Strona 1 z 1

co to moze byc (z ta kontrolka oleju)??

: czw lip 20, 2006 22:01
autor: ttettrusek
miga mi kontrolka smarowania i daje tez brzeczyk. wyczytalem tutaj ze to moze byc wina czujnikka przy filtrze, bo dzieje sie to powyzej 2000 obr. koles napisal tez zeby sprawdzic cisnienie. zamiast czujnika wkrecilem manometr i oddpililem. przy 2000 obr. mial 3 atm, przy 3000 obr mial 5 atm. a przy 900 mial 1,5 atm.
wyczytalem ze cisnienie minimalne pompy moze miec 2 atm. przy 2000 obr., ja mam 3 atm. to chyba jest ok??
jak myslicie??
jezeli tak to co to moze byc?? czyzby czujnik walniety czy za zadki olej?? (chodz leje caly czas taki sam, LOTOSA)
podpowiedzcie cosik :grin:

: czw lip 20, 2006 22:55
autor: Macienty
ttettrusek, przy takim cisnieniu nie masz sie co martwic. wymien czujnik i jezdzij dalej! :bigok:

: czw lip 20, 2006 23:31
autor: anton:-)
macientyvw pisze:ttettrusek, przy takim cisnieniu nie masz sie co martwic. wymien czujnik i jezdzij dalej!
zgadzam sie z tym panem ale pewnie zapomniał dodac ze nie na LOTOSIE - ten syff a nie olej zarzyna wam motory,kolego zalej mu castrol chociazby mineralny bo nie wiem na jakim obecnie jezdzisz a napewno mi podziekujesz .Zawory hydrauliczne ci sie wycisza i silniczek bedzie chodził jak pszczulka.NIE OSZCEDZAJ NA OLEJU BO PÓZNIEJ SIE BEDZIESZ DZIWIŁ ZE TWÓJ KUMPEL ZROBIŁ 500000TYS A TY TYLKO 250000TYS I MUSISZ KAPITALKE ROBIC


p.s. taki olej jak lotos to na warsztacie lejemy do malucha czy poloneza :bajer:

: czw lip 20, 2006 23:38
autor: Macienty
anton:-) pisze:Zawory hydrauliczne
popychacze jak juz...

: pt lip 21, 2006 00:45
autor: ttettrusek
ok dzieki za info.
fajne z as chlopy :grin:

[ Dodano: 21 Lip 2006 00:49 ]
mam jeszce problem z abs
swieci mi sie kontrolka
mierzylem rezystancje na zlaczu pod siedzeniem z tylu. od kompa. i pwykazalo ze jes cos nie tak z lewym przednim.
ale teraz jak jest cieplo. jak jest mokro to jest ok.
czy moze to byc od czujnika przy kole.?? bo mysle ze gdzies nie laczy.

: pt lip 21, 2006 22:17
autor: medin
u mnie tez pulsowała kontrolka cisnienia czasami jak mu dałem po garach,myslałem ze czuinik cisnienia.a wiec ściagłem kabelek z tego czuinika przeciściłem go papierem i jest teraz ok