinałem kabelki - podpinałem ten mierniczek



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » pt lip 21, 2006 10:57




Awatar użytkownika
DDR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 00:38
Lokalizacja: Pyskowice koło Gliwic/Śląsk
Kontakt:

Post autor: DDR » ndz lip 23, 2006 00:03

dzięki za małe rady ;]


VR6
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1252547#1252547
Polo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4118201#4118201
Serwer cs 1.6
[url=http://www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/b_560x95.png[/img][/url]

teede
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr lut 15, 2006 13:30
Lokalizacja: Katowice

Post autor: teede » pn lip 24, 2006 10:38

chciałbym sie dolaczyc do tematu - bo mam taki sam problem - odkąd kupilem auto to kontrolka ABS-u ciagle świeci. Po pierwsze .... gdzie są te czujniki i jak wyglądają ? bo naprawde nie mam zielonego pojęcia?



greg

Post autor: greg » pn lip 24, 2006 16:06

teede, jakbyś zdjął koło przednie samochodu to zobaczysz przewód eletryczny dochodzący do plastikowego czujnika - koniec tego czujnika który jest przykręcony do zwrotnicy nieomal obciera się o tarczę z wyciętymi otworami, natomiast jesli masz też czujniki z tyłu to idą przewody - czujnik jest zamontowany obopk piasty a taka tarcza jak z przodu jest wewnątrz bębna- jest ona zdejmowalna - jak wymieniasz bęben to tą tarczę przekładasz



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » pn lip 24, 2006 23:03

greg pisze:dokładnie - awaria 1 czujnika - koniec pracy ABS. Druga możliwość zaśniedziały wtyczki ale to przy okazji zobaczysz, 3 możliwość - któryś kabelek przetarty i podczas jazdy rozłącza - nie przekazując impulsów. Ale moim zdaniem chyba pada jednak któyś z czujników.
kurcze wydaje mi się ze jak rozłączasz czujnik to kontrolka chyba nie powinna sie świecić ale może się mylę,
bo mam spaloną, może za dlugo świeciła heheheheee...
dobrze jakmasz czujnik z rozpinanym kablem przy tarczy bo jest tańszy (na allegro ok. 40zł) a jak masz z kablem dopiero łączonym pod maską tak jak u mnie to koszt takiego czujnika jest nieporównywalnie większy (uzywany pewnie ponad 100zł) o ile to czujnik

[ Dodano: Pon Lip 24, 2006 23:05 ]
greg pisze:na poczatek trzeba ustalić czy wszystkie czujniki sa dobre - ja to zrobiłem tak że odpiąłem kabelki- zamiast kabelków podpiąłem coś takiego http://allegro.pl/item116084918_miernik ... c_555.html nastawiając na pomiar rezystancji - na jednym z czujników nie wykazało nic więc go wymieniłem i było po sprawie
a jaką rezystację powinien pokazywac dobry czujnik ?
rozumiem że uszkodzony to pokazuje albo przerwę albo zwarcie na każdym z zakresów miernika, czy też jest wskazana jakaś oporność uszkodzonego ? ...



greg

Post autor: greg » pn lip 24, 2006 23:13

RobertP pisze:kurcze wydaje mi się ze jak rozłączasz czujnik to kontrolka chyba nie powinna sie świecić ale może się mylę
ano mylisz się - jak rozłączysz wtyczkęnie ma przepływu prądu przez czujnik - więc sterownik uznaje brak czujnika a w nowszych wersjach by podał brak koła np prawego przedniego

[ Dodano: Pon Lip 24, 2006 11:24 pm ]
rezystancja od 1 do 1,3 Ohm



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » pn lip 24, 2006 23:36

greg pisze:
RobertP pisze:kurcze wydaje mi się ze jak rozłączasz czujnik to kontrolka chyba nie powinna sie świecić ale może się mylę
ano mylisz się - jak rozłączysz wtyczkęnie ma przepływu prądu przez czujnik - więc sterownik uznaje brak czujnika a w nowszych wersjach by podał brak koła np prawego przedniego
[ Dodano: Pon Lip 24, 2006 11:24 pm ]
rezystancja od 1 do 1,3 Ohm
dzięki :-)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 71 gości