Podkrecony 1.6 TD Pytanie?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Glebobryzak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob lip 26, 2014 17:44

Podkrecony 1.6 TD Pytanie?

Post autor: Glebobryzak » czw sie 21, 2014 19:21

Witam.. jestem od niedawna uzytkownikiem owego forum i mam pytanie co do silnika 1.6 TD z oznaczeniem JR posiadajacym Pompe LDA i turbine kkk k14.. po pewnych modyfikacjach ,aczkolwiek zwiekszeniu cisnienia do około 0,9 bar i zwiekszeniu dawki przy wiekszych obrotach i predkosci 160 km/h (trudno jest mi wskazac jakich obr. poniewaz nie mam obrotomierza) silnik zaczyna kopcic i delikatnie słabnac.. cos takiego jakby "turbodziura" .. czego jest to przyczyna? moze zbyt mała dawka paliwa bo zwiekszałem ja na oko i robiłem to pierwszy raz a za wysokie cisnienie doładowania? Prosze o pomoc :) z góry dziekuje :)



Awatar użytkownika
kamill40
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: ndz mar 24, 2013 20:20
Lokalizacja: Prochowice

Re: Podkrecony 1.6 TD Pytanie?

Post autor: kamill40 » czw sie 21, 2014 20:55

Turbina k14 jest mała i pompuje szybko dol ale za to gora juz słaba . czyli tak jak mówisz turbo dziura. Pozdro

Wysłane z mojego Trooper_X55 przy użyciu Tapatalka


Swap 1.3>>> 1.9 tdi :D !

Awatar użytkownika
Glebobryzak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob lip 26, 2014 17:44

Podkrecony 1.6 TD Pytanie?

Post autor: Glebobryzak » czw sie 21, 2014 21:41

Tylko Pytanie dlaczego az tak duza dziura? i na wskazniku cisnienia spadek barów?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Podkrecony 1.6 TD Pytanie?

Post autor: Michał_1977 » pt sie 22, 2014 05:15

Ja kiedyś jak jeszcze kombinowałem z tymi KKK i zmieniałem co chwila K-14 na K-24 lub odwrotnie,to miałem tak,że na 14 kopcił w górze,a na 24 kopcił z dołu.
W końcu zostawiłem K-24,bo stwierdziłem że lepiej mieć laga z dołu,a góra niech zapierdziela do końca :bajer:
Glebobryzak pisze:za wysokie cisnienie doładowania?
Raczej za niskie,zwiększ do 1 bara i spróbuj czy będzie poprawa. 0,9 bara to zaledwie 0,1 więcej niż seria... Kąt wtrysku ustawiony poprawnie?
Glebobryzak pisze:JR posiadajacym Pompe LDA i turbine kkk k14
Oryginalnie w JR-ach siedziały KKK K-24 lub Garret T3.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Glebobryzak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob lip 26, 2014 17:44

Podkrecony 1.6 TD Pytanie?

Post autor: Glebobryzak » pt sie 22, 2014 05:41

Michał_1977, no to teraz dales mi do myslenia.. Musze jeszcze raz dokladnie zobaczyc co tam jest nagryzdane... Apropo cisnienia.. Na poczatku bez podkrecania miala 0,6 , znalazlem wlasnie ze seryjnie bylo w kkk k14 0,6..



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Podkrecony 1.6 TD Pytanie?

Post autor: Michał_1977 » pt sie 22, 2014 14:40

Glebobryzak pisze:znalazlem wlasnie ze seryjnie bylo w kkk k14 0,6..
Noo,trochę się rypnąłem,bo to SB,RA ma 0,64-0,83 bara,a JR,1V 0,64-0,72 bara :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Glebobryzak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob lip 26, 2014 17:44

Podkrecony 1.6 TD Pytanie?

Post autor: Glebobryzak » pt sie 22, 2014 15:09

Michał_1977 no dobra to zwieksze troche to cisnienie i zobaczymy co bedzie :)



Awatar użytkownika
Glebobryzak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob lip 26, 2014 17:44

Podkrecony 1.6 TD Pytanie?

Post autor: Glebobryzak » pt sie 22, 2014 17:46

A wiec tak : Po zwiekszeniu cisnienia "turbodziura" powiekszyła sie i jeszcze wiekszy muł :( a po zmniejszeniu wszystko w normie.. wiec zostawie tak jak jest.. chyba ze gdzies znajde przyczyne albo ktos mi pomoze ;)



Awatar użytkownika
Glebobryzak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob lip 26, 2014 17:44

Podkrecony 1.6 TD Pytanie?

Post autor: Glebobryzak » pt sie 22, 2014 21:29

Michał_1977, Mysle ze wiem o co chodzi.. zapewne o ten "zawór upustowy cisnienia" tak to sie nazywa? znajduje sie na kolektorze.. da sie jakos to ominac?, zaslepic, zmniejszyc otwarcie? zamkniecie? :) pomocy ! ;)



Awatar użytkownika
kamill40
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: ndz mar 24, 2013 20:20
Lokalizacja: Prochowice

Podkrecony 1.6 TD Pytanie?

Post autor: kamill40 » ndz sie 24, 2014 13:58

Tak da się zaślepić .. masz tam taką śrube chyba na imbus z kontrą na 10 . Ale nie ejstem pewien .Jak chcesz mam T3 w dobrym stanie :)


Swap 1.3>>> 1.9 tdi :D !

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Podkrecony 1.6 TD Pytanie?

Post autor: Michał_1977 » ndz sie 24, 2014 22:54

Glebobryzak pisze:"zawór upustowy cisnienia" tak to sie nazywa? znajduje sie na kolektorze
Wykręcasz z dziada śrubkę na płaski śrubokręt.Pod śrubką jest sprężynka którą wywalasz,a w jej miejsce wstawiasz podobnej średnicy rurkę i znów przykręcasz śrubkę na max. Długość rurki musisz sam rozkminić,bo ja nie pamiętam,ale dzięki temu będziesz miał zaślepiony upust.
Glebobryzak pisze:Po zwiekszeniu cisnienia "turbodziura" powiekszyła sie i jeszcze wiekszy muł
To też może być spowodowane tym,że za duże ciśnienie w stosunku do dawki (za mała),ale najpierw spróbuj z tym zaworem.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Glebobryzak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob lip 26, 2014 17:44

Podkrecony 1.6 TD Pytanie?

Post autor: Glebobryzak » pt sie 29, 2014 05:35

Michał_1977, zaslepiony zawor i wszystko ok. :) dzieki.



konradd1993
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: sob kwie 13, 2013 21:49
Lokalizacja: wpu

Podkrecony 1.6 TD Pytanie?

Post autor: konradd1993 » pn paź 06, 2014 22:53

Witam, podlacze sie pod temat. Mam 1.6 td jr. Garett t3 regenerowane, cisnienie 1.1bar, zwiekszona dawka i pin, wtryski od sb'ka. Seria jechalem max 160km/h i po modach nadal vmax jest taka sama...:( w dodatku przy wyzszych obrotach silnik zaczyna przerywac, tzn ciagnie i nagle czuc ze silnik odpuszcza i za pare sekund znowu ciagnie i zaraz znowu odpuszcza i tak caly czas. Prosze o pomoc bo juz nie wiem co to moze byc...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 150 gości