Strona 1 z 2

Silnik SB, problem z wtryskami.

: śr paź 08, 2014 07:10
autor: misiekgosciu
Siemka, od kilku lat mam golfa II 1.6 GTD, w miniony weekend po dłuższym wolnym w jeździe golf nie odpalił. Przyczyną rozwiązana ale inny problem mi się stworzył, postanowiłem sprawdzić jak tam moje wtryski, wyjalem sprawdziłem na maszynie no leja ... Ale co gorsze mam wtryski opisane na korpusie 130bar..i tyle dają a powinno być więcej nie? Co zrobić, jakie korpusy kupić aby zbliżyć się do stanu jak być powinno? Jedna osoba poleciła mi korpusy 155bar i podkładkami podnieść do 165bar. Ktoś ma inny pomysł? Może ktoś wie jaki nr mają ori wtryski SB?

Silnik SB, problem z wtryskami.

: śr paź 08, 2014 08:38
autor: Michał_1977
misiekgosciu pisze:Jedna osoba poleciła mi korpusy 155bar i podkładkami podnieść do 165bar. Ktoś ma inny pomysł? Może ktoś wie jaki nr mają ori wtryski SB?
Bzdura. Korpusy możesz mieć z nadrukiem 130 bar,ale najważniejsze jest to,żeby rozpylacze (końcówki) były odpowiednie czyli DNO SD 274 i ustawione na 155bar za pomocą odpowiedniej ilości specjalnych podkładek.
Te wtryskiwacze,które masz aktualnie,pochodzą z silnika wolnossącego 1,6D lub 1,9D.
Osobiście jeżdżę na wtryskach z korpusami od wolnossaka,ale mam w nich końcówki od SB ustawione na 155bar.
Jeszcze jedno-jak ustawisz te wtryski na 155 lub tym bardziej na 165bar,to nic innego tym samym nie zrobisz,tylko je zniszczysz,a i silnikowi też dołożysz do pieca,bo te rozpylacze dają inną strugę i zwiększenie ciśnienia może doprowadzić do wypalenia tłoków.

Re: Silnik SB, problem z wtryskami.

: śr paź 08, 2014 08:53
autor: misiekgosciu
Michał_1977 pisze:
Jeszcze jedno-jak ustawisz te wtryski na 155 lub tym bardziej na 165bar,to nic innego tym samym nie zrobisz,tylko je zniszczysz,a i silnikowi też dołożysz do pieca,bo te rozpylacze dają inną strugę i zwiększenie ciśnienia może doprowadzić do wypalenia tłoków.
Czyli co polecasz teraz zrobić?

Jakie są odczucia między 130 a 155?ja mam 130 i hamowania pokazała 90km

Silnik SB, problem z wtryskami.

: śr paź 08, 2014 10:49
autor: Michał_1977
misiekgosciu pisze:Czyli co polecasz teraz zrobić?
Włożyć nowe rozpylacze dedykowane silnikowi SB do tych korpusów i ustawić na 155bar.
misiekgosciu pisze:Jakie są odczucia między 130 a 155?
Bladego pojęcia nie mam,bo nigdy nie miałem w TD wtrysków od D :bajer:

Silnik SB, problem z wtryskami.

: śr paź 08, 2014 11:10
autor: misiekgosciu
A jak będę. Miał korpus i końcówki 155 nie będzie prościej? Czy tak będzie bezpieczniej?

Silnik SB, problem z wtryskami.

: śr paź 08, 2014 14:49
autor: Michał_1977
Prościej,nie prościej,tylko po co pchać się w koszty związane z zakupem dodatkowych korpusów?
Do tych co masz dołożyć podkładek,czyli ok. 0,3mm i to ci da przyrost 24-27barów. Na pewno będzie taniej :bajer:

Silnik SB, problem z wtryskami.

: czw paź 09, 2014 07:03
autor: misiekgosciu
Na próbę włożyłem nieco mniejsze bo 150 z Vento 1.9 i pupa. Auto straciło moc przyspieszenie, na nic zdały się regulacje czasu zapłonu i dawki, zmieniało się tylko na gorsze:-( po powrocie do starych wtryskow i wszystkich ustawień mamy to co przed i o.

Silnik SB, problem z wtryskami.

: czw paź 09, 2014 07:31
autor: Michał_1977
misiekgosciu pisze:Na próbę włożyłem nieco mniejsze bo 150 z Vento 1.9 i pupa
Bo w Vento siedzi AAZ z wtryskami dwusprężynowymi. Znawcy tematu nie od wczoraj wiedzą,że te wtryski sa o kant doopy rozbić. Cichsze sa w porównaniu z jednosprężynowymi i na tym ich zalety się kończą.
Nie zauważyłeś,że są wyższe od tych co masz? :bajer:

Silnik SB, problem z wtryskami.

: czw paź 09, 2014 09:42
autor: misiekgosciu
Zauważyłem.
Ale cicho było jak w benzynie :-)

Nie pisz posta pod postem.Używaj funkcji EDYTUJ.

Silnik SB, problem z wtryskami.

: czw paź 09, 2014 10:57
autor: Michał_1977
Wiec już masz odpowiedź.

Silnik SB, problem z wtryskami.

: czw paź 09, 2014 12:20
autor: misiekgosciu
Masz może jakaś foto poradę albo opis dla zielonych jak zwiększyć ciśnienie o 20bar na wtrysku o korpusie 130 z dedykowana ko córka do SB czyli DNOSD274? Szukam szukam i nic jasnego nie. Znalazłem

Silnik SB, problem z wtryskami.

: czw paź 09, 2014 15:21
autor: Michał_1977
Kolego,co ja Ci wyżej napisałem?! :chytry:
Ostatni raz poprawiam po Tobie 2 posty pod rząd.
misiekgosciu pisze:Masz może jakaś foto poradę albo opis dla zielonych jak zwiększyć ciśnienie o 20bar
Nie 20,tylko 25 powinieneś podnieść,boi SB-ki maja mieć 155bar.
Na 7 zdjęciu 2 element od lewej,to podkładka regulacyjna.
viewtopic.php?f=14&t=370671" onclick="window.open(this.href);return false;

Musisz dołożyć 3 podkładki po 0,10mm lub 2 po 0,15mm.Wtedy ciśnienie skoczy o jakieś 24-27bar,bo podkładka 0,10mm powoduje podwyższenie ciśnienia o ok.8-9bar.

Silnik SB, problem z wtryskami.

: czw paź 09, 2014 21:21
autor: misiekgosciu
Dziękuję za link do przejrzystej i czytelne porady:-) przyda mi sie:-) może w weekend zacznę modzic. A takie pytanie. Po zmianie już na ciśnienie 155bar będę musiał zrobić kat wtrysku i dawkę nie?

Silnik SB, problem z wtryskami.

: pt paź 10, 2014 05:38
autor: Michał_1977
misiekgosciu pisze:będę musiał zrobić kat wtrysku i dawkę nie?
Kąta wtrysku nie ruszasz,chyba że nie nie jesteś pewny co masz,to można ustawić książkowo,a co do dawki,to będziesz widział czy chcesz więcej mocy,czy też nie.
Generalnie,to nie ma potrzeby jej ruszać,bo to co do tej pory było wtryśnięte,teraz też będzie,tylko pod innym kątem rozpylenia i ciśnieniem.