Strona 1 z 1

PO REGENERACJI POMPY WTRYSKOWEJ .... PYTANIE !!!

: czw lip 20, 2006 00:28
autor: lluukkaasss
Dalem do regenracji pompre wtryskowa poniewaz ju nie chciala podawac paliwa i przez to czasem auto chodizlo na 3 gary pozniej gaslo....nie szlo odpalic, dalem z aREGENERACJE rowne 500 zl.

Ale jest ok wszystko chodzi juz, tylko:

1. wydaje mi sie ze auto ma nizsze obroty teraz

2. wydaje mi sie ze auto jest bardziej mulowate nie ma tragedii ale wtedy ten TD naprawde zapierdalal... a teraz niewiem jakby byl poprostu slabszy...

3. chodiz o polowe ciszej ten jego klekot

4. PYTANIE CO TERAZ? JA CHCE ZEBY ON MIAL NADEPNIECIE TAK JAK WTEDY CYZ TO MOZLIWE ZE TO PRZEZ TO ZE OBNIZONE SA OBROTY AUTO SIE JUZ TAK NA NIE NIE WKRECA ?

DLACZEGO WOGOLE SA NIZSZE OBROTY O TO NIE PROSILEM MECHANIKA !!! ???

ALE DODAM ZE OBROTY NIE SA ZA NISKIE BO AUTO NIE GASNIE NIE KRZTUSI SIE CHODZI PLYYNNIE I STABILNIE TYLE ZE MA NIZSZE OBROTY NIZ PRZEZ REGENERACJA....

: czw lip 20, 2006 12:01
autor: Michnik
Trzeba po prostu wyregulowac obroty biegu jałowego i ustawić większą ilość podawanego paliwka(odnośnie utraty mocy). Wszystko to możesz sobie zrobić sobie nawet samemu regulując odpowiednie śrubki. Z tym , że musisz miec dokładny opis która do czego służy bo można sobie biedy narobić i rozregulowac pompę.

: czw lip 20, 2006 14:09
autor: lluukkaasss
dzieki , oddam to do mechanika on wie ktora srubka wiec nie bede sie bawil ! pozdrawiam

: czw lip 20, 2006 15:47
autor: vw_vandal
lluukkaasss, tak jak pisze Michnik, ja też jak odbierałem pompę to tak było. Mechanik mi mówił, że przeważnie jak montuje pompy po regeneracji to trzeba ją wyregulować i po sprawie. Ja nu dałem na :kufel: i zrobił to w 10 min.