Strona 1 z 1

Głośny klekot oraz dziury w przyspieszeniu.W

: wt paź 07, 2014 18:14
autor: Domaniak
Witam.
Otoż mam taki mianowicie problem. Dwa dni temu wracałem z trasy i w pewnym momencie gdy chciałem wyprzedzić samochód, po wciśnięciu pedału gazu samochód momentalnie osłabł(nic z tylu nie dymi) oraz zrobił się głośniejszy(klekot). Samochód został odholowany po tym wszystkim. Następnego dnia sprawdzamy co się stało, został zdjęty rozrząd, kółko na wale jest OK zero luzów itp. znaki zgadzają się z wcześniejszymi lecz mimo to zostało wszystko sprawdzone i ustawione na nowo. Po odpaleniu samochód chodzi tak jak chodził. Następnie sprawdzałem kąt wtrysku pokazało 175 i błąd taki: 00550 - start of injection regulation 17-10 - control difference - intermittent . Próbowaliśmy zmniejszyć kąt wtrysku i tu zaczyna się problem maxymalnie jaki udało mi sie ustawić kąt to 131 i samochód ledwo odpalał.. Próby ustawienia innego kąta powodowały to ze samochod nie odpalał. Ale następstwem tego była możliwosć usunięcia błędu 00550. Czym to może być spowodowane? Wcześniej przed tym wszystkim miałem kąt wtrysku ustawiony na 60. W dodatku dodam ze jak dopadła mnie ta awaria to samochod czasami przy przyspieszeniu łapie ogromne dziury w przyspieszeniu. Nie zawsze ale występują. Z góry thx za pomoc

Głośny klekot oraz dziury w przyspieszeniu.W

: wt paź 07, 2014 19:38
autor: Haki
http://sprawdz.auto.pl/statyczny-kat-wt ... tryskowej/" onclick="window.open(this.href);return false; zerknij w temat .... i ustaw taki jak ma być to raz

2 - zrób logi .... statyczne i dynamiczne autka ,,, jak je zrobić i gdzie dać kolegom z forum do ogarnięcia --- znajdziesz w dziale DIAGNOSTYKA :bajer:

Re: Głośny klekot oraz dziury w przyspieszeniu.W

: wt paź 07, 2014 21:16
autor: Domaniak
Temat do zamknięcia. W pompie wtryskowej znaleźliśmy opiłki. Pompa do wymiany.