Strona 1 z 1

Szarpanie podczas przyspieszania przy 1700 obr/min

: pn lip 17, 2006 08:03
autor: zygimar
Witam

Jak rozpędzam auto nie gwałtownie to na przy ok 1700 obr min auto szarpie 2 lub 3 razy powyzej 1900 juz wlacza sie turbina jest ok, ale przy kolejnym obnizeniu obroto w to samo.
Jak rozpedzam auto dynamicznej nie czuc tego efektu.

Czy jest to wina turbiny czy czujnika doladowania??


PROSZE O POMOC

[ Dodano: 17 Lip 2006 08:11 ]
AUTO : GOLF 4 TDI 2000r 110KM

: pn lip 17, 2006 15:48
autor: pasiak
110 kuni to pewnie z kierownicami jest turbo i nie załącza się od 1900 tylko znacznie wcześniej dzięki kierownicom spalin sądze że masz problem własnie z zapieczonymi kierownicami w turbo. musisz je troche rozruszać . napisz jak jeździsz - spokojnie czy raczej od czasu do czasu zdaża się przeciągnąc na obrotach wuzek ?

: pn lip 17, 2006 16:00
autor: zygimar
PRZEWAŻNIE SPOKOJNIE NO ALE NIERAZ LUBIE PRZYSPIESZYĆ.

GDZIE SA TE KIEROWNICE SPALIN I JAK JE WYCZYŚCIC.JEDEN GOSC MI DORADZA ZE TO NASTAWNIK I TRZEBA LEKKO MLOTKIEM GUMOWYM WALNAC

: pn lip 17, 2006 18:07
autor: BruceLee30
szarpanie nie ma nic wspolnego z kierownicami w turbosprezarce, zapieczenie w/w powodowalo by tryb awaryjny pracy silnika, i gwaltowne obnizenie osiagow ktore napewno bys odczul
proponuje wpisz w wyszukiwarke
nastawnik
G80
wrtysk strujacy
moze cos z tego co znajdziesz naprowadzi cie na usterke

[ Dodano: Pon Lip 17, 2006 6:08 pm ]
zygimar pisze:PRZEWAŻNIE SPOKOJNIE NO ALE NIERAZ LUBIE PRZYSPIESZYĆ.

GDZIE SA TE KIEROWNICE SPALIN I JAK JE WYCZYŚCIC.JEDEN GOSC MI DORADZA ZE TO NASTAWNIK I TRZEBA LEKKO MLOTKIEM GUMOWYM WALNAC
tak stukanie czasami pomaga

: pn lip 17, 2006 22:32
autor: gizin
Witam,
Ja też w swoim golfie mam dokładnie takie szarpanie. Na ogół jeżdże spokojnie, ale podczas urlopu pośmiagłem po niemieckich autostradach i nic nie ustąpiło. Wręcz przeciwnie, a do tego zauważyłem, że jak dłużej lece po autostradzie samochód potrafi szarpać przy większych prędkościach obrotowych, tak jak by miał braki paliwa. Tylko nie wiem czy oba zjawiska należy łączyć :( . Jeśli ktoś ma pomysł co jest tego przyczyną proszę o podpowiedzi.
Pozdrawiam
gizin

: wt lip 18, 2006 12:54
autor: BruceLee30
gizin pisze:Witam,
Ja też w swoim golfie mam dokładnie takie szarpanie. Na ogół jeżdże spokojnie, ale podczas urlopu pośmiagłem po niemieckich autostradach i nic nie ustąpiło. Wręcz przeciwnie, a do tego zauważyłem, że jak dłużej lece po autostradzie samochód potrafi szarpać przy większych prędkościach obrotowych, tak jak by miał braki paliwa. Tylko nie wiem czy oba zjawiska należy łączyć :( . Jeśli ktoś ma pomysł co jest tego przyczyną proszę o podpowiedzi.
Pozdrawiam
gizin
proponuje wpisz w wyszukiwarke
nastawnik
G80
wrtysk strujacy