Jaka oryginalna turbina w 1.6TD?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

wozekGTD
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob lip 08, 2006 19:58
Lokalizacja: Szczecin

Jaka oryginalna turbina w 1.6TD?

Post autor: wozekGTD » śr lip 19, 2006 13:13

Tak jak w temacie. Chodzi mi glownie o silnik oznacznany jako SB?



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr lip 19, 2006 15:35

u mnie garrett T2


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » śr lip 19, 2006 16:04



[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
toofast_38
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pt lip 07, 2006 19:46
Lokalizacja: Toruń/Wiedeń
Kontakt:

Post autor: toofast_38 » śr lip 19, 2006 18:15

Ach to Turbo ;) Wszyscy chcą więcej i więcej :P Pozro dla wszystkich posiadaczy TD! Zajżyj w link od vw_vandala-tam są wszystkie turba z MK2.


Dobrze => Lepiej => Volkswagen :)

Mój Golfik jest na sprzedaż! http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=890843#890843

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » czw lip 20, 2006 10:52

co sie dzieje, ludzie kupują ekonomiczne fury i chcą z nich zrobić potwory :) T2 i KKK14 mają chłodzenie wodne i takie powinny być. są jeszcze inne ale nie polecane ze względu na laga. moja T3 daje nieźle ale kręci sie dopiero ponad 3,5 tys


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw lip 20, 2006 13:45

T2 i K14 sie szybko wkrecaja, ale nie napompuja duzo cisnienia na dluzsza mete... idealne rozwiazanie to kkk k24 lub T3, glowica od 1.9td, governor mod i cisnienie powyzej 1,5 bara... :)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw lip 20, 2006 15:15

zaprzal, ty proponujesz małą rakiete zrobić z "dwujeczki" :jezor: Co mi doradziłeś odnośnie mojego 1V i turba kkk 14 to jestem zadowolony :P Ale jak mówią wraz z jedzeniem apetyt rośnie :wink:


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pn lip 24, 2006 13:50

zaprzal dobrze mówi. czytałem w którymś poście że wozekGTD chce podnieść moc do 110 KM więc bez przeróbek o których pisze zaprzal nie ma szans. oczywiście jeżeli dół silnika jest w dobrym stanie


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 130 gości